וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני דורה: "לא נתפס מה שעשינו כאן"

22.5.2004 / 21:19

רוני דורה, עם הדמעות בעיניים, עדיין לא מעכל שהוא חוזר לליגת העל. איוניר, שעלה עם נצרת עילית: מגיע לרעננה פרס ישראל


חגיגות גדולות צפויות הערב בשני מוקדים בצפון - בחוף דדו בחיפה (החל מ-22:00) ובנצרת עילית, להם יש לראשונה בהיסטוריה קבוצה בליגת העל. בצפון הרחוק לעומת זאת, בקרית שמונה, לא רק שיש דמעות ואכזבה גדולה, אלא גם מסתבר אלימות והתנהגות מכוערת של האוהדים והשחקנים שלא קיבלו את התיקו 2:2 שסחטה רעננה, שפשוט באה, כקבוצה ספורטיבית, לעשות את העבודה.

אבל את הפועל חיפה, שהיתה תלויה רבות המשחק הזה, זה לא מנע לחגוג בסיום הנצחון בוינטר 0:2 על הפועל ר"ג והעפלה לליגת העל ועוד מהמקום הראשון לאחר שהיא למעשה הקבוצה היחידה שניצחה מבין הארבע.

המאמן ברוך ממן, עם דמעות בעיניו, הקדיש את הנצחון ואת העלייה לנער חולה סרטן שהוא הקמע שלו. על העפלה של קבוצתו אמר ממן: "התפקיד שלי היה להרים את השחקנים מהקרשים אחרי ההפסד בגביע ולהחדיר בהם את האמונה שזה אפשרי. האמנו. לאורך כל הדרך האמנו. זה סיום מתוק לעונה שלא הרבה אנשים האמינו שאנחנו בכלל לא יכולים לעשות בה משהו. אני מזמין את כל הקהל החיפאי שלנו לחוף דדו בעיר לחגיגה הגדולה".

גם המנג'ר רוני דורה היה נלהב ולא יכל לעצור את הדמעות. דורה סיכם בכללי את כל העונה של חיפה כשאמר: "אם זה היה נראה שהעונה הזו היתה קשה, זה עוד כלום לעומת מה שזה היה במצאיאות. לא נתפס מה שעשינו כאן בתקציבים ובכל הבעיות מסביב. אנירוצה להודות לכל מי שהאמין בקבוצה הזו. הפועל חיפה חוזרת למקומה הטיבעי ולאוהדים המסורים האלה מגיע צל"ש ומקום בליגה הבכירה".

לופא: זה מה שקורה בכדורגל

מהמשחק בין הפועל כפ"ס לנצרת עילית היה ברור שלפחות קבוצה אחת תהיה זו שתעפיל לליגת העל. רק מצב אחד היה מונע משתיהן לעלות - אם קרית שמונה היתה מנצחת. שריקת הסיום בכפ"ס כבר נשמעה, אבל הנצרתיים לא מיהרו לחגוג. הם רצו אל הפלאפונים כדי לוודא שאכן הסתיים המשחק בקרית שמונה ולאחר שגם שם נשמעה שריקת הסיום - יצאו בצהלות וריקודים לעבר 2,000 האוהדים שעשו את הדרך.

מטי איווניר, מאמן הפועל נצרת עילית, ידע למי להודות בסיום: "אני חושב שצריך לתת לרעננה פרס ישראל על הגינות. הם עושים את שלהם, שנה אחרי שנה". על קבוצתו אמר איוניר: "אחרי כל כך הרבה שנים לא טובות, לבוא למקום כזה קטן ולעשות כזאת עונה קשה ולהצליח זה מרגש. אני אומר תודה רבה לשחקנים שלי שהעלו את הקבוצה ליגה".

מהעבר השני, לופא קדוש, מאמן הפועל כפר סבא, היה נראה מאוכזב מאד: "זה היה משחק מאוד צמוד, מאוד קשה. שיחקנו כדורגל טוב, התקפי ולא הצלחנו להבקיע עוד שער אחד. זה מה שקורה בכדורגל.נצרת עילית התגוננה 90 דקות וגנבה גול. הצלחנו לחזור למשחק אבל לא להבקיע את השער שהיינו צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully