וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוויצרים בטוחים שהם הולכים עד הסוף

6.6.2004 / 9:18

המאמן השוויצרי שופע אופטימיות, מסתלבט על האנגלים וחושב שהוא רוכב אופניים. הקפטן יאקין כשיר

מאמן נבחרת שוויץ, יעקב 'קובי' קוהן הודיע בסוף השבוע לעם השוויצרי הרגוע שהנבחרת הלאומית מתכוונת ללכת עד הסוף ביורו המתקרב. לא הם עדיין לא הבטיחו זכייה, אבל נכון לעכשיו, הם מדברים על זה שהגמר כבר בהישג יד.

"היריבה החזקה שלנו על המקום השני היא נבחרת "11 הבקהאם". אנחנו תמיד הסתדרנו עם הסטייל שלהם ולמרות שאנחנו מדורגים רק בדרג הרביעי אצלינו בבית (יחד עם צרפת, אנגליה וקרואטיה), אבל אנחנו מסתכלים על היורו כמו על הטור דה פראנס. העפלנו ליורו ועברנו שלב אחד, עכשיו הגיע השלב השני.

"היתרון שלנו על קבוצות אחרות הוא שאנחנו עובדים כיחידה אחת. בשלבים המאוחרים מדובר כל פעם במשימה אחת ויש לנו את היכולת להגיע עד לגמר".

מוראט יאקין, קפטן נבחרת שוויץ ובלם הקבוצה, שהיה בספק ליורו 2004 הודיע היום שהוא מתכוון לשחק ביורו למרות פציעה טורדנית בשוק אותה הוא סוחב ממשחק הידידות מול גרמניה.

יאקין לא ישחק הערב עם הנבחרת המקומית במשחק מול ליכטנשטיין: "אני מעדיף לנח עוד משחק כדי להיות כשיר למשחק הפתיחה שלנו בטורניר ביום ראשון הבא מול קרואטיה".

התאחדות הכדורגל השווייצרית תפרה חולצה ענקית של נבחרת הכדורגל והחתימה עליה כ-20,000 שווייצרים שאיחלו בהצלחה לנבחרת הלאומית במשחקי היורו הקרובים.

בארנטה הוזעק לסגל שוייץ

בנבחרת שוייץ הזעיקו לסגל את שחקן הנבחרת הצעירה טרנקילו בארנטה במקומו של יוהאן לונפאט, שסובל מפציעה בגב ולא ישחק ביורו 2004.

בארנטה, שחקנה של סנט. גאלן השוויצרית, השתתף בימים האחרונים עם הנבחרת הצעירה של שוייץ באליפות אירופה עד גיל 21 בגרמניה. שוייץ נשרה בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully