וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: ה'אקספנשן דראפט' של הבובקטס

22.6.2004 / 11:20

שרלוט, המצטרפת החדשה ל-NBA, תבחר 14 שחקנים מ-29 קבוצות הליגה. בדרפאט הרגיל היא הבטיחה לעצמה את הבחירה השניה

השרלוט בובקטס, החברה מספר שלושים ב-NBA, מצטרפת הלילה לליגה באופן מעשי, עם ה'אקספנשן דראפט'. (אקספנשן=התרחבות, אנחנו ברשותכם נישאר עם המקור). זהו למעשה האקט המרכזי הראשון בבנייתה של הקבוצה החדשה, כאשר הבובס קטס יבחרו 14 שחקנים מהסגלים הקיימים של 29 קבוצות הליגה, שחקן אחד מכל קבוצה. כל קבוצה העבירה לשרלוט רשימה של עד שמונה שחקנים שמחוייבים לקבוצה לעונה הבאה שאותם לא יוכלו לבחור, אבל היתה חייבת להשאיר לפחות שחקן אחד תחת חוזה שיוכל להיבחר.

הצוות המקצועי של הקבוצה, בראשות, הג'נרל מנג'ר והמאמן ברני ביקרסטאף, ניהל בעונה האחרונה מעקב צמוד אחר כל קבוצות הליגה ואחר רשימות אינסופיות של כשרונות שנמצאים במקומות אחרים והלילה הוא יצטרך להתחיל לבצע.

למעשה, הם כבר התחילו להזיז עניינים. הבובקטס, שקיבלו אוטומטית את הבחירה הרביעית בשני הסיבובים הראשונים של הדראפט הרגיל (רביעי בלילה), סיכמו עם הקליפרס כי יבחרו ב'אקספנשן דראפט' את הפורוורד הסרבי פרדראג דרובניאק, כחלק מעיסקה בה העבירו ללוס אנגל'ס את שתי בחירות הדראפט שלהם (4 ו-33) ובתמורה קיבלו את הבחירה השניה.

בבחירה השניה, באם שאורלנדו תעשה את המצופה ותבחר את הסנטר של קונטיקט, אמקה אוקאפור, תיקח שרלוט את הפורוורד הארוך (2.11 מ') שסיים לא מזמן את לימודי התיכון שלו באטלנטה, דוויט הווארד. הווארד, שנבחר לשחקן השנה בתיכונים, נחשב לכשרון פוטנציאלי גדול יותר מאוקאפור, אבל אצל שחקנים גבוהים אף פעם אי אפשר לדעת באמת, והיכולות ההגנתיות של כוכב קונטיקט, שמושווה לעתים קרוובת לאלונזו מורנינג, הן דבר שלא מגיע כל יום לליגה הזאת.

היתרון של שרלוט לעומת קבוצות אקספנשן בעבר - הם היחידים שמצטפרים העונה וכך בניגוד ל-1988 (שרלוט הורנטס ומיאמי), 1989 (מינסוטה ואורלנדו) ו-1995 (ונקובר גריזליס וטורונטו רפטורס ), אין להם תחרות על הסגלים הקיימים. כמו כן, הם קיבלו בחירות דראפט גבוהות יותר ביחס לעבר.

את העונה הראשונה, אגב, ישחקו הבובקטס בשרלוט 'קוליסאום', עד שיעברו בתחילת עונת 2005/06 ל-'אפטאון ארינה' שנבנה עבורם בעיר.

עדכון חי מהדרפאט של שרלוט ופרטים נוספים על הליך הבחירה ניתן למצוא באתר הרשמי של הבובקטס (קישור למטה). תתחדשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully