וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו באבל על מות חזוס חיל

16.5.2004 / 10:13

מת בגיל 71 משבץ מוחי. חיל, שישב בכלא מספר פעמים, הביא למועדון דאבל היסטורי. הערב, מול סראגוסה, ייערך טקס לזכרו

הלם ותדהמה באתלטיקו מדריד ממותו של נשיא המועדון לשעבר חזוס חיל שנפטר בשבת לפנות בוקר בגיל 71 משבץ מוחי. ארונו של חיל הוצב אמש באצטיונה של אתלטיקו ויסנטה קלדרון ואלפים מאוהדי הקבוצה חלפו על פניו כדי להעניק לו כבוד אחרון.

חיל היה נשיא שנוי במחלוקת של הקבוצה שהיתה אהבתו הגדולה ביותר. בעבר הוא נכלא כמה פעמים בגלל מקרי שחיתויות שנחשפו הקשורות בו אבל המשיך לנהל את המועדון למרות שההתאחדות הכריחה אותו לעזוב את תפקידו מספר פעמים. הנשיא הנוכחי של המועדון, סזאר לנדוריו, סיפר: "הוא היה אדם יוצא דופן בכל המועדונים בספרד. אדם שנתן את הנשמה שלו, למרות שעשה לא מעט טעויות בחייו עליהם שילם. הוא לא יחסר רק לאוהדי אתלטיקו, אלא לכל אוהדי הכדורגל בספרד".

משחקה של אתלטיקו מדריד, בבית מול סראגוסה, היה אמור להתקיים אמש אבל נדחה להערב בשל האבל. כל הדגלים ברחבי האצטדיון ירדו לחצי התורן. והערב ייערך לזכרו טקס לפני המשחק.

חיל נאלץ לפרוש מניהול הקבוצה לפני שנה, במאי 2003, משום שסבל מלחץ דם גבוה שסיכן את חייו. במשך 16 שנה היה נשיא הקבוצה ואף זכה עם הקבוצה בדאבל היסטורי בעונת 95/96. בנוסף, הוא ירד עם הקבוצה ליגה בעונת 99/2000 אבל ידע לחזור עימה לליגה הבכירה תוך עונה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully