וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "זה לא סיום עצוב לליגה"

29.4.2004 / 10:12

מאמנה של הפועל ירושלים נפרד אתמול מליגת העל לעונה הזאת, אבל הוא בכל זאת מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה

לא הרבה האמינו, שמחזיקת גביע יול"ב הפועל ירושלים תגמור את העונה שלה בליגת העל ברבע גמר הפלייאוף ואפילו לא תגיע למשחק החמישי והמכריע בסדרת רבע הגמר מול בני השרון.

בסופו של דבר בני השרון ניצחה אתמול בפעם השנייה במלחה, 82:98, ניצחה 1:3 בסדרה ועלתה לבית חצי הגמר. המאמן שרון דרוקר יכול להתפאר באחד ההישגים הגדולים של הכדורסל הישראלי, גביע יול"ב, הוא גם יוכל אולי לעשות סנסציה ולזכות בגביע המדינה על חשבון מכבי ת"א ביום חמישי הבא, אבל דבר אחד בטוח. דרוקר לא יסיים את העונה בין 4 הקבוצות הראשונות בליגת העל.

דרוקר אמר אתמול בסיום המשחק: "אני לא חושב שזה סיום עצוב לליגה. הם היו יותר טובים ומגיע להם לעלות. כנראה שזה קשה להתמודד בשלוש מסגרות. נשאר לנו את הגמר וננסה לסיים את העונה כמו שצריך. נשאר לנו עוד משחק אחד. צריך להשאיר את הראש למעלה. גם מגיע תודה רבה לקהל שלנו. זה ספורט, זה לא סוף העולם. זה הכדורסל. זאת היתה עונה מרתקת, עונה קסומה. מגיע לבני השרון, אני מברך אותם".

מאמן בני השרון יעקב ג'ינו אמר: "אני חושב שכל הקרדיט מגיע לשחקנים שלי. אני מקווה שאני אהיה חלק מבניית מועדון עם מסורת. יש לי מילה טובה לשרון דרוקר ולהפועל ירושלים אבל יש לי מילה ענקית לשחקנים שלי".

מרכוס נוריס, שהצטיין בבני השרון עם 30 נקודות: "ידענו מה שאנחנו צריכים לעשות, באנו ועשינו את זה. ג'ינו מאמן גדול. אנחנו יכולים ללכת עד הסוף. נעבוד קשה בשבוע הבא ונראה מה יקרה בפיינל פור".

מאיר טפירו שהשיג דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-14 ריבאונדים אמר ל'ידיעות': "היה משחק גדול של כולם וכל אחד נתן את המקסימום. עד עכשיו יש לי עונה טובה ואני מקווה להמשיך".

ג'רוד סטיבנסון: "אנחנו 2:5 העונה על ירושלים. סימן שאנחנו פשוט קבוצה טובה יותר ממחזיקת גביע יול"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully