וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון בונה על אימון באירופה בעונה הבאה

28.4.2004 / 10:36

'מעריב': מאמנה של מכבי ת"א לא ימשיך בקבוצה וצפוי לעבור לאיטליה או ספרד. בלאט מועמד להחליפו. בהלת הכרטיסים רק הולכת ומתעצמת

יממה לפני המשחק מול צסק"א מוסקבה, מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון, כנראה כבר החליט את צעדיו לעתיד, בין אם הקבוצה תזכה בתואר ובין אם לאו. 'מעריב' מפרסם הבוקר שפיני לא ימשיך במכבי ת"א בעונה הבאה. מקורביו סיפרו שאם וכאשר הוא יזכה בתואר, את ההודעה על כך הוא ימסור בשידור חי בערוץ 1.

כזכור, גרשון פרש ממכבי לפני שלוש עונות, אחרי שזכה עם הקבוצה בגביע הסופרוליג (ואחרי פרשת המוקה) ולא התכוון לחזור. אבל אחרי לחצים גדולים החליט לחזור עם מטרה ברורה - להחזיר את מכבי לפיינל-פור אותו היא מארחת.

עוד על פי הפרסום הבוקר: גרשון עשוי לאמן בעונה הבאה באירופה. הוא נחשב כיום לאחד מבכירי המאמנים באירופה וכבר היום מדברים עליו בספרד כמועמד לאחת מהקבוצות הגדולות. גם מאיטליה הוא צפוי לקבל הצעות. אם ימצא קבוצה שחושבת בגדול על הצלחה באירופה ותציב לעצמה את הפיינל-פור כמטרה, הוא עשוי לאמן שם בעונה הבאה.

לדיויד בלאט, עוזר המאמן, כבר הובטח לחזור ולהיות המאמן הראשון במכבי אולם מקורבים לקבוצה טוענים שאין מתכוונת מכבי לעמוד בהבטחה, אלא אם פיני אכן יעזוב.

גינת OUT, שי סידי IN

רק אמש נבחר זה שיהיה הכרוז במשחקים - שי סידי, הכרוז של מכבי ת"א במשחקי הליגה והגביע. צסק"א היתה זו שהתנגדה בחריפות לכך לגינת יהיה הכרוז כיוון שהוא מוציא מכלל ריכוז את השחקנים עם קולו העבה ועידודו האקטיבי שמפעיל את אוהדי מכבי. הועדה המארגנת של היורוליג החליטה לקבל את תלונתה של הקבוצה. הצעת הפשרה היתה שגינת יהיה הכרוז במשחקים שמכבי לא משחקת אבל גינת סירב לכך בתוקף.

"הילד חולה, הרגל נשברה"

בהלת הכרטיסים, 24 שעות לפני הפיינל פור, רק הולכת ומתעצמת. עשרות אם לא מאות תגובות אנחנו במערכת נאלצים שלא לאשר שבהם מפורסמים מספרי טלפון (זו שוב ההזדמנות לבקש מכולכם - אנא, הסתפקו במייל או ב-ICQ. מספרי טלפון ניתן, אם ברצונכם בכך, לפרסם בפורום).

החלטנו להרים טלפונים לכמה ממפרסמי ההודעות כדי להבין מה מביא אותם למכור את הכרטיסים, איך הם מגיעים למחירים המופרזים ועד מתי אפשר לחזור אליהם עם תשובה סופית?

כפי שציפיני שייקרה, חלק מהמספרים היו שגויים. במקרה אחד, העונה בצד השני של הקו הבין שמישהו מחבריו (או שונאיו יותר נכון) עשה לו תרגיל. "איפה ראית את המספר? אין לי שום כרטיס למכירה, הלואי והיה לי אחד כזה ובטח שלא הייתי מוכר אותו תמורת שום סכום".

מי יכול לעשות לך דבר כזה?

"וואלה לא יודע. בני זונות שרוצים להתעלל בי".

שאר הטלפונים שעשינו היו כבר מוצלחים יותר ולפי השיחה עימם היה נשמע שאכן מדובר באנשים רציניים שיש להם את הכרטיסים ביד. לגבי המחיר אי אפשר לבוא אליהם ממש בטענות (כרטיס בוואלה! שופס נמכר אמש ב-2,749 שקלים), מה גם שסביר להניח שככל ששעת המשחק תתקרב יילך המחיר ויירד מפאת הלחץ. בינתיים, אף אחד מהדוברים לא היה מוכן להיכנס למשא ומתן "זה המחיר הסופי, תחליט אתה", הם טענו.

"הבן שלי חולה", טען בפנינו אחד הדוברים שמוכר זוג כרטיסים לשער 5. "הייתי הולך בשמחה אבל בלעדיו אין לי מה לחפש שם. תאמין לי שאין שום עניין לעשות כסף מהצד. אני לא מתעסק בשטויות כאלה". על השאלה מתי אפשר לחזור אליו עם תשובה סופית הוא ענה: "אין לך סיכוי אחרי 19:00 בערב כי הכרטיס ייחטף. תקבל את ההחלטה עכשיו".

כמו לשוטר תנועה או למפקד בטירונות, התירוץ הרפואי המשיך לככב גם בשיחה הבאה: "שברתי את הרגל שלשום. הייתי מת ללכת אבל זה סיפור עכשיו. בוא ניפגש נסגור עניין, למה לך לבזבז זמן, אני נותן לך בובה של מחיר". על השאלה למה הוא דורש סכום שהוא פי 10 מהמחיר המקורי של הכרטיס, ענה הבחור: "לא יודע מה המחיר המקורי. זה כרטיס מהגרלה". נשמע לכם אמין? תחליטו בעצמכם.

הבחור השלישי עימו דיברנו סיפר שיהיו לו את הכרטיסים רק מחר אבל על המחיר הוא רוצה לסגור עכשיו ומיד. 'מה זה רק מחר?' שאלנו אותו. "הכרטיסים אצל בן דוד שלי, הוא צריך להביא לי אותם אבל אל תדאג, ת'תקבל אותם ביד. מילה שלי". על השאלה למה הוא מוכר את הכרטיסים ענה הבחור את התשובה הכי כנה: "אותי לא מעניין כדורסל. אני בכלל אוהד חיפה בכדורגל. אפילו את המשחק אני לא מתכוון לראות".

לסיכום, קשה לבחון דרך שיחות הטלפון המידגמיות למי להאמין ולמי לא? קחו בחשבון שמסתובבים בשוק הרבה מאד כרטיסים מזוייפים שבעין בלתי מזויינת נראו אמינים לחלוטין. אל תשכחו לבדוק זאת היטב.

המשטרה בהיערכות שיא

ניצב יוסי סדבון, מפקד מחוז ת"א במשטרה ומי שאחראי על סידורי הביטחון, דיבר היום בגל"צ והסביר על הערכות המשטרה למשחקים. "ההערכות שלנו מתפצלת למספר מוקדים, והיא מורכבת מאוד. אנו מלווים את הקבוצות באימונים ולקראת המשחקים, תהיה הערכות בבתי המלון של השחקנים והתקשורת, אסור לשכוח שיש לנו צוותי תקשורת מ- 42 רשתות בינלאומיות. תהיה אבטחה גם בפארק הירקון, שם תהיה תצוגה על מסכי הענק לטבת מי שלא השיג כרטיסים לאירוע. השיא בהערכות שלנו יגיע עם הבאת השחקנים להיכל וקיום המשחק בהיכל 'נוקיה', גם בחצאי הגמר וגם בגמר. זה מבצע ברמה לאומית, המחייב את כל המשטרה, ולקראתו תוגברנו ב-800 שוטרים ממחוזות אחרים, בכל זהת זה מאמץ של כל משטרת ת"א".

"השערים יפתחו ב-16:30 אחה"צ ויש להקדים. יש שערים עם מגנומטר לשמירת הביטחון, ישנם 22 שערים כאלה לאצטדיון. מי שלא צריך להגיע למשחק שפשוט לא יגיע לאזור. כל המתחם הקרוב יהיה סגור לכלי רכב והולכי רגל למעט בעלי כרטיסים. רחוב יגאל אלון ייסגר משעה 16:30, יש מערך בידוק מהיר ברחוב. אני מאמין שלאחר שמצאנו פתרונות לאוהדים ולתנועה, הדברים ויעברו בצורה טובה ושקטה. נעשה הכל שזה יעבר בשקט ובטוח, ובכל מקרה שתהיה הצלחה למכבי".

האדומים מפגינים נוכחות

מי שגלש לאתר צסק"א מוסקבה היום או אתמול הודהם לגלות תמונה של לא אחרים מאשר... אוהדי הפועל ת"א. כ-20 מתוכם הגיעו אמש לנתב"ג כדי לקבל בתשואות את שחקני צסק"א בשירת מוסקבה מוסקה ולאחל להם בהצלחה מול מכבי ת"א. "אדום זה אדום", אמרו חלק מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully