וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת מצדיעה למילואימניקים

ליאור וייץ

10.5.2004 / 17:56

לרגל שבוע המילואים ולראשונה אי פעם, מי שיציג תעודת שירות מילואים יכנס חינם למשחק מול אשדוד בשבת. מנכ"ל הקבוצה אבי סמובסקי: "מגיע להם". חיילים בסדיר, אגב, יסתפקו בחצי מחיר

הנהלת הפועל פ"ת החליטה היום להעניק מחווה יפה מאד לכל המילואימניקים אוהדי הקבוצה, ותושבי פ"ת והאיזור בכלל. לרגל שבוע המילואים עליו החליטה המדינה, גם בקבוצה הרימו את הכפפה והחליטו שכל מילואימניק בעל תעודת שירות מילואים ייכנס חינם למשחק הבית של הקבוצה מול מ.ס אשדוד (15:30), שיהיה משחק הבית האחרון של הקבוצה העונה.

זו הפעם הראשונה, מאז קום המדינה אם תרצו, שמילואימניקים ייכנסו חינם למשחק כדורגל. אבי סמובסקי, מנכ"ל הפועל פ"ת, מסר: "זה המינימום שיכולנו לעשות למענם. מגיע להם הרבה יותר מזה. גם אני וגם שני הבעלים הנוספים - ליאור שחר ומאיר שמיר - קצינים בכירים במילואים שמכירים מקרוב את ההשקעה הרבה של החיילים ביחידות שלנו, אז אם אנחנו לא נלך לקראתם - מי כן יילך?".

בנוסף להטבה לחיילי המילואים, גם ילדים ונשים יוכלו להיכנס חינם למשחק אבל זה לא חדש. בעבר כבר אישרה ההנהלה כניסת נשים וילדים שהגיעו עם חולצת הקבוצה. הפעם כל מילואימניק יוכל להביא איתו את כל המשפחה.

מי שלמעשה יאלצו לשלם הם, למרבה האירוניה, דווקא החיילים הסדירים, שזוכים לאורך כל שירותם להטבות כאלו ואחרות. אבל גם כאן באה הקבוצה לקראתם והם ישלמו חצי מחיר על הכרטיס (35 שקלים).

אגב, לכשנודע היום שמשחקה של מכבי פ"ת מול סכנין הועבר לשבת, נדחתה מיד על הסף אפשרות של הצגה כפולה. "יהיה מרווח בין שני המשחקים כדי שתהיה יציאת קהל שלנו וכניסת קהל שלהם ושל סכנין", מסר סמובסקי. "האפשרות של הצגה כפולה לא עלתה כלל על הפרק". בכל מקרה, המשטרה לא היתה מאשרת זאת עקב הקהל הרב שצפוי להגיע מסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully