וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

!i told u so! i told u so

25.5.2004 / 14:02

במשחק השני בגמר המזרח קיבלנו שתי קבוצות שלא פוגעות בהתקפה, אחת ששוברת שיאים בהגנה, וארטסט אחד שלא רואה מה שכולם רואים

"הם לא ינצחו את המשחק השני, ושמעתם את זה ממני. אתם יכולים לשים את זה בעמוד הראשי,האחורי או האמצעי.זה כל מה שאני אומר.אנחנו ננצח את משחק מספר 2".

בסיום המשחק הלילה יצא וולאס, האיש ששיחרר את ההצהרה לפני המשחק וגם עמד בה, מהאולם באינדיאנה בצעקות "!i told u so" לאחר נצחון החוץ של דטרויוט 67:72.

הפיסטונס תרגמו את הפה הגדול של ראשיד באמצעות מסיבת חסימות ענקית (19,רק אחת פחות מהשיא), כשאת התהילה קטף טיישון פרינס עם גג מהסרטים על רג'י 14.8 שניות לסוף במצב של 2 נקודות יתרון לדטרויט.

"הייתי אחרון והייתי חייב לבצע מהלך בכוון הכדור", מסביר טיישון, "למזלי, רג'י האט לפני העלייה לליי-אפ והצלחתי להגיע לכדור."

"ראיתי אותו במראה האחורית, אבל הייתי בטוח שיש לי פור עליו. במחשבה שנייה הייתי חייב להטביע", מוסר רג'י את גרסתו.

מי שלא ניסה לסנגר על עצמו, היה רון ארטסט שעדיין לא הופיע לסידרה מול הפיסטונס עם 5 מ- 21 מהשדה במשחק הראשון ו 6 מ- 23 בשני. בחדר ההלבשה הוא היה ענייני וסגר את דלת הארונית שלו הרבה לפני שסלילי הטייפ התחילו לעבוד "אני כופה את עצמי על המשחק וזה סימן לא טוב."

אחת הסיבות ליכולת ההתקפית הגרועה של ארטסט בסדרה עד כה היא היכולת המצויינת של ריצ'ארד המילטון מהפיסטונס. ארטסט, כשחקן שנכנס למשחק קודם כל דרך הגנה, לא מצליח לעצור את הגארד של דטרויט ,שקבר עליו הלילה את 13 מ 15 הנקודות של דטרויט ברבע הרביעי, ובכך נגרר גם לערב התקפה אנמי וחלש.

אינדיאנה, ששני נצחונותיה האחרונים ( מיאמי ודטרויט) הושגו תוך תצוגת כדורסל התקפית די עלובה ולא עברה את גבול 80 הנקודות, יוצאת עכשיו לשני משחקים בעיר המכוניות, כשכמובן מה שצריך לקרות הוא חזרה למשחק ההתקפה שלהם וחזרתו לעניינים של רון ארטסט.

"זו לא ההתקפה שלהם, זו ההגנה שלנו" משתף אותנו ארטסט בההארה שלו לגבי הסדרה,ומשחרר בלי לשים לב הצהרה להמשך הסדרה, ביום רביעי בדטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully