וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום ואן ניסטלרוי

15.6.2004 / 23:32

גרמניה, שהיתה הטובה על המגרש, הוליכה במחצית הראשונה והציגה, כהרגלה, הגנת ברזל במחצית השניה. אבל הברקה אחת גדולה של החלוץ ההולנדי עשר דקות לסיום, דאגה לשיוויון 1:1

הרבה דיבורים והתלכלכויות קיבלנו ערב המשחק בין הולנד לגרמניה. הנצחון של צ'כיה על לטביה לא הוסיף שקט למשחק הטעון במילא ומי שציפה לראות בו ימבה שערים ידע מראש שהסיכויים שלו קלושים. משחק הגנתי ומאוד טקטי בין השתיים הביא למשחק נוקשה בלי הרבה כדורגל יצירתי גדול אבל כן עם הרבה מתח. בסופו של דבר השתיים מחלקות בינהן את הנקודות, מה שמותיר בבית הכל פתוח לקראת ההמשך והמפגשים מול צ'כיה, הנבחרת שמוליכה את הבית.

פרינגס העלה את גרמניה ליתרון בדקה ה-30 מבעיטה חופשית אבל ואן ניסטלרוי, עשר דקות לסיום, שכמעט ולא הגיע לאף הזדמנות כל המשחק, עשה מה שהוא יודע לעשות הכי טוב ומה שעשה כל כך הרבה פעמים במנצ'סטר יונייטד, ובמהלך גדול דאג לשיוויון עשר דקות לסיום ולחלוקת הנקודות.

הרבה כסאח וחגיגה גרמנית

שתי הנבחרות פתחו בצורה חזקה ונוקשה אבל לא הגיעו להזדמנות ממשית בחמש הדקות הראשונות. פרינקס, בדקה השמינית, הגיע ראשון לכדור קרן גרמניה מצד ימין אבל לא הצליח לבעוט. השופט אנדרס פריסק השבדי היה האיש הבולט במשחק כשנאלץ כל דקה להפסיק את המשחק על עבירות. חצי ההזדמנות הראשונה של גרמניה הגיעה רק בדקה ה-20 מבעיטה חופשית. אבל ואן דר סאר הותיק הצליח להדוף נגיחה מסוכנת של באלאק. שתי דקות חולפות ושוב מכה נייחת לגרמניה אבל וורנס נגח סנטימטרים מעל למשקוף. עוד הזדמנות טובה לגרמניה ושוב וורנס הגיע ראשון אבל הכדור ברח לו ממש אלפית שניה לפני הבעיטה. ההולנדים, עם שליטה ביציעים אבל ממש לא במגרש, לא עשו הרבה במחצית הראשונה, למעט עבירות.

השער של הגרמנים הגיע בדקה ה-30, איך לא, מבעיטה חופשית. כדור מסובב מצד שמאל בצורה מושלמת עבר דרך כל השחקנים ברחבה, (בלי לגעת באף אחד מהם) פגע בקורה הימנית של ואן דר סר ומשם פנימה. ההולנדים בהלם, אבל משום מה לא התעוררו והמשיכו במשחק סתמי ולא מסודר. ואן ניסטלרוי, בדקה ה-37, אולי בהזדמנות הראשונה של הכתומים, קיבל כדור עם הגב לשער בצד ימין ברחבה הגרמנית, הסתובב מצויין אבל בעט רק לרשת החיצונית. ההזדמנות הטובה של הולנד במחצית הגיעה בדקה ה-41 מרגלי ואן דר וארט שבעט כדור אלכסוני מסוכן שעבר סנטימטרים מהקורה של קאן.

חילופים נואשים

הולנד פתחה את המחצית השניה בסערה. כדור קרן כבר בדקה ה-46 כמעט ומצא את הרגל של ואן ברונקהורסט אבל הכדור שלו נבלם. אוליבר קאן נאלץ לשלוח את הידיים הארוכות מאד שלו לאחר בעיטה מסוכנת של אוברמארס בדקה ה-55. דקה אח"כ, עוד יציאה אמיצה מאוד של קאן מרחק עשרה מטר משערו כדי לאגרף כדור לחוץ. סניידר, בכדור מסוכן מאגף ימין בדקה ה-63, מצא את הגנת גרמניה מבולבלת אבל מי אם לא אוליבר קאן הגיח כדי להרחיק לפני ואן דר מיידה שארב.

אם חיפשתם את ההתקפה של גרמניה במחצית השניה, הייתם צריכים להתאמץ מאוד. ההזדמנות היחידה של גרמניה היתה מאיבוד כדור של סתאם בדקה ה-73 שהפכה להתקפה מתפרצת בצד השני. דיטמאר האמאן בעט חזק, אבל הכדור החטיא בסנטימטרים את הקורה. הולנד ביצעה שלושה חילופים כשהכניסה את ווסלי שניידר, מרק אוברמרס וואן הוידונק אבל גם הם לא ממש הועילו.

אבל משום מקום, פתאום ואן ניסטלרוי, שלא עשה כלום במשחק, חזר לפתע להציג את היכולת הכל כך ידועה שלו ממנצ'סטר יונייטד. כדור מדוד בחצי גובה של ואן דר מיידה באגף ימין בדקה ה-80, מצא את ואן ניסטלרוי חופשי וההולנדי, בחצי מספרת, שלח את הכדור פנימה שהשאיר את קאן חסר אונים.

ההולנדים, עם דחיפת הקהל ביציעים, פתאום הפעילו מבערים וחיפשו את שער היתרון. החמצות של ואן הוידונק ו ואן דר וארט דאגו לחלוקת נקודות בין השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully