וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם איטליה כבר הכתירה אלופה

אתר ספורט 5 בשיתוף

2.5.2004 / 20:00

שער של שבה סידר למילאן 0:1 על השנייה רומא, והבטיח לה תואר 17. יובה הפסידה לקדאפי, אינטר ופארמה בקרב על הכרטיס לאלופות

זהו. אחרי ההכתרה של ארסנל כאלופת אנגליה, הגיעה עוד ליגה אירופית לסיומה, לפחות בכל הנוגע לאלופה. מילאן, ששלטה בליגה לכל אורך העונה (מלבד מחזורים בודדים בפתיחה בהן רומא הובילה את הטבלה), ניצחה את השנייה רומא ופתחה פער של תשע נק' בפסגה, כשנותרו רק שני מחזורים לסיום. עכשיו נשארו באיטליה רק המאבקים נגד הירידה והקרבות על מקום באירופה.

מילאן- רומא 0:1

שתי הגדולות של איטליה העונה- מילאן ורומא - נפגשו אחר הצהריים בסן סירו, כאשר דבר אחד היה ברור: ניצחון של מילאן והאליפות שלה. ניצחון של רומא והפער רק שלוש נקודות, והכל, אבל הכל פתוח. המשחק היה טעון מאין כמוהו. מלבד כדורגל איכותי והרבה הזדמנויות ליד השערים, ראינו גם אש, תרתי משמע, מהיציעים. חזיזים ואבוקות הושלחו למגרש והספיקו גם לפגוע פעמיים בשחקני מילאן, כשגאטוסו ודידה היו הקורבנות.

בצד הספורטיבי, היה זה שער בודד של אנדרי שבצ'נקו כבר בדקה השנייה לקבוע את תוצאת המשחק ולהבטיח את האליפות של מילאן שני מחזורים לסיום העונה, עם פער של תשע נקודות על הקבוצה של פאביו קאפלו. על הבישול חתום הנסיך של מילאן, קאקא, שבישל לראשו של האוקראיני כדור מצויין שמצא את הרשת. טוטי עוד ניסה להשוות, ובדקה ה-49 בעיטה חופשית שלו נעצרה בידו של שחקן מילאן, אך השופט לא שרק לבעיטה מהנקודה הלבנה, למרות שהיה צריך. בדקה ה-62 קוסטקורטה הוותיק הציל את מילאן מספיגה לאחר בעיטה נוספת של טוטי העצבני. בדקה ה-90 שוב היה זה טוטי למצוא את המסגרת, אך דידה היה במקום וירד היטב אל הכדור. האליפות של מילאן, בפעם ה-17 בתולדותיה.

פרוג'יה- יובנטוס 0:1

שער של פאבריציו רבאנלי (49) הותיק, שהספיק לככב בעבר במדי הגברת הזקנה, קבע את הניצחון הרביעי בסך הכל העונה של פרוג'יה העונה. היה די צפוי שיובנטוס לא תתאמץ יותר מדי במשחק הבכורה של אל סעדי קדאפי במדי פרוג'יה. קדאפי, שעלה לשחק כמחליף לראשונה העונה, מחזיק באחוזי בעלות אצל הזברות, שלמרות הפסד שני ברציפות, יסיימו את העונה במקום השלישי עם כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

לצ'ה- אינטר 1:2

לצ'ה, שניצחה בשבוע שעבר 3:4 את יובנטוס, עשתה את זה גם לאינטר. השחורים-כחולים, שנאבקים עם לאציו ופארמה על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, כנראה לא רצו מספיק בכדי לנצח את אלו שחיפשו ניצחון על מנת להבטיח עונה נוספת בסירייה A. אדריאנו העלה את אינטר ליתרון בדקה ה-35 בפנדל. אך מקס טונטו (47) וסאזר בובו (70) השלימו מהפך והרחיקו את לצ'ה 7 נקודות ממודנה שמתחת לקו האדום, כשעד לסיום נותרו רק עוד שני מחזורים.

פארמה בינתיים עברה את אינטר ומקדימה אותה במקום הרביעי ב-2 נקודות. אדריאנו, חלוץ אינטר: "עכשיו עשינו לעצמנו את העבודה הרבה יותר קשה. בשבוע הבא אנחנו משחקים נגד פארמה ואחרי היום, נהיה חייבים לנצח". ללאציו החמישית, יש אגב את אותו מספר נקודות כמו של אינטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פארמה- אנקונה 1:3

את מה שלאציו ואינטר נותנות, פארמה לוקחת ובשמחה. הפסדה של אינטר והתיקו של לאציו הובילו את פארמה למקום הרביעי בליגה עם ניצחון על האחרונה בטבלה, אנקונה, שספגה את הפסדה ה-24. אלברטו ג'ילארדינו (9) עם ה-19 שלו העונה, בניטו קרבונה הותיק (15) וברשינו (28) כבשו לפארמה. בוקי כבש לאנקונה (32).

סיינה ברשיה 1:0

שער של מתיאו בריגי בדקה ה-60 הבטיח לברשיה עונה נוספת בליגה הבכירה - כנראה שמילה של באג'יו עדיין שווה משהו. סיינה תמשיך להיאבק עד לסיום העונה. במשחק הבא נגד לאציו, ייפרד באג'יו סופית מהקהל הברשיאני שהעניק לו בית חם בשלוש העונות האחרונות.

לאציו- רג'ינה 1:1

רק תיקו ללאציו, שתמשיך להיאבק על המקום הרביעי מול אינטר ופארמה, שמעניק את המקום האחרון מאיטליה לליגת האלופות. קלאודיו לופז העלה את לאציו ליתרון בדקה ה-22, רג'ינה השוותה בדקה ה-52 בפנדל, שאותו כבש קוזה.

יתר המשחקים

סמפדוריה- אודינזה 3:1
שערים של ינקולובסקי (28), פיזארו (56 פנדל) ואיקונטה (87) מול שער של באזאני (51) הבטיחו את הניצחון של אודינזה, שנלחמת מול סמפדוריה על מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה.

אמפולי- בולוניה 0:2
ניצחון חשוב לאמפולי, שנלחמת על מקומה בליגה ועדיין מתחת לקו האדום. את השערים הבקיעו לזכותה בולרי (40) ו-וונוצ'י (74). בולוניה מאבדת גובה בקרב על מקום בגביע אופ"א.

קייבו- מודנה 0:2
הפסד חוץ למודנה, שתמשיך להיאבק על מקומה בליגה. את השערים לקייבו, שכבר הבטיחה את מקומה בליגה, כבשו לואיג'י סאלה (66) ואאורי (87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully