וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארגנטינה צריכה להתחיל לשחק כדורגל"

אוריאל דסקל

6.6.2004 / 12:08

נבחרת ארגנטינה עוד לא התאוששה מהמשחק מול ברזיל וכבר היום היא מול פראגוואי. באפריקה גם יצאו לדרך עם מוקדמות המונדיאל

מרסלו ביילסה, מאמן נבחרת ארגנטינה, החליט סוף סוף להיענות לקריאות החוזרות של הקהל ויעלה מחר בערב (21:00, ספורט 5+) מול נבחרת פרגוואי את קרלוס טבס וחוויר סביולה בהרכב הפתוח, בכוונה שיבשלו מצבים להרנן קרספו בחוד. אך למעשה אין לביילסה ברירה, פאבלו איימר, אנדרס ד'אלסנדרו ורומן ריקלמה פצועים ולא יוכלו לשחק ב"מונומנטל" (מגרשה של ריוור), כך שביילסה לא ממש לוקח סיכון אלא משחק עם מה שיש לו.

פראגוואי נוטה במשחקי החוץ לסגור את המשחק ולבסס את משחקה על התקפות מתפרצות, חוויה שהארגנטינאים לא הספיקו לשכוח מיום רביעי בבלו הוריזונטה מול ברזיל. "אין לנו ברירה" סיכם סביולה, "ארגנטינה צריכה להתחיל לשחק כדורגל".

משחקים נוספים במסגרת המחזור השביעי של הבית הדרום אמריקאי של מוקדמות מונדיאל 2006:

אקוואדור - בוליביה 2:3
פרו - ונצואלה
קולומביה - אורוגוואי
צ'ילה - ברזיל

באפריקה יצאו לדרך

מבוללו מאבצילה, קפטן נבחרת דרום אפריקה, הציל אותה מתיקו מביך מול קייפ ורדה. הוא הבקיע צמד שנתן לבאפנה באפנה ניצחון 1-2 במשחק הראשון במוקדמות מונדיאל 2006 באיזור אפריקה. סטיוארט באקסטר המאמן האנגלי החדש של דרא"פ הודה שהקבוצה לא נראתה טוב מול המדורגת 144 בעולם. "זה נחמד לנצח אבל יש עוד הרבה עבודה" אמר.

מי שלא ניצלה מתיקו מביך היא סגנית אלופת אפריקה, מרוקו שהצליחה לעשות רק תיקו 1-1 מול מלאווי.

אובאפמי מארטינס, חלוץ אינטר ששקל לשחק עבור קמרון אבל החליט ללבוש את מדי הנשרים של ניגריה הבקיע אתמול צמד בניצחון של הנבחרת מול רואנדה 0-2. תוצאות נוספות: סנגל - קונגו 0-2, אלג'יריה - אנגולה 0-0 בורקינה פאסו - גאנה 0-1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully