וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמשנובה זכתה בטורניר וינה

22.5.2004 / 13:25

הישראלית שומרת על מאזן מושלם בגמרים של סבב ה-WTA, אחרי שחזרה מהכפור מול אלישיה מוליק האוסטרלית לניצחון

אנה סמשנובה-פיסטולזי זכתה בתואר הראשון שלה השנה, כשניצחה את אלישיה מוליק בגמר טורניר וינה 2:6, 6:3, 3:6. אנה (20 בעולם) שוב הוכיחה שהיא מצטיינת על חימר, אחרי שהעונה כבר הגיעה לשמינית גמר טורניר ברלין ולרבע גמר טורניר רומא. אנה כבר זכתה כזכור בטורניר וינה ב-2002 כשניצחה בגמר את רודיאנה טוליאגנובה. אז היא דורגה רביעית בטורניר והיום היא כבר דורגה שניה והפסידה עד לגמר רק 9 משחקונים (7 מהם בחצי הגמר נגד איימי פרייזר האמריקנית). אנה גם שומרת על מאזן מושלם בגמרים בסבב ה-WTA, אחרי הזכיה בוינה. המאזן שלה עומד על 9 מ-9. שאפו.

מוליק (40 בעולם), שדורגה שישית בטורניר, התקשתה למן הפתיחה ובהתחלה זה היה נראה כמו עוד שיוט קל עבור אנה. את המערכה הראשונה היא ניצחה 2:6 אחרי ששברה פעמיים את האוסטרלית ובשניה כבר הוליכה 0:3. פתאום חזרה מוליק מן הקבר והמומנטום עבר אליה, תוך שהיא לוקחת שישה משחקונים ברציפות וכופה מערכה שלישית. הקהל התעורר ואנה הוציאה כוחות נפשיים ממקומות שרק היא מכירה. שבירה אחת הספיקה לה בכדי לסגור עניין עם 3:6 במערכה השלישית ולאותת שהיא מוכנה לטורניר החימר הגדול של השנה, הרולאן גארוס (האיטלקיה פנטה מחכה לה בסיבוב הראשון).

הישראלית הרוויחה כ-27 אלף דולרים ו-120 נקודות דירוג, שיעלו אותה למקום ה-18 בעולם בדירוג העולמי הקרוב. זהו התואר הראשון של הישראלית בשנת 2004 כשקודם לכן זכתה אנה בטורניר טשקנט (1999), קנוקה הייסט (2000), אוקלנד, קנברה, וינה, שנחאי (2002), סופוט, הלסינקי (2003)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully