וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמאצ'ו רוצה להחזיר את מוריינטס

27.5.2004 / 13:31

אבל יותר מודאג מקשר אחורי ורוצה את ויירה, קושטיניה ודאקור. פרז גילה למקורביו כי הוא רוצה שהנרי יהיה הגלאקטיקו הבא

חוזה אנטוניו קמאצ'ו כבר התחיל לעבוד בברנבאו. לפחות על פי 'אס', המאמן החדש של ריאל מדריד מעוניין להחזיר לשורות הקבוצה את פרננדו מוריינטס, חלוצה הגולה של הקבוצה שעבר עונת השאלה מוצלחת מאוד עם מונאקו. כזכור, קמאצ'ו אימן את מורי בנבחרת ספרד והוציא הרבה משיתוף הפעולה שלו עם ראול.

קמאצ'ו גם ביקש לחזק את חוליית ההגנה ובעיקר את הקישור האחורי, אחרי שהביע שביעות רצונו מהבאתו של וולטר סמואל מרומא. בין השמות אותם הוא צפוי להעביר לנשיא פלורנטינו פרז מצוי גם זה של פטריק ויירה, קפטן ארסנל. קשה להאמין שהצרפתי יעזוב את התותחנים, שלא לדבר על תג המחיר שיוצמד לגבו, אבל ריאל כבר סגרה עיסקאות בלתי אפשריות בעבר. שמות נוספים אותם העלה קמאצ'ו הם של קושטיניה בן ה-29 מפורטו ושל אוליביה דאקור הצרפתי של רומא.

על פי שיחות עם מקורבים, המטרה העיקרית של פלורנטינו פרז אחרי הקיץ תהיה החתמתו של תיירי הנרי ולא של פרנצ'סקו טוטי או רוד ואן ניסטלרוי כפי שפורסם בשבועות האחרונים. על פי אותן שמועות, קרוב פרז לסיכום עקרוני עם חלוץ ארסנל והבעיה היא כרגע במו"מ עם קבוצתו. ככל הנראה ימתין נשיאה של ריאל עד אחרי היורו על מנת לצאת בהכרזה רשמית, כפי שעשה בזמנו עם רונאלדו.

במידה והעיסקה אכן תצא לפועל, יצטרך פרז להיפטר מראול או רונאלדו. האחרון עוד עשוי להצטרף לחברו הטוב רוברטו קרלוס, שמוזכר כמועמד לצ'לסי ואולי אפילו לחזור לאינטר. לגבי ראול, הרי שהחלוץ נחשב לנסיך של האוהדים בברנבאו ומבחינתם אין סיכוי שהוא יעזוב, אלא שהמשך לעונה הגרועה שעברה עליו בתוספת ליורו מאכזב, עשויה להטות את הכף לרעתו. אסור לשכוח שריאל ופרז כבר בעטו בפרננדו היירו, מי שנחשב היה לסמל שלה במשך שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully