וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון מתקרבת לאליפות שלישית ברציפות

13.5.2004 / 0:32

בעיטה חופשית נפלאה של ז'וניניו סידרה לליונזים ניצחון 0:1 קטן על באסטיה. לאלופה 4 נקודות יתרון, 2 מחזורים לסיום העונה

לסיום העונה נותרו רק עוד שני משחקים וליון מתקרבת להבטחת אליפות שלישית ברציפות אחרי שהערב ניצחה 0:1 את באסטיה משער יפהפה של ז'וניניו בבעיטה חופשית (26). רק נס ימנע מליון אליפות נוספת, שכן יריבותיה העיקריות איבדו נקודות חשובות במחזור אמצע השבוע שנערך בצרפת.

מונאקו סיימה את משחקה בשטרסבורג ב-0:0 והתרחקה לכדי 4 נקודות מהאלופה. עכשיו צריכה פינאליסטית ליגת האלופות לקוות שפ.ס.ז' תנצח את ליון בשבת הקרובה ושהאלופה גם תפסיד נקודות במשחק האחרון של העונה נגד ליל בבית. למונאקו עצמה מחכים משחקים נגד ראן בבית ונגד בורדו בחוץ.

אותה בורדו אגב, הרסה סופית את תקוות האליפות של פ.ס.ז', כשניצחה אותה אמש 0:3 בבית 3:0 (הפרש השערים של פאריס נחות מזה של האלופה בהרבה ופיגור 6 הנקודות סגר עבורה את הסיפור). פיינדונו (21, 49) וצ'מך (73) כבשו לזכות בורדו, ליובואה ודייאו מפ.ס.ז' החמיצו פנדלים שהיו יכולים להכריע את התוצאה לכיוון ההפוך בשלב מוקדם של המשחק.

במשחק נוסף שנערך אמש גברה אוקזר, שנמצאת במקום הרביעי, 1:3 על לאנס מהמקום התשיעי. לצ'ואר העלה את האורחים ליתרון (22), קוליבלי השווה זמנית (34) אבל מאתי'ס (74) וסיסה (89) סגרו עניין.

יתר המשחקים:
לה מאן - ליל 1:1
ניס - טולוז 1:1
נאנט - גאנגן 0:0
אג'קסיו - סושו 0:1
מארסיי - מונפלייה 1:1
ראן - מץ 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully