וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרחים לצ'כיה

23.6.2004 / 23:25

הולנד עשתה את שלה עם 0:3 גדול על לטביה מצמד של ואן ניסטלרוי ועוד אחת של מקאיי, אבל סביר להניח שמחר אמסטרדם תחתום עם פראג ברית ערים סחבקיות

"יהיה מוזר לשחק מבלי לדעת מה זה יעזור", אמר ואן ניסטלרוי לפני המשחק מול לטביה. הוא ידע על מה הוא מדבר אחרי שנצחון אמש של איטליה שלא הספיק להם. אלא שהפעם, להבדיל מאיטליה, הולנד עשתה את שלה ובאוזן השניה התבשרה שצ'כיה, שעשתה לה בית ספר, לא הרימה ידיים גם מול גרמניה, ושוב, בפעם השלישית בטורניר, חוזרת מפיגור כדי לנצח בשבילה.

דיברו כבר על אדבוקט שהוא בדרך הביתה אבל הנבחרת שלו היא זו שממשיכה לרבע הגמר לאחר שהביסה את לטביה 0:3. ההולנדים, עם הגב אל הקיר ולמרות הביקורות, לא ספרו את הטלבים וישלחו זר פרחים ענק לצ'כים. ואן ניסטלרוי כבש צמד, רוי מקאי, שהופעת בכורה ביורו, כבש את השלישי.

תקציר המשחק

ואן ניסטלרוי פספס הזדמנות מצויינת לעלות את הולנד ליתרון בדקה ה-13 כשכדור שלו ממרחק של חמישה מטר פגע בגופו של השוער. לטביה ניסתה לעשות משהו בהתקפה מסודרת עם זמלינסקיס אבל הגנת הולנד מנעה ממנו להגיע למצב בעיטה. השער הראשון של הולנד נפל בדקה ה-27. דווידס ספק הוכשל בתוך הרחבה והשופט שרק לכדור עונשין מ-11 מטר לזכות הולנד שנוצל היטב על ידי ואן ניסטלרוי שבעט חזק ולא הותיר לקולינקו, השוער הלטבי, שום סיכוי. ואן ניסטלרוי המשיך לחגוג על חשבון הלטבים שכבדקה ה-35 מצא את עצמו לבד מול השוער הלטבי אחרי בישול של קוקו ונגח בקלות כדי לעלות את ההולנדים ליתרון מבטיח.

לטביה פתחה את המחצית השניה בצורה טובה כשפרוחננקובס, שכמעט לא נגע בכדור במחצית הראשונה, פרץ כמעט חופשי לחלוטין לאורך הקו הימני אבל לפני הכניסה לרחבה נבלם על ידי הגנת הולנד. רייזיחר, בדקה ה-54, יכל לעלות את ההולנדים ל-0:3 אבל הגנת לטביה מנעה ממנו את הבעיטה המסיימת. בדקה ה-69, יאפ סתאם הגיע הכי גבוה לכדור חופשי אבל נגח סנטימטרים מעל השער הלטבי. ההולנדים השיגו בסופו של דבר את השלישי משער של מקאי המחליף בדקה ה-84. מסירה של אריאן רובן על קו ה-16 מצאה את החלוץ חופשי ומשם הוא בעט לפינה הימנית כדי לכבוש בקלות.

עד הסיום שחקני הולנד רצו לשמוע בעיקר מה אומר הספסל על התוצאה בין צ'כיה לגרמניה. עם השריקה לסיום גם שם החלו החגיגות, חגיגות שיימשכו כמובן גם אל בכל רחבי הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully