וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו עדיין סיכוי מצוין"

19.6.2004 / 0:10

מאמן איטליה מרוצה מהיכולת של נבחרתו, 'מאשים' את השוער השבדי בתוצאה (1:1) ומשום מה בונה על המשחק בין שבדיה ודנמרק

מאמן נבחרת איטליה, ג'ובאני טראפטוני, יודע שהנבחרת שלו נתנה את הכל בתיקו 1:1 עם שבדיה, והיתה רחוקה רק חמש דקות משלוש נקודות חשובות.

"נתנו היום את כל מה שיכולנו לתת. שיחקנו היטב, הגענו להרבה מצבים, אבל השוער שלהם היה פשוט מעולה. במחצית השניה התעייפנו ואפשרנו להם ללחוץ אותנו דרך האגפים. יש לי תחושה שבשער השוויון שלהם נעשתה עבירה על זמברוטה", אמר המאמן האיטלקי.

מחליפו של פרנצ'סקו טוטי, שמושעה בגלל פרשת היריקה, אנטוניו קסאנו, היה מצוין בחצי הראשון וכבש את השער היחיד לזכותה של איטליה. טראפטוני אמר עליו: "הוא כבש שער נפלא והגיע לו גם עוד אחד. הוא שחקן צעיר והוכיח שהוא יכול להצטיין גם בשורות הנבחרת".

כולם מחכים עכשיו למחזור המשחקים האחרון של בית ג' ביום שלישי, שהפך נכון לעכשיו ל'בית המוות' האמיתי.

לדנמרק ושבדיה, שייפגשו אחת עם השניה, יש את אותו מספר נקודות (4) והן מקדימות את איטליה בשתי נקודות. במידה ואיטליה תנצח את בולגריה, טבלה פנימית בין שלוש הקבוצות תקבע את העולה לרבע הגמר במקרה של תיקו בין שתי הסקנדינביות (לכל השלוש יהיה במקרה כזה 5 נקודות). מאחר והשלוש יסיימו את מפגשיהן בתוצאות תיקו, הרי ששערי זכות יכריעו מי תלך הביתה ומי תמשיך הלאה ובמקרה כזה, הרי שתיקו 2:2 בין דנמרק לשבדיה, יעלה את שתיהן לרבע הגמר.

טראפטוני יודע שהכל תלוי בדרבי הסקנדינבי ובטוח ששתי השכנות שכל כך אוהבות אחת את השניה, יתנו תצוגת כדורגל טהורה ונטולת התחשבנויות: "אני בטוח שדמרק ושבדיה ישחקו בצורה הגונה. מבחינתנו, אם נשחק כמו ששיחקנו היום אני חושב שיש לנו סיכוי מצוין לעלות, אך כמובן שזה לא יהיה טיול של אחר הצהריים בפארק".

מי שהיה מאוכזב מהתיקו עם איטליה היה השוער המצוין, ג'יאנלואיג'י בופון. במחצית השנייה התגרה הסקואדרה אזורה ובופון עצמו הציל את סגנית אלופת אירופה לפחות פעמיים משער בטוח. בדקה ה- 84 גם בופון לא הצליח לעזור כשזלטן איברהימוביץ' הצליח להקפיץ עם העקב את הכדור לרשת האיטלקית.

ג'יאנלואיג'י בופון, שוער נבחרת איטליה: "זה היה בגביע העולם האחרון שספגנו שערים בדקות האחרונות. השער של איברהימוביץ' היה קלאסי, אבל נכנס במזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully