וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא עניין של גיל

28.4.2004 / 8:00

קשישי ההורנטס התעוררו והשוו את הסדרה מול ההיט ל-2:2. בדנבר, כרמלו שיחק כמו ילד ומינסוטה תוכל לסגור עניין בבית

ניו אורלינס - מיאמי 85:96 (2:2 בסדרה)

כצפוי, הסדרה בין צעירי מיאמי לקשישי ההורנטס (יחסית) היא הצמודה מכולן בינתיים ואיך שהדברים נראים כרגע, זה ייגמר רק במשחק השביעי, כשבינתיים המשחקים הולכים עם הביתיות.

הערך המוסף של ההורנטס הלילה היה סטייסי אוגמן הוותיק. אוגמן בן ה-35, שבחלקים גדולים של העונה לא נכלל ברוטציה של טים פלויד, מקבל יותר הזדמנויות מאז שמשבורן גמר את העונה, והלילה, ב-32 דקות משחק, קלע 17 נקודות, כולל שני סלים עם סיום 24 השניות, עליהם הוסיף גם 6 ריבאונדים. בארון דייויס, שעדיין סוחב פציעה בקרסול שמאל וכאבים בברך, לא התאמן יומיים לפני המשחק, אבל דפק את ה-23 ו-10 אסיסטים שלו, כולל שתי שלשות מטורפות ברבע האחרון תחת שמירה צמודה. דייויד ווסלי (בן 33) קלע 12 ומסר 6, ג'מאל מגלור קלע 12 גם הוא (אבל רק 5 ריבואנדים לסנטר שקצת נעלם בפלייאוף), ג'ורג' לינץ' (בן 33) קלע 11 ודייויד ווסט קלע 10 וקטף 7.

להיט היה את למאר אודום במשחק מצוין עם 25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסיטים, אבל דווין וויד, למרות שחילק 10, קלע רק 11 ב-4 מ-12 מהשדה ואיבד כדור קריטי בדקות הסיום, כשלא הצליח להכניס כדור חוץ. אדי ג'ונס קלע 16, בעוד קרון באטלר היה חלש התקפית וסיים עם 7 נק' (3 מ-11) ו-7 ריב'. בראיין גרנט קלע 6 ולקח 9 ריב'.

וקוריוז מתקתק מהמשחק: המחצית השניה נפתחה באיחור של 4 דקות, לאחר שאוהד ניו אורלינס השליך עוגת קצפת בפניו של שדרן הקוים במשחק - ג'ורדי הולטברג. באמריקה בלי שדרן אי אפשר לשחק ושחקני שתי הקבוצות חיכו עד שתנוקה העוגה מפניו ומהפארקט.

דנבר - מינסוטה 84:82 (1:3 למינסוטה)

27 נק' ו-14 ריב' של קווין גאנרט קירבו את הוולבס מרחק נצחון אחד מהעפלה ראשונה בהיסטוריה של הקבוצה לסיבוב השני בפלייאוף. בדנבר שיחררו בימים האחרונים כמה וכמה הצהרות שלא נתנו הרבה כבוד למינסוטה וגארנט זכר את זה גם אחרי המשחק: "הם עשו עבודה טובה בלשפוך דלק על המדורה. שמענו את ההערות שלהם, חיכינו בשקט למשחק ופשוט שיחקנו".

כמו במשחק השלישי, גם הפעם הצליחו הנאגטס להפוך את העימות לקרב פיזי וכמעט הצליחו גם לגנוב נצחון נוסף. מינסוטה, שהוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק, החזיקה ביתרון של 8 נקודות באמצע הרבע הרביעי, אבל ריצה של דנבר שהסתיימה במהלך 3 נקודות של מרכוס קאמבי, הורידה את ההפרש ל-2 עם יותר מארבע וחצי דקות על השעון. הוולבס ברחו שוב ל-6, אבל וושון לנארד צלף וחטף ודקה ו-14 שניות לסיום היתרון ירד לנקודה (80:81). ספריוול דפק שלשה (היחידה שלו במשחק), ננה החזיק בדאנק ל-84:82 עם 18 שניות על השעון, ספרי החטיא שתיים מהקו, אבל אנדרה מילר לא הצליח לעשות מספיק עם הכדור האחרון ומינסוטה תוכל לסגור עניין במשחק הבית שייערך ביום שישי אצלה בבית.

"אנחנו לא חוזרים", הבהיר ספריוול, שסיים את המשחק עם 13 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. סם קאסל קלע 15 והוסיף גם הוא 6 ו-4, וטרנטון האסל, שבהיעדרו של שצ'רבאיק הפצוע (כנראה גמר את העונה), מקבל תפקיד התקפי משמעותי יותר, קלע 14 וחטף 5 כדורים. הסנטר מייקל אולווקאנדי, שממשיך לעלות מהספסל, היה חלש, קיבל רק 11 דקות ולא קלע אפילו נקודה.

דנבר מהצד השני, למרות ההפסדים בשלושה מארבעת המשחקים, הצליחה לשכנע שיש לה בסיס לקבוצה-קבוצה, אבל נראה כי היא צריכה עוד עונה או שתיים של שפשוף לפני שתוכל להוות כוח משמעותי בפלייאוף. במשחק הלילה הדבר הזה נראה נכון במיוחד לסופר-רוקי של הנאגטס, כרמלו אנתוני. מלו, כנראה במשחק החלש שלו ביותר העונה, קלע רק 1 מ-16 מהשדה וסיים עם 2 נקודות בלבד, 8 ריבאונדים ו-4 איבודים. ברבע השלישי זה הפך לערב כואב במיוחד מבחינת אנתוני, כשדרך על קאמבי וסובב את הברך. הוא ניסה לחזור בהמשך, אבל לא הצליח לנוע בחופשיות ואת 7 הדקות האחרונות העביר איש הקלאץ' של הקבוצה העונה על הספסל. "אם להיות כנה", הסביר בסיום קואץ' בזדליק ונתן תחושה שאולי לא רק הפציעה השאירה את הילד על הספסל, כשאמר: "כרמלו צריך לנוע קצת יותר טוב בלי הכדור".

מי שנתן משחק משובח היה הגארד וושון לנארד, שדייק ב-67 מ-7 הזריקות שלקח מחוץ לקשת וסיים עם 28 נקודות. מילר הוסיף 13, ננה 11 ו-8 ריב', בויקינס 10 וקאמבי 9, 14 ריב' ו-5 אס'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully