וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקום שני זה כמו אליפות"

דורון ברגרפרוינד

23.5.2004 / 15:30

ניר קלינגר חגג 0:1 קטן בדרך למוקדמות האלופות. דווידוביץ', שהשמיט את הכדור, מתעקש: הכדור לא עבר את הקו

מכבי חיפה חגגה אתמול את האליפות השמינית בתולדותיה אבל הותירה לעצמה עוד כתם קטן בסיום עונת 2003/4. חיפה סיימה את העונה עם שני הפסדים, האחרון שבהם אתמול למכבי תל אביב. אפילו השוער ניר דוידוביץ', ללא ספק שחקן העונה, יזכור את המשחק אתמול בעיקר לרעה. השער שספג בדקה התשעית היה למעשה שער עצמי שלו כשכדור לא חזק שבעט לירן כהן, הגיע לשוער, שטייל עמו לאחור היישר אל תוך הרשת.

ג'ובאני רוסו היה באחד ממשחקיו החלשים העונה. בדקה ה-45 הוא ניסה להחזיר כדור חוץ אל עבר אחד מאוספי הכדורים, אך פגע בקוון דני קרסניקוב, שטען כי רוסו בעט במכוון לעברו. רוסו התנצל על הפגיעה שלטענתו היתה בלתי מכוונת אבל קרסניקוב עידכן את השופט מנשה משיח שהרחיק את רוסו מייד.

במחצית השניה השתפרה מכבי חיפה. כניסתו של ערן לוי עוררה את החיפאים. לוי, ואליד באדיר ואליניב ברדה בסיום המשחק אמר מאמן מכבי תל אביב ניר קלינגר: "היה לנו את המשחק הכי קשה מבין שלוש הקבוצות שהתמודדו על הכרטיס לליגת האלופות, אבל עמדנו במתח וידעתי שאפשר לעשות זאת".

למרות בקשות ראשי המשטרה התפרצו גם אתמול אוהדי חיפה עם סיום המשחק אל תוך כר הדשא. המאמן רוני לוי נאלץ להתבודד במשך כחצי שעה ליד חדר ההלבשה של מכבי ת"א מחשש להתנפלות עליו. השופט מנשה משיח נס על נפשו לחדר ההלבשה ולאנשי מכבי ת"א היו טענות קשות כנגד המתרחש.

כשעה לאחר סיום המשחק אתמול החלה מסיבת סיום העונה של חיפה. יו"ר ההתאחדות איצ'ה מנחם העניק את צלחת האליפות לקפטן אריק בנאדו. הופעתו של משה עפיה היתה האות למרבית השחקנים לעשות את דרכם חזרה הביתה.

בחיפה יבהירו היום לאריק בנאדו, אדורם קייסי,ו-ואליד באדיר כי הגיע העת להודיע האם הם מקבלים את ההצעות הכספיות של הקבוצה. בחיפה מעריכים כי כל השלושה יסכימו בסופו של דבר לתנאים הכספיים של הקבוצה. בחיפה מתקשים להגיע לסיכום עם ראשי מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד לגבי צירופם של ישמעאל אדו ובלסינג קאקו.

תגובות (מאת איתי ביאליק, מערכת וואלה)

ניר קלינגר, מאמן מכבי תל אביב: "אני רוצה לברך את מכבי חיפה ורוני לוי על הזכייה באליפות. אני חושב שההישג מגיע לרוני והוא עשה עבודה טובה במכבי חיפה. אני חושב שבשבילנו נחגגות כאן שתי אליפויות. מקום שני זה כמו אליפות, וזה רק סמלי שבמשחק היום שיחקו אצלנו שמונה שחקני נוער. מכבי חיפה הפגינו רוח ספורטיבית ואנחנו חוגגים אתם את האליפות".

לוני הרציקוביץ': "רמת הכדורגל ירדה מאד בארץ, אבל מבחינתנו הצגנו היום יכולת טובה וחבל שלא כל המשחקים שלנו היו כאלה. לא היה קל לבוא הנה ולהיות תפאורה למשחק אליפות, אבל השחקנים וניר קלינגר עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני רוצה להאמין שבשנה הבאה נחזיר את האליפות לתל אביב".

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "אני שמח על האליפות, אבל אין אחד שמסיים משחק בהפסד והולך הביתה מרוצה. אני חושב שלמרות שלא היה לנו משחק גדול, בעשרה שחקנים, הגיע לנו להבקיע שער שוויון. ניר דוידוביץ' עשה עונה גדולה וטוב ששער כזה קורה במשחקים שהם לפרוטוקול".

ניר דווידוביץ' הסביר את ההשמטה: "הכדור לא עבר, זו טעות שערוריתית של השופטים. אני מצטער בשביל האוהדים שלא סיימנו את המשחק עם ניצחון, אבל אני שמח על האליפות".

עידן טל: "אני מצטער שלא אנחנו הפסדנו את המשחק והמבין יבין, לא נתנו לנו לסיים עם טעם טוב".

ג'ובאני רוסו: "לא עשיתי כלום. אני לא כועס אבל לא פגעתי בקוון".

דקל קינן: "זו חוויה והלוואי שיהיו לי עוד הרבה רגעים כאלה בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully