וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הייתם ביום רביעי, אשדוד?

8.5.2004 / 18:51

חניכיו של יוסי מזרחי שהתבזו ביום רביעי בגביע, נתנו משחק מעולה שהסתיים רק ב-1:1 מול מכבי ת"א שיהיה עצוב אם היא תזכה במקום השני

אוהדי אשדוד יכולים לבכות על יום רביעי האחרון. עם יכולת כפי שהציגו מול האומללים של קלינגר, הם לבטח היו קורעים גם את סכנין. בפועל ברביעי הם הפסידו, והיום הם איבדו סתם שתי נקודות ב-1:1 מול מכבי ת"א.

הצהובים? רחמים על קלינגר. ורחמים עלינו אם זו תהיה הקבוצה שתייצג את ישראל בליגת האלופות

תיאור המשחק

מכבי ת"א פתחה בהתקפות אבל אשדוד ששיתפה צעירים רבים בשורותיה הרשימה בהתקפות מתפרצות. אשדוד כבשה בדקה ה-47, פריצה של משה אוחיון הסתיימה בכדור רוחב מדויק שלו שהגיע ללאיוש טריאק החופשי שהבקיע מול שטארובר שיצא אליו. 0:1 לאשדוד. מכבי ת"א הישוותה בדקה ה-64 אחרי שאלי ביטון בעט שטוח מ-10 מטרים פנימה.

ב-26 הדקות האחרונות הגיע בליץ אדיר של אשדוד שכלל: בעיטה למשקוף של הולצמן, הצלות מהקו של שטראובר וקורה אחת לקינוח.

הרכבים

עירוני אשדוד: יאני ויאנדר; אושרי אלפסי, בלגויה מלבסקי, עמנואל פאפואה, ז'אן טלסניקוב; בלסינג קאקו, משה אוחיון, עידן שריקי (אורן ניסים, 87), יוסי אופיר; לאיוש טריאק (אלון חזן, 64), שי הולצמן

מכבי תל אביב: לירן שטראובר; קובי מוסא, משה מישאלוב, אבי סטרול, ליאור ז'אן, סאלם אבו-סיאם; ברונו הייס (אסף קריספיס, 81), ברוך דגו (ארז מסיקה, 51), תמיר כהן, אלדו אדורנו (לירן כהן, 51); אנדרס פרוחננקובס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully