וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדו מקשטן ב-0:1 קטן

אתר ספורט 5 בשיתוף

16.5.2004 / 22:45

5 עונות של צמרת ראו בבלומפילד אוהדי הפועל ת"א תחת קשטן. כמו בדר"כ, גם הערב הספיק להם 0:1 לניצחון. חיפה סיפקה תפאורה

אחרי 5 עונות של צמרת, נפרדו הערב אוהדי הפועל ת"א מדרור קשטן במשחקו האחרון בבלומפילד. קשטן, שזכה בפרק הזמן הזה בדאבל ורץ עם עונה בלתי נשכחת בגביע אופ"א, קיבל מתנה בדמות ניצחון 0:1 קטן על האלופה הטריה מחיפה. ניצחון שאולי מסמל יותר מכל את תקופתו באדום.

לפני שריקת הפתיחה נערך טקס הפרידה מהאמאמן המעוטר ביותר בישראל. בטקס השתתפו קבוצות ממחלקת הנוער של הפועל תל אביב. מוטי אורנשטיין ומשה תאומים העניקו לקשטן חמסה ענקית ממוסגרת, וגם החליפו איתו נשיקות. קשטן קיבל מנציג האוהדים צעיף וגביע הוקרה והמאמן ערך הקפה סביב המגרש והודה לאוהדים. קשטן חרג ממנהגו והגיע לבלומפילד בחולצה אדומה.

חצי השעה הראשונה של המשחק היתה חלשה וללא הזדמנויות. האלופה הטרייה מכבי חיפה הגיעה למשחק ולא התכוונה לעשות את הבושות שעשתה הפועל תל אביב מחזור אחד קודם לכן בנתניה, כשזו הפסידה בקופסא 0:2 תוך הצגת יכולת שמזכירה את ימי בית שאן. הפעם גם הפועל הגיעה למשחק כדי לנסות ולתת לדרור קשטן ניצחון ביתי אחרון.

אחרי שבמחצית הראשונה ראה הקהל רק חמש בעיטות לעבר השערים, כשאף אחד מהם לא מצא את הרשת, קיוו בבלומפילד לראות מחצית שנייה מרתקת יותר. מה שבשנים האחרונות היה משחק עונה מרתק, השנה הפך להיות משחק לפרוטוקול בלבד, ששתי הקבוצות ראו בו כמשהו מיותר, שרק הכבוד משחק בו תפקיד. רבע שעה לסיום המשחק היה זה קלימי סבן שסוף סוף מצא את הרשת. סבן הכניע את התמנון, ניר דוידוביץ', והעלה את הפועל תל אביב ליתרון 0:1. בדקה ה-79 באדיר ניצל יציאה לא טובה של רחמין ונגח את מה שהיה נראה כשיוויון, אלא שאז, בדיוק כמו במשחק בין שתי הקבוצות בסיבוב הראשון העונה, הגיח פתאום רמי חליס והוציא את הכדור מקו השער. הפעם הסימון של הקוון היה מוצדק - הכדור לא עבר את הקו וחליס סידר לקשטן פרידה כמו בסרטים.

הרכב הפועל תל אביב: ניר רחמין, קלמי סבן, שמעון גרשון, גיא קואז, יגאל אנטבי, שי אבוקסיס, רמי חליס, יוסי רוזן, כפיר אדרי, אבי כנפו, שי אבוטבול. כן שתופו: אוגבונה (46)

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', איתן עזריה, דקל קינן, אדורם קייסי, אריק אג'יפור, פאולו אלבס, וואליד באדיר, אסי אברהמי, מיכאל זנדברג, אליניב ברדה, שי בירוק. כן שותפו: עידן טל (61), ערן לוי (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully