וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר ו'תאוריית הקונספירציה'

אתר ספורט 5 בשיתוף

31.5.2004 / 12:58

הנהג הבלתי עציר של פרארי לא מבין מדוע מארק וובר ניסה להיכנס בו אתמול בגראנד פרי אירופה, אבל מודה לראיקונן

6 אליפויות עולם, שיא ניצחונות קריירה, שיא בפול-פוזישן, 6 ניצחונות מתוך 7 המירוצים הראשונים של העונה. אלוף העולם מייקל שומאכר, לא עוצר לרגע והולך על תואר שביעי ונטילת שיא הזכיות באופן בלעדי. בשבוע שעבר הוא יכול היה לשבור שיא נוסף אם היה מנצח את את הגראנד פרי השישי מתוך 6 מירוצי פתיחת העונה. אבל אז נכנס בו מאחור חואן פבלו מונטויה וגמר לו את המירוץ. שומי פרש וטרולי הוכרז כזוכה.

בשיחות למקורבים טוען הנהג הגרמני טוען שהתאונה עם מונטויה לא נגרמה בטעות. הוכחה לכך, לפחות על פי דעתו, הוא קיבל אתמול בגראנד פרי אירופה בנירנבורינג. אחרי המירוץ שומי לא היה רגוע למרות הניצחון הקליל וטען שמארק וובר, נהג קבוצת יגואר-קוסוורת שסיים שביעי, ניסה להיכנס בו מאחור: "היה שלב שבו מארק ניסה להיכנס בי מאחור וברגע האחרון הצלחתי להתחמק. זה היה מאוד קרוב לתאונה. אני לא מבין מה הוא ניסה להשיג".

אחרי שנרגע קצת, הודה שומי דווקא לקימי ראיקונן מקבוצת מקלארן על הניצחון: "היה נהדר לראות כמה יכולתי למשוך. קיבלתי עזרה יוצאת מהכלל מקימי ראיקונן שהיה שני ולא עברו אותו. עבדתי קשה בכדי לפתוח פער, ובסיום פשוט נסעתי לעבר הניצחון. היו פעמים שיכולתי אפילו להגביר מהירות. היה לי ביטחון גדול בגלל שידעתי שאסטרטגית זה חשוב מאוד שעברתי את כל הנהגים אחרי העצירה הראשונה. זה נתן לי ביטחון, והכל עבד לאחר מכן בצורה נהדרת עבורנו".

שומאכר גם לא שכח את נשיא פיאט (חברת האם של פרארי) אומברטו אניילי, שמת מסרטן שלושה ימים לפני המירוץ בגרמניה. אחרי הניצחון, שומאכר וחברו לקבוצה רובנס באריקלו שהגיע שני, בחרו שלא לפתוח שמפניות על הפודיום מתוך כבוד לנשיא שאיננו: "אנחנו רוצים להקדיש לו את ההצלחה הזו, שכן הוא היה תומך נלהב של פרארי כל השנה. זה היה הלם עבור כולנו לשמוע את הידיעה, אז אני מקווה שכולם יבינו שהחגיגות וההתרגשות מעט נפגעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully