וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לשתות מהבאר צריך לדעת

11.5.2004 / 7:30

סקרמנטו חזרה מפיגור 13 שתי דקות לסיום אבל הפסידה בהארכה לגארנט והזאבים ב-1:2. מיאמי חזרה לחיים בבית

ראשית, התנצלות. בשל תקלה טכנית שהזרימה למערכת שלנו מידע מלוח השידורים המקורי שתוכנן לחודש מאי, פרסמנו בלוח השידורים אמש כי המשחק בין סקרמנטו למינסוטה, שנפתח ב-05:30 שעון ישראל, יועבר בערוץ ה-NBA הישראלי, בעוד בפועל שודר המשחק בין מיאמי לאינדיאנה שנערך שעתיים וחצי מוקדם יותר. אנו מתנצלים, ומקרב לב, בפני כל מי שקם או נשאר ער לחינם ומבטיחים לעשות מאמץ רב יותר כדי לספק לכם מידע אמין ובזמן אמת. אם זה מנחם מישהו - גם שנתם של אחדים מחברי המערכת שובשה לשווא בגלל התקלה הנ"ל. אגב, למרות דיווחיהם של כמה מהמגיבים פה, ב-ESPN טוענים בעקשנות כי המשחק מסקרמנטו לא שודר בארץ.

כנראה דווקא כדי להרגיז, היה המשחק בין הקינגס לוולבס מוצלח במיוחד, אבל מי שראה את המשחק שכן שודר יתנחם אולי בחזרתה לחיים של הסדרה שנראתה הכי אבודה בחצאי הגמר.

בכל מקרה, נאחל לכולנו חוויה מתקנת הלילה, עם שידור כפול: משחקים מספר 4 בסדרות בין ניו ג'רזי לדטרויט (03:00, ערוץ ה-NBA), ובין הלייקרס לסן אנטוניו (05:30, ESPN). הפעם, אין מצב לטעויות. תהנו.

סקרמנטו - מינסוטה 114:113 (בהארכה, 1:2 למינסוטה)

תגידו זה שגורל, תגידו שזה אופי או פשוט כשרון, אבל הסקרמנטו קינגס כנראה לא נועדה לקחת משחקים גדולים בפלייאוף. מהצד השני, קווין גארנט, לראשונה בקריירה שלו, מראה שלו אולי בכל זאת יש את זה.

סקרמנטו, שבמשחק הקודם הצליחה לאבד יתרון של 10 נקודות ב-4 הדקות האחרונות והחמיצה את ההזדמנות לחזור עם 0:2 ממינסוטה, היתה הלילה בצד השני של מהפך דרמטי לא פחות, כאשר מפיגור של 13 נקודות (100:87) 2 דקות לסיום, הצליחה לחזור ולכפות הארכה. את שלשת השוויון, עם 10 שניות על השעון, קבר פג'ה, שהיה זה שהחזיק את הקינגס בתמונה גם בהארכה וקלע 22 מה-29 שלו ב-17 הדקות האחרונות. ואחרי כל זה, כשהכדור האחרון במשחק הגיע אליו, הוא לא הצליח לייצר לעצמו זריקה טובה מול שמירה של טרנטון האסל, השלשה שהשליך מצאה רק טבעת והבאזר השאיר את הקינגס בפיגור 2:1 בסדרה, בה היו יכולים באותה מידה להיות מרחק נצחון אחד מסוויפ. אדלמן התפרץ על השופטים על שלא שרקו לעבירה על סטויאקוביץ', אבל שופטים ב-NBA לא נוטים לשרוק במצבים שכאלה, ועכשיו זה בטח כבר לא משנה.

במינסוטה היה זה, כאמור, משחק הצהרה של קווין גאנרט. ה-MVP של העונה הרגילה, שזכה לכל כך הרבה ביקורת על הירידה בתפקודו ברגעי הלחץ של המשחקים הגדולים, קלע 15 מה-30 שלו ברבע הרביעי ובהארכה, כולל הסל שהתברר כסל הנצחון 10.9 שניות לסיום ההארכה. היה זה ג'אמפ בפייד-אוויי מול שמירה כפולה, שהעלה את הוולבס ליתרון 111:114. פג'ה עוד צימק בליי-אפ, ואז, עם 6 שניות על השעון מינסוטה הכניסה את הכדור לגארנט. הביג-טיקט לא הצליח להחזיק בכדור תחת הלחץ והשופטים שרקו לצעדים. אם מרפי היה רוצה אחרת, זה היה יכול להיות הרגע שחותם אותו סופית כלוזר בתודעת חובבי הספורט האמריקאי. לאן הכדור של האחרון של הקינגס הלך אתם כבר יודעים וכך הוולבס והתקשורת האמריקאית התפנו לחגוג את מסיבת הבגרות של גארנט.

"זאת הסיבה שהוא ה-MVP", הצהיר בסיום קאסל. "אני אומר לו כל הזמן ' קווין, לפעמים אתה מדהים אותי'". גארנט עצמו ניתח את זריקת הנצחון שלו: "זה מה שכולם רוצים שתעשה. אני במצב בו אני צריך לקחת החלטות, כמו פוינט גארד. אם אתה עושה את זה, אתה גיבור. אם אתה מחטיא, כולם שונאים אותך". בינתיים, ולא משנה כמה קרוב זה היה להיגמר אחרת, הוא גיבור.

למינסוטה: גארנט 30 (11 מ-23, 8 מ-9 מהקו), 15 ריב' ו-5 חס', ספריוול 25, 9 ריב' ו-6 אס', האסל 16 ו-5 אס', הויברג 14, קאסל (4 מ-14) וג'ונסון 9 כ"א.

לסקרמנטו: פג'ה 29 (10 מ-24, 4 מ-7 מהקו, אחרי ששבר רתף של 66 רצופות) ו-9 ריב', כריסטי 24 ו-12 ריב', ביבי 19 ו-10 אס', וובר 17 ו-9 ריב', דיבאץ' 9, מילר 8 ו-10 ריב'.

מיאמי - אינדיאנה 87:94 (1:2 לאינדיאנה)

הפייסרס הגיעו למשחק כשמאחוריהם שיא NBA של שישה נצחונות פלייאוף בהפרש דו ספרתי. אז מה, אף אחד לא באמת חשב שמדובר פה באחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. בטח לא דווין וויד. הרוקי, שממשחק למשחק מגביר את התחושה שהמקופח האמיתי של בחירת רוקי העונה לא היה כרמלו אנתוני, קלע 14 נקודות ברבע האחרון, כולל דאנק על הפנים והידיים הארוכות של ג'רמייין אוניל, והחזיר את מיאמי לסדרה.

וויד סיים את המשחק עם 25 נק' (11 מ-12 מהקו), 5 ריב' ו-6 אס' וההיט, שבמיאמי משחקים בסף אנרגיה ובטחון אחר לגמרי, שמרו על מאזן מושלם בבית מאז ה-2 במרץ. למאר אודום הוסיף 16 נק' ו-9 ריב', מאליק אלן 13 נק', קרון באטלר ואדדי ג'ונס 12 כ"א.

אינדיאנה, דווקא במשחק המשובח הראשון בסדרה של ג'רמיין אוניל, לא מצאה תשובות לאינטנסיביות של מיאמי ברבע האחרון ותחפש את נצחון החוץ שלה ביום רביעי. אוניל הוביל אותה הלילה עם 29 נק', 9 ריב' ו-4 חס' וגם ג'מאל טינסלי היה פעיל עם 16 נק' (4 מ-5 לשלוש) ו-5 אס', אבל רון ארטסט קלע רק 4 מ-18 מהשדה ו-14 נק' בסה"כ, רג'י מילר לקח רק שתי זריקות וסיים עם 4 נק' ו-13 מהספסל של אל הרינגטון לא הספיקו. לאינדיאנה נקטע רצף של 12 נצחונות על ההיט.

רענון לו"ז לעכברי הלילה

ערוץ ה-NBA וה-ESPN הישראלי, אנחנו מזכירים, ממשיכים לשדר עד תום שלב חצאי הגמר האיזוריים, ואז משאירים אותנו לחסדי ספורט 5 (פלוס מינוס), שיעביר 10 משחקים מסדרות הגמר האיזוריות ואת סדרת הגמר במלואה.

ב-ESPN, מלבד השידור הלילה, מצפה לנו שידור אחרון בשבוע הבא בלילה שבין שלישי לרביעי. אלו השידורים שיועברו בוודאות בערוץ ה-NBA בימים הקרובים:

רביעי (חמישי לפנות בוקר בישראל), 05:30. מינסוטה-סקרמנטו (חצי גמר מערב, משחק 4)
חמישי (שישי לפנות בוקר בישראל), 03:00. לייקרס-סן אנטוניו(חצי גמר מערב, משחק 5)
שישי (שבת לפנת בוקר בישראל), 02:00. דטרויט-ניו ג'רזי (חצי גמר מזרח, משחק 5)

בלילה שבין שישי לשבת ישודר משחק גם בספורט 5 פלוס. יהיה זה משחק מספר 5 בסדרה בין מינסוטה לסקרמנטו, שייפתח בשעה 04:30, שעון ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully