וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר המונדיאל, התחיל היורו

13.6.2004 / 23:28

בדיוק כשנראה היה שצרפת לא יוצאת מהמשבר שלה ואנגליה ממשיכה להרשים, הגיעה תוספת הזמן של זיזו שהפכה את התוצאה ל-1:2

וואו, כמה שהם לוזרים. בקהאם שוב פעם דאג להקשות לעצמו את החיים ולהחטיא פנדל, ולמרות זאת אנגליה כבר רשמה לעצמה שלוש נקודות בפנקס ופתיחה מצויינת ליורו. אבל מי אם לא זיזו החזיר את צרפת מהמתים. זה לא שאנגליה היו כל כך גרועים ובאמת הכל הוכרע רק בשלוש דקות האחרונות של המשחק, אבל מי יודע אם לאנגלים יש כח להתאושש מהמכה הזו? ומי יודע לאן צרפת הולכת מכאן. ביום חמישי ג'ובאני רוסו מגיע לפגישה עם זיזו ולכו תדעו איך זה יגמר.

תיאור המשחק

המשחק נפתח עם שליטה של צרפת במרכז השדה אך ללא הזדמנויות מיוחדות בשני הצדדים. בדקה ה- 14 היה הניסיון הממשי הראשון למצוא את הרשת, כשחלוץ יובנטוס ונבחרת צרפת, דויד טרזגה, הצליח לנגוח מ- 12 מטרים אל עבר שערו של דייויד ג'יימס, שוער נבחרת אנגליה. לצערו של הצרפתי, הנגיחה לא היתה מדוייקת וחלפה מעל המשקוף.

בדקה ה- 38 נפל השער הראשון במשחק. בעיטה חופשית מדוייקת של דייויד בקהאם, 25 מטרים אלכסונית משערו של פביאן בארתז, שוער נבחרת צרפת, מצאה את ראשו של שחקן צ'לסי, פראנק לאמפארד, שנגח מצויין אל עבר השער הצרפתי והעלה את אנגליה ליתרון 0:1.

תיירי הנרי, חלוץ נבחרת צרפת, היה בינוני מאוד במחצית הראשונה ובקושי בא לידי ביטוי. בסיום המחצית ירדו השחקנים להפסקה כשהאנגלים מובילים 0:1 לקול צהלות הקהל. השופט מארקוס מרק הגרמני, העביר את המחצית הראשונה בצורה חלקה ללא אירועים מעוררי מחלוקת.

את המחצית השנייה פתחה צרפת במטרה ברורה להשיג את השוויון כמה שיותר מהר. בכדי לעשות זאת החל תיירי הנרי להיות דומיננטי יותר ולאיים על שערו של דייויד ג'יימס.

בדקה ה- 49 פריצה מצוינת של הצרפתים השאירה את הנרי חופשי ברחבה. חלוץ ארסנל בעט למסגרת, אך דייויד ג'ימס היה במקום.

צרפת המשיכה ללחוץ ואנגליה נסוגה אחורה. מלבד ניסיונות אישיים
שלא צלחו של וויין רוני ומייקל אואן, לא היוותה אנגליה איום על השער של בארתז, ובעיקר התרכזה במשימות הגנה.

בדקה ה- 71 צרפת יצאה להתקפה נוספת והשאירה את העורף שלה חשוף לחלוטין. אנגליה הצליחה לשלוח את וויין רוני למתפרצת וזה נעצר רק בהכשלה ברחבה. השופט הגרמני לא היסס ושרק לבעיטת עונשין מ- 11 מטרים. קפטן אנגליה, דייויד בקהאם, לקח על עצמו את האחריות ובעט טוב, אך בארתז בזינוק מרהיב התעופף, הדף את הבעיטה של הקפטן האנגלי והשאיר לנבחרתו סיכוי במשחק.

בדקה ה-74 כמעט הצליח דאריוס וואסל, שהחליף את מייקל אואן, להפתיע את בארתז, שכמעט השמיט את הכדור, אך התעשת בסופו של דבר.

בדקה ה- 76 עברה צרפת לשחק עם שלושה חלוצים כשהכניסה את סילבאן וילטורד במקומו של רוברט פירס, שנתן משחק די בינוני. בתוספת הזמן קיבלה צרפת הזדמנות להשוות את התוצאה, כשנשרקה בעיטה חופשית לנבחרת הצרפתית מ- 18 מטרים. קשר ריאל מדריד, זינאדין זידאן, בעט כדור מדויק לעבר השער האנגלי והשווה את התוצאה ל- 1:1.

לא עברה דקה וצרפת קיבלה הזדמנות לנצח את המשחק. סטיבן ג'רארד החזיר לאחור כדור לא טוב לדייויד ג'יימס. הנרי בנגיעה אחת הקדים את ג'יימס והוכשל בתוך הרחבה על ידי השוער האנגלי, שראה את הכרטיס הצהוב. השופט שוב הצביע על הנקודה הלבנה ובבעיטה האחרונה במשחק הבקיע זידאן את השער השני שלו והעניק ניצחון 1:2לצרפת.

אנגליה, שהובילה עד לדקה ה- 90, החמיצה הזדמנות גדולה לנצח את אלופת אירופה.

הרכבים

הרכב נבחרת צרפת: פביאן בארטז, מיקאל סילבסטרה (ווילי סיניול 79), ביצ'נטה ליזאראזו, ליליאן טוראם, וויליאם גאלאס, קלאוד מקאלללה, זינאדין זידאן, רוברט פירס (סילבאן וילטורד 76), פטריק ויירה, תיירי הנרי, דיוד טרזגה.

הרכב נבחרת אנגליה: דיוד ג'ימס, גארי נוויל, סול קמפבל, לדלי קינג, אשלי קול, פראנק לאמפארד, סטיבן ג'רארד, דיויד בקהאם, פול סקולס (אואן האגריבס 76), מייקל אואן (דאריוס ואסל 69), וויין רוני (אמיל הסקי 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully