וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הרגשה מוזרה, לשמוח אחרי הפסד"

15.5.2004 / 20:49

לחמן וסכנין אמנם הפסידו 2:1 למכבי פ"ת, אבל בסיום השחקנים צהלו אחרי שהפכו לראשונים מהמגזר הערבי שנשארים בליגה

גמר גביע והישארות בליגה, זה הרבה יותר ממה שקברניטי בני סכנין קיוו שיצא מהעונה הזאת. אייל לחמן, מאמן צנוע שהגיע על מנת לבנות בסיס לקבוצה שעוד תשחק שנים רבות בליגת העל, עמד במשימתו והפך בעיני רבים למאמן העונה. עם זרים בשקל וחצי, משחק חזק (לעתים יותר מדי) וחולייה התקפית קטלנית, הצליחה סכנין לרשום לעצמה את ההישגים הללו והפכה לראשונה מהמגזר שמבטיחה הישארות בליגה (אחרי הניסיון של טייבה ונצרת) ועולה לגמר הגביע.

היום זה אמנם לא הספיק לניצחון על מכבי פ"ת, שרוצה להבטיח לעצמה את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות מהמקום השני. הלוזונים כמעט עלו ליתרון מוקדם אחרי שעומר גולן בעט לקורה כניצב מול השוער. תומר בן יוסף כמעט והעלה את האורחים ליתרון אחרי בעיטה מוזרה לשערו הוא - למזלו, אוהד כהן היה במקום והדף לקרן. מצב רדף מצב במחצית ראשונה מצויינת. קומוקו קמארה בשער סכנין, שדווקא הביא לא מעט נקודות לקבוצה העונה, טעה בדקה ה-18 כשהחמיץ כדור גובה פשוט ושמט אותו, רוביל סרסור אמר תודה רבה ומחמישה מטרים גילגל לשער החשוף, 0:1 לפ"ת.

השער השני של המקומיים הובקע בדקה ה-30, קרן של פ"ת, תומר בן-יוסף ניצל את השמירה הרעועה עליו ונגח באין מפריע לפינה הימנית של השער, 0:2 ללוזונים שכבר החלו לתפור את החליפות לקראת הנסיעה לשוייץ להגרלת מוקדמות ליגת האלופות. אבל דווקא אז, בניגוד למהלך המשחק, רגע לפני הירידה למחצית, יצ'קביץ' יצא להתקפה נדירה של בני סכנין והגביה מצוין לראש של... מגן פ"ת שי בנאי. הפעם אוהד כהן לא יכול היה להגיע וסכנין ירדה למחצית עם תקווה שאפשר גם להשוות. המחצית השניה איכזבה לעומת הראשונה, אולי משום שהקולות שהגיעו מיד עם פתיחתה מבלומפילד, כבר עשו דרכם למלאבס. בסיום מצאה שריקת הסיום את אוהדי סכנין צוהלים וחוגגים על כר הדשא עם השחקנים.

"זה מגיע לנו ולקהל שלנו"

אייל לחמן, מאמן בני סכנין: "האושר אחרי הפסד גורם לי להרגיש מוזר. זאת שמחה גדולה, שנשארנו בליגה וזה מגיע לנו ולקהל שלנו. אני, עצמי, חושב שכל הישג שאנחנו עושים בליגה אנחנו עושים בזכות ורציתי שנשאר בליגה בזכות ניצחון. נשארנו בזכות הניצחונות שעשינו לפני המשחק הזה".

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקווה: "את הסיכומים נעשה בסוף העונה. בינתיים הבטחנו לעצמו את המטרה שהצבנו בתחילת העונה וזה מקום 1-4, אני מקווה שבשבוע הבא נוכל לחגוג את המקום שלנו באירופה".

הרכב מכבי פ"ת: כהן, עאמר, בן יוסף, בנאי, גנון, משיח, צמח, דוברובין, גולן, טועמה, סרסור.

הרכב בני סכנין: קמארה, שלאטה, אטצ'י, דנן, גנאים, סוואן, חוג'יראת, יצקביץ', טיאר, אסולין, כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully