וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוונים פה על אמת

16.6.2004 / 20:52

אחרי הניצחון על פורטוגל, חזרו היוונים מפיגור ל-1:1 מול ספרד והוכיחו שהם רציניים. תיקו מול רוסיה והם משאירים אחת משתי הפייבוריטיות בבית

אחרי שיוון הדהימה את כולם במשחק הפתיחה עם 1:2 על המארחת מפורטוגל, אף אחד לא ממש מופתע מהתיקו 1:1 שהשיגה הנבחרת היוונית מול ספרד, שכבר הוליכה משער של מוריינטס. לאוטו ריהאגל יש נחברת מסודרת עם ספסל לא רע בכלל שכולל את צרטאס וניקולאידיס המסוכסכים ביניהם, שעלו הערב כמחליפים במהלך המחצית השניה, השאירו את חילוקי הדיעות שלהם מאחור והביאו למפנה במשחקה של יוון. עכשיו המשחק בין ספרד לפורטוגל במחזור השלישי והאחרון של הבית, עשוי לקבוע מי מבין שתיים מהפייבוריטיות של הטורניר, תעלה לרבע הגמר מפני שתיקו מול רוסיה יספיק ליוונים בכדי לעלות על חשבון אחת מהן.

עד הדקה ה-66 הכל הלך בסדר

המחצית הראשונה היתה בשליטת ספרד, שניסתה ללחוץ על מנת להשיג שער יתרון מוקדם. בדקה ה-5, רובן בראחה חדר לרחבה, אבל בעט רק לרשת החיצונית. בדקה ה-17 ספרד יצאה להתקפה מצד ימין עם ראול שהעלה כדור לרחבה, הלגרה עלה מעל כולם אבל נגח מילימטרים מעל למשקוף. השער הגיע בדקה ה-28, אחרי שהגנת יוון איבדה כדור בצד שמאל. ראול התגנב בין שני בלמים, חטף את הכדור ומסר למוריינטס שבא מאחור, הטעה עוד בלם ובעט לפינה הימנית של השוער.

ההזדמנות הראשונה של יוון במשחק, הגיעה רק בדקה ה-36. וריזאס השתלט ראשון על כדור קופץ ברחבה ובעט חזק ומדוייק מהאויר אבל הכדור פגע במקרה בגבו של בלם ספרדי לפני השער.

במחצית השניה נמשכה המגמה ולכולם היה ברור שהשער השני הוא רק עניין של זמן. דווקא אחרי שחואן קרלוס ואלרון, מבקיע שער הניצחון נגד רוסיה, נכנס, יצאה יוון להתקפה לא מסוכנת בהכרח בדקה ה-66. המחליף ואסילוס צארטס, כוכבה של אא"ק אתונה שמזכיר מאוד בסגנון המשחק שלו את איציק זוהר, מסר מצד ימין כדור ארוך לעברו של אנגלוס חאריסטאס שלקח אליפות גרמנית העונה עם ורדר ברמן. היווני, שקיבל את הכדור בין שני בלמים, לא התמהמה יותר מדי ובעט חזק בשמאל בין רגליו של השוער קסיאס בכדי להשוות ל-1:1.

ספרד לחצה עד לסיום, אבל נתקלה בהגנה עקשנית של נבחרת יוון בראשותו של מחליף אחר, דמיס ניקולאידיס, שלא הפסיק לתקל ולהנהיג את חבריו למרות שהוא בכלל חלוץ. ניקולאידיס, המשחק דווקא בספרד באתלטיקו מדריד, מתכוון לרכוש את קבוצת נעוריו אא"ק אתונה ונתקל בבעיות מצידו של צארטס, שאינו מוכן לקצץ בשכרו. השניים לא מדברים אולי, אך הערב הם שכחו את כל הבעיות ועזרו ליוונים להתקרב בצעד ענק נוסף לעבר רבע הגמר. ועוד קטנה למי ששכח, ספרד לא ניצחה את יוון גם במוקדמות היורו, כששתי הנבחרות שובצו באותו בית מוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully