וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 לדפור. רונאלדו לא ישחק נגד בארסה

25.4.2004 / 0:41

שני משחקים התקיימו הערב בספרד. לה קורניה הסתפקה בתיקו במלאגה ואספניול הפתיעה את אתלטיקו שקיבלה את טורס חזרה. רונאלדו יחסר לריאל מחר

שני משחקים התקיימו הערב בליגת האלופות, כשבמרכזי מבין השניים, לא הצליחה הרביעית מלה קורוניה, לנצח את מלאגה. דפור הוכיחה כי ליגת האלופות מעניינת אותה יותר ולא הצליחה לשמור על היתרון שהשיגה בדקה ה-21 מרגליו של ויקטור. בדקה ה-41 הישווה קרמלו קנאבר מקרוב, תוך שהוא מנצל טעות גדולה של מוניה, השוער המחליף של דפור. חאבייר אירורטה העדיף לתת מנוחה לגיבורי ה-0:0 שהשיגה הקבוצה בחצי גמר ליגת האלופות מול פורטו ולא שיתף כלל את השוער מולינה, את הקשר חואן ואלרון, את הבלם מנואל פבלו ואת החלוץ וולטר פנדיאני. אספניול אגב, עלתה לראשונה (אם כי באופן זמני) מזה זמן רב מעל לקו האדום.

לואיס פרננדז, מאמנה של אספניול, הסביר אחרי המשחק כי תוצאת המפגש מול אתלטיקו מדריד, היתה חשובה הרבה יותר לקבוצת התחתית שלו ולכן השיג בסופו של דבר את הניצחון - למרות שאתלטיקו נאבקת על מקום באירופה בעונה הבאה והיתה חייבת גם היא ניצחון. אחרי מחצית מאופסת, נאלץ פרננדז לעשות חילוף שניצח לו את המשחק, כשהכניס את קלאודיו ראדוקנו הרומני. זה גמל לו עם צמד בדקות 81 ו-86. פרדסון כבש עוד לפני כן (62) ואספניול כבר הוליכה 0:3 בזכות תצוגה מצויינת של מוסטפה חאדג'י המרוקני שגם בישל שני שערים. פרננדו טורס, ילד הפלא של אתלטיקו שלא שיחק בדרבי מול ריאל, חזר לכושר וכבש רק בדקה ה-94 - זה נגמר ב-1:3 לאספניול.

אבל עם כל הכבוד לקרבות התחתית, את הספרדים מעניין כבר כמה ימים רק משחק אחד - ריאל מדריד נגד ברצלונה. אחרי שעזב את אימון הקבוצה אתמול, התברר היום כי רונאלדו לא יוכל ליטול חלק במשחק החשוב כל כך עבור קבוצתו. רונאלדיניו יחזור מחר מהשעיה וקרלס פויול מפציעה, בניסיון לעזור לברצלונה לנצח לראשונה בברנבאו מאז עונת 97/98. ניצחון שלה יכול גם להרוס למרנגס את האליפות השניה ברציפות בדרך להענקת התואר לולנסיה. בבוקר המשחק יניח נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, זר פרחים סמלי בתחנת הרכבת אטוצ'ה, למען הזדהות עם קורבנות הפיגוע הרצחני מלפני כחודש וחצי.

אגב, בגלל ערב יום הזיכרון, ערוץ הספורט לא יוכל לשדר את הסופר קלאסיקו של ספרד. אם אחד מכם הגולשים, מכיר דרך לצפות בו באינטרנט, הוא מוזמן להגיב ולעזור לכל מי שמחפש להתעדכן במשחק החשוב הזה בזמן אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully