וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלומה גורן פותחת את הפה

אריה לבנת

19.5.2004 / 9:14

אחת הסמלים הגדולים של כדורסל הנשים בישראל, עוזבת את חממת אוסטפלד ומצהירה: אני מאמינה שכל מה שקורה, קורה לטובה

ההרכב החסר עימו סיימה א.ס. רמת השרון את העונה הגרועה ביותר שלה בשש השנים האחרונות, גרם לראשי הקבוצה להפיק לקחים. המסקנה הראשונה, היא לא לצפות לנסים בדצמבר ולבנות קבוצה כבר במאי. המסקנה השנייה, להחליף כמעט את כל הקבוצה. המסקנה השלישית, לבנות סגל צעיר לטווח ארוך.

רמת השרון החתימה השבוע שלוש שחקניות חדשות. לייני סלווין, הרכזת המתאזרחת האמריקאית שהובילה את עירוני חיפה/מוצקין לחצי גמר הפלייאוף והצטיינה בערבים המכריעים בגביע המדינה, עזבה את הסוכן הישראלי שלה, רוני לופו. אורנה אוסטפלד מיהרה לסגור עם הסוכנת האמריקאית שלה, כריסוניה אברהמס על חוזה לשנתיים.

אחרי ארבע שנים במכללת דוקיינס אותה סיימה כמלכת האסיסטים של המכללה, שירי שרון חוזרת לישראל. היא תשחק בשלוש העונות הבאות ברמת השרון. בעונה האחרונה שלה בישראל, זכתה שרון באליפות עם אליצור רמלה. אורנית שוורץ, אשתקד ברמת חן, חתמה לשנתיים.

נטאשה בראשקובה שחתומה לעונה נוספת, היא היחידה מבין הישראליות שממשיכה. שרון זאבי, שגדלה במועדון וחזרה אליו אשתקד ותמר מעוז שזכתה עם רמה"ש בשני דאבלים קיבלו גט. אבל המהלך המפתיע ביותר הוא העזיבה של אלומה גורן, הקפטן והסמל, אחרי שש שנים רצופות, תשע בסה"כ, במהלכן הפכה לחלק בלתי נפרד מהקבוצה.

גורן: "אחרי שש שנים משותפות, ברור שבעזיבה, לשני הצדדים יש חלק. חשבתי שאסיים את הקריירה ברמה"ש, אבל זה לא יקרה. הם החליטו שהם רוצים קבוצה אחרת. אני מאמינה שכל מה שקורה, קורה לטובה".

האהבה לכדורסל גדולה מהחיבור לרמה"ש

כבר בקיץ שעבר התגלו בקיעים בין גורן למאמנת אורנה אוסטפלד והיו"ר רחל אוסטרוביץ'. גורן: "זה התחיל כבר אז. במהלך השנה היחסים היו בגדר הבסדר. באיזה שהוא מקום, היתה הרגשה שהחיבור הזה כבר לא מתאים. זה לא על רקע מקצועי, הדברים הם הרבה יותר מורכבים וגדולים. זו היתה חתיכת תקופה, וזה נגמר".

גורן בת ה-34 שהתאוששה בצורה מעוררת כבוד מניתוח במוח והפגינה יכולת טובה מאוד למרות שאיבדה את הראייה בעין אחת, לא רוצה לתלות את הנעלים. היא מנהלת מו"מ עם מכבי רמת חן ובני יהודה. גורן: "כנראה שהאהבה שלי לכדורסל גדולה, בטח יותר מהחיבור לרמת השרון".

שינויים ברמת השרון

עזבו: אלומה גורן, תמר מעוז, שרון זאבי

ממשיכה: נטאשה בראשקובה

הצטרפו: לייני סלווין, שירי שרון, אורנית שוורץ

יגיעו בקרוב: שתי זרות ושתי בוסמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully