וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלומים עוד לא אמרו נואש

9.5.2004 / 20:42

אדו סידר לנתניה ניצחון 0:2 על הפועל ת"א, שמקרב אותה לכדי 4 נק' מסכנין, שני מחזורים לסיום. עטר מאמין שזה עדיין אפשרי

מכבי נתניה עדיין לא נפרדת מליגת העל. הערב ב'קופסא' היא הצליחה לרשום ניצחון ליגה נוסף, על הפועל תל אביב החלשה, וצימקה את הפער מסכנין (שסיימה ב-1:1 מול בני יהודה) לארבע נק' בלבד, כשנותרו שני מחזורים לסיום. הפועל תל אביב ממשיכה להציג יכולת רעה מאוד, ונראה כאילו סיימה את העונה ברגע ההודעה על עזיבתו של המאמן האהוב. אפילו הכרטיס לאופ"א נראה רחוק מאוד כרגע, כשהאדומים נשארים במקום החמישי עם 46 נק', שלוש מתחת לבאר שבע וארבע ממכבי פ"ת.

במחזור הבא מתארחת נתניה אצל מכבי ת"א, ובמחזור הסיום היא תארח את הפועל פ"ת ב'קופסא'. סכנין, אגב, מתארחת במחזור הבא אצל הלוזונים ובמחזור האחרון, שימו לב, היא פוגשת את אחי נצרת. יהיה מעניין.

מהלך המשחק

נתניה פתחה בלחץ על שערה של הפוע"ל ת"א, אבל בדקה ה-3 היה זה דווקא כנפו מהפועל ת"א שפרץ במהירות משמאל ומקצה הרחבה בעט חזק, אבל אורי אוזן הדף לקרן. נתניה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-17 לוברסקי בעט חלש, ואלימלך לא התקשה לקלוט. שלוש דקות עברו ואדו הגנאי התעורר כשקיבל מסירת עומק ובנגיעה אחת הקפיץ מעל אלימלך, שיצא לא טוב, אבל הכדור החטיא את המסגרת בסנטימטרים. בדקה ה-24 שוב קיבל אדו כדור עומק מצוין, אבל בעט רע מקצה הרחבה והחוצה. דקה לאחר מכן הגיע שער היתרון של נתניה - מי אם לא אדו סיבסב את אנטבי וגרשון ובעט כדור חזק לתקרת השער שהכניע את אלימלך. 0:1 נתניה.

בדקה ה-27 הפועל כמעט השיגה את השוויון אבל קרגולה לא הצליח לדחוק פנימה מחמישה מטרים כדור רוחב נהדר של סבן. בדקה ה-38 אדו פרץ לתוך הרחבה מימין ועבר גם את גרשון, שהכשיל אותו, ותבריזי שרק לפנדל. אורי אוזן תרגם את העונשין לשער וקבע 0:2 לנתניה. זו היתה גם תוצאת המחצית.

נתניה פתחה בסערה גם את המחצית השנייה, ובדקה ה-52 לוברסקי קיבל כדור עומק נהדר מגזל, אבל בעט לרגליו של אלימלך והכדור יצא לקרן. שבע דקות עברו וגניש פרץ מצוין מצד ימין והגביה לרחבה, אבל לוברסקי נגח החוצה. בדקה ה-67 שוב קיבל לוברסקי כדור רוחב מצויין אבל נגח החוצה. דקה לאחר מכן התקפה של הפועל הסתיימה בלא כלום לאחר שאבוטבול בעט מקרוב חלש מאוד והחוצה.

בדקה ה-70 אדו המצוין הגיע שוב לאחד על אחד מול אלימלך והיה צריך לכבוש את השלישי, אבל שוער ת"א נגע בכדור וגרשון הגיע בזמן כדי להרחיק מהקו. לאחר שש דקות אלימלך שוב הציל את האדומים מספיגה לאחר שהצליח להדוף בעיטה אדירה מהאוויר של אלפסי. 0:2 לנתניה בסיום, תוצאה שמשאירה ליהלומים סיכוי תיאורטי להישאר עוד עונה בליגה.

נתניה: טאובר, קוז'ול, אוזן, וסיהון (תייר 61), גניש, גזל, טאגה (זביטי 82), אלפסי, צרפתי (קובאצ'יץ' 43), לוברסקי, אדו.

הפועל ת"א: אלימלך, חן (קואז 43), גרשון, אנטבי, סבן, אבוקסיס, אבוטבול, קרבליו (רוזן 29), קרגולה, אוגבונה, כנפו.

עטר עדיין מאמין שאפשר

ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, אמר בסיום לערוץ 2: "היה לי קשה השבוע להביא את השחקנים שיילחמו. למרות שבשבוע שעבר הכל התהפך ונהיה לרעתנו, השבוע זה התהפך שוב. אני שמח שהחזרנו את המצב שלנו בטבלה להיות כזה שישאיר לנו סיכוי להישאר".

אורי אוזן אמר לספורט 5: זה נצחון עצוב. אמנם שמעתי שסכנין איבדו נקודות כך שנקווה שלפחות ההכרעה תהיה במחזור האחרון. במחשבה שניה אי אפשר לדעת. נקווה שכמו ששראס כבר לחץ את היד למאמן ז'לגיריס, גם לנו יהיה את אותו נס".

ישראל זויתי: "אנחנו מקוים לנס. נעשה הכל להישאר בליגה. מגיע לנו".

דרור קשטן הסכים רק לומר על התצוגה המשפילה של קבוצתו: "זה משחק שכל מילה שנאמר עליו תהיה מיותרת".

משה תאומים, מבעלי הפועל ת"א: "אנחנו מתכוננים לעונה הבאה. מקוה שמה שראינו היום לא נראה יותר. אני אופטימי. יהיה בסדר בקשר לכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully