וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיסקינה יותר נחמדה עכשיו"

רמי היפש

6.6.2004 / 11:46

דמנטייבה נזכרה איך היריבה שלה בגמר הרולאן גארוס הייתה מקללת ומתעצבנת אחרי משחקים בילדות. אתמול עם מיליון דולר בבנק, היא כבר הייתה הרבה יותר רגועה

"קשה לי להאמין. אני מאוד שמחה אבל הייתי חייבת, בקושי רב, לשלוט ברגשות שלי מול חברה כל כך טובה" אמרה אתמול אנסטסיה מיסקינה לאחר שניצחה את אלנה דמנטייבה בגמר הנשים ברולאן גרוס.

השתיים החלו לשחק יחד כילדות במועדון ספרטק מוסקבה. מיסקינה בגיל שש, דמנטייבה בגיל שבע. כשהיו השתיים בנות תשע הן שיחקו ביניהן משחק התערבות על פיצה. "אנסטסיה כמובן, היא היתה בדרך כלל יותר טובה". נזכרה דמנטייבה בראיונות לפני הגמר. "אני לא ממש זוכרת את המשחק הזה", היתה התשובה של מיסקינה. "מה שאני זוכרת זה שהיינו מתחרות וניהלנו ויכוחים מרים אחרי המשחקים. היא טענה שאני רימיתי, אני אמרתי שהיא רימתה".

השתיים החלו את שיעורי הטניס שלהם אצל ראיסה איסלאנובה, הידועה יותר כאמא של מראט סאפין ודינארה סאפינה. "היא היתה מאוד קשוחה אלינו, כל הזמן צרחה, קיללה, אולי בגלל שטניס מקורו במשמעת עצמית ועבודה קשה", נזכרה דמנטייבה. "עכשיו היא יותר נחמדה, אולי בגלל הילדים שלה".

המשחקים הרבים בין השתיים גרמו למיסקינה להכיר היטב את דמנטייבה, ובמיוחד את הנפילה בריכוז של חברתה, שהורגשה בשמינית הגמר נגד אנה סמשנובה ובמערכה השנייה נגד פאולה סווארז. "עשיתי יותר מדי טעויות היום", הודתה דמנטייבה "לא הייתי במשחק, התחלתי לצרוח שאני שונאת את עצמי", סיימה דמנטייבה והחלה לבכות.

מיסקינה היא הרוסיה הראשונה שניצחה את אנה קורניקובה, מי שהפכה לדמות מיתולוגית ברוסיה. "היא ובוריס ילצין היו הדבר המשמעותי ביותר לטניס הנשים", אמרו השתיים לפני המשחק בינהן. "ילצין טיפח את הטניס. אחריו החלה ההתפתחות במועדונים. קורניקובה היתה זאת שגרמה להבנה שבטניס אפשר להצליח ולהתפרסם". הרוסיה הראשונה שתפסה מקום בחמישיה הראשונה בעולם, הופכת לראשונה עם תואר גראנד סלאם. מעכשיו היא תצטרך להתמודד עם התואר צארינה שהוענק לה בגלל שמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully