וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מחזיקת גביע המדינה

אתר ספורט 5, בשיתוף

18.5.2004 / 21:26

הקבוצה מהמגזר ירדה למחצית בפיגור 1:0, אבל הגיבה ברביעייה לרשת הפועל חיפה מהלאומית והיא תייצג אותנו בשנה הבאה באופ"א. השאר כבר יירשם בדפי ההיסטוריה. מברוק

היסטוריה. בני סכנין הפכה היום לקבוצה הראשונה מהמגזר שזוכה בגביע המדינה בכדורגל. סכנין הביסה בגמר את הפועל חיפה מהלאומית 1:4 וזכתה בצדק ובצורה משכנעת בתואר.

כ-38 אלף צופים, רובם אוהדי סכנין, הגיעו לאיצטדיון רמת גן כדי לעודד את קבוצתם ויעשו את הדרך הארוכה הביתה בשמחה גדולה. העיר סכנין כבר מוכנה לחגיגות והתושבים יעבירו את הלילה במסיבה אחת גדולה.

מחצית ראשונה

השופט דני קורן הוציא לדרך את גמר גביע המדינה לשנת 2004, משחקו האחרון בקריירת שיפוט ארוכה ויפה. שתי הקבוצות פתחו בהרכבים התקפיים, שלפחות על הנייר מבטיחים אירועים רבים ליד השערים. כבר אחרי דקה של משחק איים שאדי זבידאת על השער של קמארה, אך הכדור הלך מעל המשקוף. הפועל חיפה השתלטה על מרכז השדה בעוד שחקני סכנין ניסו לחטוף ולהפתיע במתפרצות. שחקני ההתקפה המהירים של סכנין - רפי כהן, גבריאל לימה וליאור אסולין, הטרידו את מגני חיפה וזכו לשמירות צמודות. המשחק התחמם מעט עם עבירות משני הצדדים.בדקה ה-16 נרשמה הזדמנות אדירה לבני סכנין - פארו יצא לא טוב לכדור גובה מול שאלעטה, שנגח חלש, רפי כהן השתלט על הריבאונד ובעט חלש לשער הריק, אבל מגרשוילי הרחיק מהקו.

שחקני סכנין השתלטו על מרכז השדה והתקפת חיפה לא נראתה במשחק. אלו היו הדקות של בני סכנין כאשר דריוס יצקביץ' ניסה למצוא את שחקני ההתקפה שלו. הפועל חיפה המשיכה להפגין משחק חלש וחסר יצירתיות והשליטה נשארה של סכנין, אבל אחרי חצי שעה של משחק עדיין לא ראינו שערים.

בדקה ה-36 הגיעה ההזדמנות הראשונה לחיפה - גיל ורמוט התנהל עם הכדור ליד קו הרחבה, עבר מימין לשמאל ושלח בעיטה חזקה שהחמיצה את השער. המשחק התעורר מעט ושחקני הפועל חיפה החלו להראות את יכולתם. בעיטות של רפי כהן מסכנין וגיל ורמוט מחיפה נעצרו בקלות בידי שני השוערים שהפגינו יכולת טובה. דקה לסיום המחצית הגביה גיל ורמוט כדור משמאל ושי דהן גבר על אטצ'י ונגח בקצה הראש לפינה הימנית של קמארה, 0:1 לחיפה, תוצאת מחצית.

מחצית שניה

שתי הקבוצות פתחו בקצב איטי את המחצית השנייה. המאמנים לא ערכו חילופים ושחקני סכנין חיפשו את שער השיוויון ללא הצלחה כשמגני חיפה עמדו בלחץ. רק בדקה ה-62 הצליחה סכנין למצוא את השער - ליאור אסולין הגביה כדור קרן, ענאן פארו יצא בצורה לא טובה ואבי דנן גבר על אטצ'י ונגח בקצה הפדחת לשער, 1:1.

שתי דקות חלפו והמהפך הושלם - ליאור אסולין קיבל כדור ארוך מההגנה וניצל עוד טעות של פארו שיצא גרוע כדי לגלגל בקלילות לרשת, 2:1 לבני סכנין והקהל הרב שהגיע עם הקבוצה נכנס לטירוף. פטר אמולה נכנס כדי לעזור להתקפת חיפה. אבו-רייא נכנס בבני סכנין כדי לעבות את ההגנה. אבל שום הגנה ושום בטיח - אסולין שוב בעט חזק לכיוון השער והכדור פגע במשקוף וקפץ החוצה, מגרלשווילי הרחיק לא טוב בנגיחה והכדור הגיע אל דריוס יאצקביץ', שמ-18 מטרים שלח כדור חזק לרשת שבדרך פגע בלימה והטעה את השוער פרו, 3:1 לסכנין. רק 14 דקות מזכייה היסטורית בגביע.

שחקני סכנין ירדו להגנה וניסו לבזבז קצת זמן עד לסיום, וכל שחקני השדה של הפועל חיפה היו בחלק המגרש של בני סכנין במטרה לנסות להפוך את התוצאה. כל חלק המגרש של חיפה היה פרוץ ובדקה ה-88 סכנין ניצלה זאת - לימה השאיר בכדור נהדר את אסולין לבדו מול פארו, אסולין עבר את השוער והאחרון נאלץ להכשילו. פנדל לסכנין, אסולין ביקש לבעוט והפציץ פנימה, 4:1 לסכנין.

הרכב בני סכנין: קאמוקו קמארה, נידאל שלאעטה, אבי דנן, ארנסט אטצ'י, תומר אליהו, בסאם גנאים, עבאס סואן (ואסים עבאס 90), דריוס יצקביץ', רפי כהן (מהארן אבו-רייא 73), ליאור אסולין (סאמר מיאערי 88), גבריאל לימה.

הרכב הפועל חיפה: ענאן פרו, חי בן-לולו, אלירן אלקיים, חיים מגרשוילי, סלאח חסארמה, אנסומבו, שאבי זבידאת (פטר אמולה 68), גיל ורמוט, כפיר ליבוביץ', שי דהן, ג'ף טוטואנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully