וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדר כבשים שבטי

ערן קמינסקי, עבור

3.5.2004 / 20:16

ערן קמינסקי חש בחילות איומות בערב הזה של מכבי, ולא מהתרגשות. אחרי שהקיא על הטלוויזיה, הוא רץ לקנות כרטיס לאוסטרליה

כמעט יום שלם עבר ועדיין מתהפכת לי הבטן ממה שראיתי אתמול ביד-נוקיהו. לשם האובייקטיביות, חייבים לציין שמכבי שיחקה מושלם. גם העובדה שהיא שיחקה נגד ילדי פעוטון שושנה, שהשתינו במכנסיים כשעלו לפרקט, לא גורעת מהמשחק המדהים של האימפריה הצהובה. נכון גם שפארקר ושאראס שחקני N.B.A לכל דבר, נכון שפינחס גרשון עשה בית ספר לאיבקוביץ, שמעון מזרחי אשף הקומבינות ועוד ועוד. הכול נכון, ועדיין אני רץ לשירותים מדי פעם ומסרב לעכל את שאריות הערב הנורא הזה.

זה התחיל ביום חמישי אחרי המשחק נגד צסק"א. פינחס גרשון, מאמן גדול ואיש קטן, טרח להזכיר לנו שהוא המאמן הכי שכונתי בהיסטוריה של הקבוצה הכי ממלכתית בעולם. מעניין אם הוא שולט בטינופת שיוצאת לו מהג'ורה או שהאני האמיתי שלו פשוט מתפרץ ונשפך כמו ביוב בכיכר המדינה. אוי, מה ששמעון מזרחי וחבורת המעונבים שלו מוכנים לאכול תמורת גביע. בשלב הזה העיתונים הגדולים הצטרפו לחגיגה בשרשרת כותרות מתלהמות. עד לגמר כל המדינה נסחפה למה שנראה כאווירת ערב מלחמת הישרדות בפולשים המונגולים ולא משחק עם כדור.

דקות לפני תחילת המשחק כבר התחלתי לטעום מחדש את ארוחת הצהריים. דגל ישראל צהוב נפרש על היציע ולווה בשירת "התקווה", כאילו ספונטנית. התופעה המחליאה הזאת של הפיכת מכבי ל"קבוצה של המדינה" וקשקושים בנוסח "אנחנו משחקים בשביל עם ישראל" חייבת להיפסק. תתחילו להפנים, אנחנו אומנם ברברים מזרח- תיכוניים, אבל תופעות כאלה מתאימות רק למדינות דיקטטוריות. אני עם ישראל, ואתם לא משחקים בשבילי. אתם משחקים רק בשביל מכבי ואוהדיה.

מכאן כבר הכול היה ברור מאליו. הילדים של סקיפר הרטיבו בחיתול ומכבי ניצלה את ההזדמנות להראות כמה הם גברים. עם כל שלשה הזקפה הלאומית התקשתה, כל דאנק הקפיץ את השכנים, אפילו כשההפרש כבר הגיע ל-40 והלב נכמר על האיטלקים המושפלים. מה אני אגיד לכם עדר כבשים שבטי שכמותכם, תפורה עליכם קבוצה כמו מכבי בתור הקבוצה של המדינה. בדיוק כמוה אתם מתלהמים, דורסניים, מוכנים להשפיל את היריב כדי להרגיש טוב עם עצמכם, לאומנים בצורה מפחידה, מתנשאים בסגנון "פה זה היורוליג, זה לא כרטיס ב-20 דולר" וכו' וכו' וכו'.

כשראיתי את שלף עם דגל ישראל תלוי על צווארו במסיבת העיתונאים, כבר לא יכולתי להתאפק והקאתי על הטלוויזיה.

אז שיהיה לכם הרבה מזל טוב על הגביע. מצידי אתם יכולים לקרוא לעצמכם מדינת עלית/נוקיה/מכבי ישראל. אתם גם יכולים למנות את שימעל'ה, האיש והקומבינה, לראש הממשלה, את פינחס "פה ג'ורה" לשר החינוך ולהטביע את פרצופו של שאראס על מטבע של שקל. שיהיה לכם בהצלחה, אני הולך לקנות כרטיס לאוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully