וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת חוף

מקס קוניק, עבור

3.5.2004 / 20:20

מקס קוניק, שנמצא בתאילנד, שמע את המשחק ברדיו וחגג את הזכייה עם מאות ישראלים וכמה שבדיות, שלצערן זכו בשיער צהוב

שלום לכם ויום צהוב שמח לכולם. אני מטייל בחו"ל מזה 5 חודשים. טיילתי בניו זילנד, אוסטרליה ועכשיו אני בסיום הטיול שלי (עוד פחות משבועיים הבייתה) ונמצא בתאילנד.

אדלג על פירוט החגיגות שהיו כאן בחצי הגמר אחרי שניצחנו את צסק"א, כי הם כאין וכאפס לעומת מה שקרה ביום הניצחון עצמו. אני לא יודע לאמוד את כמות הישראלים שנמצאים על האי כאן (קו-פנגאן), אבל כולנו מחכים כאן לחגיגות הירח המלא שיתקיים בשלישי במרץ (או שאתה לא סגור על תאריכים, או שתאלצו לחכות הרבה מאוד זמן. וואלה! ספורט), אבל כנראה שהם לא יגיעו לאותו שיא של חגיגות כמו בליל הניצחון.

המשחק התחיל בשעה 01:45 שעון תאילנד, ותאמינו או לא - אין כאן טלוויזיה לראות את המשחק. בדרך לא דרך התקבצו להם המון ישראלים בשתי מוקדים של אינטרנט קפה ושמעו את המשחק דרך האתר של גלי צה"ל (לא דרך חביבה, אבל מה לא עושים בשביל מכבי). כבר במחצית התחילו חגיגות קטנות של היתרון - אך פחדנו לנאחס את מכבי. כולם היו כאן צבועים בצבעים זוהרים של כחול-צהוב עם כתובות בזכות מכבי וכו' - ממש אוירה מדהימה.

לאחר שריקת הסיום לא נשאר ישראלי וישראלית אחת שלא זעקו את נשמתם לשמיים ואמרו תודה לאלוהים (וגם לפיני גרשון) על ההישג. אי אפשר להאמין מה שקרה כאן. אין שיר שלא נוגן ע"י מחיאות כפיים וקולות ערבים של כמאה ישראלים (לפחות) והאירופאים לא הבינו מה קרה!! זה התחיל מ - "הגביע הוא שלנו", עבר ל"פיני מלך ישראל", המשיך ל"כל העולם כולו" ונגמר בשיר התקווה בגירסה שמחה טיפה יותר ובגאווה שלא הרגשנו כאן הרבה הרבה הרבה זמן.

כמובן שהיו עוד המון שירים ששרנו, פשוט אין מקום כאן לספר על כולם. אנשים התחבקו חיבוקים שאפילו אם לא מחבקת את בנה לפני שהוא מתגייס לצבא - נטו אהבה וגאווה ישראלית צהובה. בחורות שבדיות הונפו כאן על הכתפיים כי שערם בצבע צהוב (וגם כי הם ממש יפות), ושמחו איתנו במבוכה קלה ולחיים סמוקות. אפילו לחייהן נצבעו בצבעי הדגל החדש - כחול-צהוב. ישנם כאן ישראלים שעובדים על האי כבר המון זמן ולא ידעו נפשם מאושר ולא הצליחו לשחזר כזאת שמחה ישראלית טהורה.

אני יודע שלא השתוונו לחגיגות בארץ - אך אני יכול להבטיח שישראלים בחו"ל מרגישים במקרה כזה גאים פי כמה וכמה מאשר שהם בבית - וכן, כולנו היינו גאים ושמחים עד השמיים. אני מקווה שלא השמטתי שום פרט מהחגיגות - את האמת אני דיי בטוח שכן, כי החגיגות כאן היו דוגמא לחגיגות מה הן. כולנו עדיין מתרגשים ועדיין שיכורים משמחת הניצחון מליל אמש. אין ישראלי שלא הלך היום על חוף הים עם חזה נפוח מגאווה (וגם מבירה). ואני בטוח שנחגוג כאן גם הלילה.

אני רוצה להודות למכבי ת"א שנתנה לנו סיבה להיות גאים כולנו אוהבים אותם וכולנו מאושרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully