וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע בום!

17.5.2004 / 7:30

גארנט קיבל פיצוץ לפנים, הוולבס קיבלו בראש וסקרמנטו תצא למינסוטה למשחק 7. דטרויט התאוששה בניו ג'רזי ותחזור הביתה למשחק המכריע

החגיגה נמשכת. דטרויט זחלה החוצה ממרתף שלוש הקומות בו נקברה לפני יומיים בבית, חזרה להציג הגנה רצחנית והחזירה אליה את סדרת חצי גמר המזרח למשחק שביעי ומכריע. מתבקש לומר שהמומנטום איתה ועם הביתיות היא הפייבוריטית הברורה לעלות לגמר האיזורי, אבל אחרי הימים האחרונים בפלייאוף שום דבר לא ברור.

הסדרה בין בין סקרמנטו לקינגס,ש נפתחה ברצף דרמות משובח, ממשיכה לאכזב - גם ברמת הכדורסל וגם ברמת המתח - לפחות ביחס למצופה, אבל אווירת פלייאוף חמה סיפקו לנו הלילה קווין גאנרט ואנתוני פילר, שהציגו את כישוריהם בתחום ההיאבקות.

הלילה מצוקה קשה - אין משחקים. בלית ברירה נצטרך למצוא לנו חיים לערב אחד. מחר תתחדש הלחימה במרבית הגזרות וזה מה שמצפה לנו בימים הקרובים:

שלישי (רביעי לפנות בוקר בישראל, 03:00), שידור בערוץ ה-NBA ושידור פרידה מהעונה של ESPN ישראל: מיאמי - אינדיאנה (משחק 6)

רביעי (חמישי לפנות בוקר בישראל, 03:30), שידור בערוץ ה-NBA: מינסוטה - סקרמנטו (משחק 7)

חמישי (שישי לפנות בוקר בישראל): משחקים 7 בסדרות חצי הגמר במזרח. דטרויט תארח את ניו ג'רזי ואם ההיט ינצחו במספר 6, אז אינדיאנה תארח את מיאמי. שעות המשחקים והשידורים ייקבעו בהתאם להתפתחויות.

המשחק הראשון בסדרת גמר המערב ייערך ביום שישי (שבת לפנות בוקר בישראל) בלוס אנג'לס או במינסוטה.

סקרמנטו - מינסוטה 87:104 (3:3 בסידרה)

סקרמנטו, שהגיעה עם הגב לקיר והיתה חייבת ניצחון במשחק הביתי שלה מול מינסוטה או שהיתה עפה, עשתה את העבודה וגררה את סידרת חצי גמר המערב למשחק שביעי ומכריע במינסוטה. הקינגס כנראה מאוד רוצים לפגוש שוב את הלייקרס בגמר המערב.

הקינגס פתחו היטב ועלו ליתרון של 5:14 עם דקות טובות מכריס וובר ודאג כריסטי. מינסוטה שיחקה ללא לחץ וראו את זה אחרי הטיים-אאוט הראשון. הטי-וולבס נכנסו למשחק ועלו ליתרון כאשר לטרל ספריוול מפציץ מכל מצב ומסיים את הרבע הראשון עם 12 נק', אחרי שקלע 34 במשחק מס' 5. מינסוטה סיימה את הרבע בריצה של 17:5 ועלתה ליתרון של שש נקודות. קלעים בולטים: ספריוול 12 נק' לוולבס, סטויאקוביץ' עם 7 נק' לקינגס.

הרבע השני היה שייך למייק ביבי, שפירפר את ספריוול בין החסימות שקיבל מחבריו, ועם 14 נק' ו-5 אס' ברבע, הוביל את הקינגס ליתרון מבטיח. שלשה מ'ארבעים דונם' של פג'ה עם הבאזר קבעה יתרון 13 במחצית (44:57).

הרבע השלישי היה איטי ופיזי מאוד וההפרש נשאר יציב. גארנט התקשה להתמודד מתחת לסל עם האגרסיביות של וובר ומילר והחום טיפס לטמפרטורות יוצאות דופן לקראת סיום הרבע, בתקרית בין אנתוני פילר לקווין גאנרט. זה התחיל כשפילר שלח מרפקון לגארנט והפיל אותו על הפארקט. בהתקפה הבאה גארנט, שקיבל את פילר עם חשיפת שיניים שעשתה כבוד לשם של הקבוצה שלו, החזיר במרפק משלו לחזה של פילר והאחרון הגיב בסנוקרת מהירה ללסתו של ה-MVP. גארנט התנדנד קלות, אבל הוכיח שבבחירה שלו בכדורסל ייתכן וספורט האגרוף הפסיד אלוף פוטנציאלי, וכן שיש לו קצת אבקה בקופסא, כשנמנע מלהיגרר לתגרה שהיתה עולה לו בוודאי בהרחקה מהמשחק השביעי בסדרה. פילר הורחק מייד מהמגרש וצפוי להשעיה מהמשחק ולקנס כספי שמן.

ההתאפסות של גארנט היתה החדשות הטובות האחרונות של מינסוטה במשחק. קאסל הצליח לשים את כאבי הגב שלו בצד ושיחרר קצת את הידית, אבל הקינגס המשיכו לקלוע באחוזים גבוהים ולשחק הגנה אינטינסיבית, והפער נשאר דו ספרתי עד לסיום.

לקינגס: פג'ה 22 (8 מ-19 מהשדה) ו-8 ריב', מילר 17, 7 ריב' ו-5 אס', ביבי 16, 5 ריב' ו-10 אס', כריסטי 16,, וובר 14, 7 ריב 'ו-6 איב', ביופורד 7, דיבאץ' 6 ו-5 אס', פילר 4 ו-4 ריב'.

לוולבס: ספריוול 27 (10 מ-22 מהשדה, 6 מ-7 לשלוש) ו-5 חט', גאנרט 19 (8 מ-19), 10 ריב', 5 אס' ו-5 איב', קאסל 16 (7 מ-11), שצ'רביאק 12, הויברג 10, מאדסן 3 ו-6 ריב', ג'ונסון והאסל (שניהם שחקני חמישייה ) 0 נק' כ"א.

ניו ג'רזי - דטרויט 81:75 (3:3 בסידרה)

דטרויט הגיעה למשחק הזה אחרי שלושה הפסדים רצופים בסדרה, האחרון שבהם כואב ומעייף במיוחד (אחרי 3 הארכות למי שפספס), וחזרה לנשק שעליו בנויה הקבוצה: הגנה-הגנה-הגנה. הנטס, שבמשחקים האחרונים הצליחו לרוץ, נעצרו בגלל נחיתות 46:31 בריבאונד ועם משחק חצי מגרש נתקעו על 39.7 אחוז מהשדה. ריצ'רד המילטון נראה כמי שנהנה מאוד מהמאצ'-אפ מול ג'ייסון קיד. זה נגמר עם 24 נקודות לטובת המילטון, שלא הפסיק להריץ את קיד והיה הגורם המכריע בנצחון של הפיסטונס. המילטון אמר בסיום המשחק: "נראה לי שיש לי את הכושר הטוב בליגה".

הפיסטונס פתחו את המשחק רע אבל התעוררו ברבע השני ופתחו פער של 10 נקודות יתרון אחרי ריצת 2:14. דטרויט ירדה להפסקה ביתרון 36:50 ונראה היה שזו הולכת להיות עוד אחת מהשחיטות של הפיסטונס כמו בשני המשחקים הראשונים בסידרה.

אלופת המזרח לא ויתרה כל כך מהר וברבע השלישי החזירה בריצה משלה, 4:19 מה שפתח לגמרי את הסיפור לקראת הרבע הרביעי. בתחילתו של הרבע האחרון, הפיסטונס שכבר הובילו ביתרון של שלוש נקודות קלעו עוד 4 רצופות והצליחו לשמור על הפער עד לסיום המשחק. מי אם לא המילטון קינח את החגיגה עם סל אחרון על הפנים של קיד.

לפיסטונס: המילטון 24 (11 מ-24 מהשדה), 5 ריב' ו-4 אס', ר.וואלאס 14, 5 ריב' ו-4 חס', בילאפס 11, האנטר 8, ב.וואלאס 6 (2 מ-11) ו-20 ריב', פרינס 6, אוקור וג'יימס 5 כ"א.

לנטס: ג'פרסון 23 (7 מ-16, 9 מ-10 מהקו), 7 ריב', 5 אס' ו-4 חט', מרטין 19 ו-7 ריב', קיד 11 (4 מ-11), 5 ריב' ו-8 אס', קיטלס 11, וויליאמס 4, קולינס 3. בראיין סקאלבריני, גיבור הנצחון הגדול בדטרויט, קיבל10 דקות, אותן עם אפס זריקות, אפס נקודות וחטיפה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully