וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סכנין יגישו לרוה"מ עצומה להקמת אצטדיון

ליאור וייץ

21.6.2004 / 8:28

את היוזמה לקחו על עצמם אוהדים יהודיים מתנועת הנוער העובד והלומד. אל ג'זירה עשויה לשדר את משחקי הקבוצה באופ"א

בני סכנין, מחזיקת גביע המדינה, שעשתה גם עונה טובה מאוד בליגת העל, הפתיעה את כולם בשנה הראשונה שלה בליגה, כשאף אחד לא ממש נתן לה סיכוי. אל העובדה הזו יש כמובן להוסיף שאת כל משחקי הבית שלה היא נאלצה לשחק באצטדיון קרית אליעזר ולא במגרשה הביתי בסכנין שלא ממש ראוי לאירוח משחקי כדורגל בליגת העל.

בסכנין עמלו במשך כל השנה כדי להכשיר את המגרש בתקווה שבסיום הליגה, במשחקים המכריעים, היא תוכל לחזור ולארח שם אבל בהיעדר תקציבים ומשאבים - כפי שזה נראה גם בעונה הקרובה היא לא תוכל לארח שם.

הזכיה של סכנין בגביע המדינה שינתה, כך היה נראה, את התמונה וראש הממשלה אריאל שרון, בשיחת טלפון עם יו"ר הקבוצה מאזן גנאים, הבטיח אישית לעזור לקבוצה כדי לסיים את בניית האיצטדיון עד תחילת השנה.

אוהדי בני סכנין, המשוועים לאצטדיון ביתי כמו לכל קבוצה ראויה בליגת העל (ואפילו בליגה הלאומית) לקחו על עצמם יוזמה והחליטו להחתים את אוהדי הקבוצה ואוהדי כדורגל נוספים על עצומה אותה הם מתכוונים לתת לגנאים שיגיש אותה אישית בשמם בפגישה שאמורה להתקיים בינו לבין רוה"מ ב-1 ביולי.

את היוזמה לעצומה לקחו על עצמם שני אוהדים, יהודיים דווקא, תמיר ינאי וגלעד פרי, תושבי קיבוץ אשבל שסמוך לסכנין, יחד עם חניכי הנוער העובד והלומד ממשגב ומהסביבה. "עד כה חתמו על העצומה כ-6,000 אוהדים", מספר תמיר, "אלפיים מהם חתמו באמצעות אתר האינטרנט ועוד 4,000 על הדפים שהעבירו הנערים בין כל האוהדים בסביבה מבית לבית. עד הפגישה בין גנאים לשרון נקווה לאסוף כמה שיותר חתימות שיהוו סימן ברור כמה שמגרש ביתי חסר לנו. תחשוב על ההישגים של הקבוצה בעונתה הראשונה במגרש זר, כך שאם היה מגרש ביתי - אני בטוח שהיינו הרבה יותר למעלה בטבלה".

ה-לנו שעליו מדבר תמיר כמובן שכולל את כל אוהדי סכנין בלי שום הבדל דת, גזע או מין. "יש לסכנין הברה מאוד אוהדים יהודיים שמלווים את הקבוצה לכל משחק, בית וחוץ. אני אישית מלווה את הקבוצה כבר מספר שנים, אבל מאז שהקבוצה העפילה לליגת העל, המודעות הלכה וגברה, כמו גם ההתעניינות אצל ציבור גדול יותר, ערבי ויהודי כאחד. לגמר הגביע מילאנו חמישה אוטובוסים מהקיבוצים באיזור. שיתוף הפעולה ביננו הוא מושלם, יש לנו חוג אוהדים גדול וכולם נרתמים כיום לעזרה כדי להחתים כמה שיותר. מגיע לנו מגרש ביתי ואנחנו ממתינים להבטחות של שרון לקדם את העניין".

אל ג'זירה מתעניינת (אילן גופר, ספורט 5)

רשת הטלוויזיה הקטארית, אל ג'זירה, עקבה בימים האחרונים אחרי קבוצת בני סכנין ומתעתדת לשדר כתבה נרחבת על מחזיקת גביע המדינה הישראלי. הכתבה אמורה להיות משודרת ביום שני. רשת אל ג'זירה שוקלת להעביר בשידור ישיר לעולם הערבי את משחקיה של סכנין במסגרת האירופאית בעונה הבאה.

יו"ר הקבוצה, מאזן גנאים, קרא גם היום לאנשי עסקים מהעולם הערבי לבוא לעזור לקבוצת בני סכנין ולהזרים לקבוצה כספים. בני סכנין תפתח את האימונים שלה בתחילת חודש יולי, מספר זרים צפויים להגיע להתרשמות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully