וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנמני רואה אדום בעיניים

אתר ספורט 5, בשיתוף

24.4.2004 / 22:40

כוכב מכבי ת"א לשעבר סידר לבית"ר ניצחון 2:3 על הפועל ת"א במשחקו הטוב ביותר העונה. גרשון: כנראה שלא למדנו מהטעויות

בית"ר ירושלים אירחה הערב את הפועל ת"א למשחק שחתם את המחזור ה-29 בליגת העל. האדומים של קשטן עדיין נאבקים על מיקום גבוה בטבלה שיקנה להם מקום באירופה בעונה הבאה, והם עלו למשחק ב'טדי' כשהם יודעים כי מכבי ת"א והפועל ב"ש איבדו נקודות וזו ההזדמנות לצמצם פערים. אבל לאבי נמני ושחקני בית"ר היו תכניות אחרות - הם מאוד רצו להשיג ניצחון שני ברציפות (אחרי ניצחון החוץ בב"ש בשבוע שעבר) שיבטיח להם מעשית את ההישארות בליגה.

הפועל הובילה ראשונה, בית"ר עשתה מהפך, הפועל הצליחה להשוות, אבל המלה האחרונה היתה של נמני ובית"ר, שירדו עם ניצחון 2:3 לאחר הצגת כדורגל יוצאת מן הכלל לעיני 10,000 צופים נלהבים.

האדומים מת"א הידרדרו למקום החמישי, כשמכבי פ"ת מחליפה אותם ברביעי. בית"ר עלתה למקום השמיני והיא רחוקה כבר שמונה נק' מנתניה והקו האדום.

תקציר המשחק

אחרי דקות מצויינות של בית"ר, שפתחה בלחץ על קשרי הפועל והחמצות מקרוב מול שביט אלימלך, השתחררו האדומים בדקה ה-12, אז פרץ אבי כנפו וחלף על פני השוער, שבלית ברירה נאלץ להכשילו. שמעון גרשון כבש מהנקודה הלבנה ורשם שער שלישי רצוף לאחר הצמד מול סכנין במחזור שעבר, 1:0 להפועל ת"א - בניגוד גמור למהלך האירועים במשחק. בית"ר לא נרתעה מהפיגור המוקדם והמשיכה לתקוף בניצוחם של אבי נמני ואופיר עזו הפעלתן. בדקה ה-31 נשרק כדור קרן לזכות בית"ר, אלימלך עמד מעט רחוק מקו השער ועזו סובב את הכדור מעליו ישירות לפינה הרחוקה ופנימה, 1:1. שש דקות עברו, וירושלים הצליחה להשלים מהפך. פדידה חדר לרחבה והוכשל ע"י רמי חליס והשופט לא היסס ושרק לפנדל לזכות ירושלים. פדידה נפצע בפניו מהתיקול והוחלף ע"י עמיר תורג'מן - אבי נמני כבש את הפנדל, 1:2 לבית"ר. הנסיון האחרון במחצית היה של כפיר אדרי, שהפציץ מרחוק מעל שערו של קורנפיין. מחצית סוערת ומצוינת ב"טדי" הסתיימה ביתרון של המקומיים.

איבזיטו אוגבונה נכנס בפתיחת המחצית השנייה, אבל דווקא בית"ר הייתה זו שהמשיכה לתקוף. בדקה ה-49 הרים עזו כדור קרן, תורג'מן נגח מצוין, אבל שביט אלימלך היה במקום כדי להדוף בגופו. שלוש דקות מאוחר יותר הגיע תורג'מן לעימות של אחד מול אחד מול אלימלך, אך בעט הישר לידיו של השוער. המשחק התאזן והשליטה עברה לצד של הפועל. אבוקסיס ניהל את המשחק של האדומים מאחור ובדקה ה-62 שלח כדור עומק מדוד לאוגבונה בין המגן לשוער קורנפיין, והניגרי שלח כדור מדויק וחזק לרשת, 2:2.

שחקני הפועל התעודדו מהשער וניסו למצוא את השלישי שלהם, שיקנה להם ניצחון ושלוש נקודות במאבקים על מקום באירופה. השליטה עברה לרגליים שלהם, אבל גם לצהוב אחד יש שליטה טובה ברגליים, אבי נמני, שהתנהל עם הכדור בדקה ה-81, הטעה את קארבליו והעביר כדור רוחב מדויק לראשו של גיסו, עמיר תורג'מן, שנגח מצוין לפינה הימנית של אלימלך, 2:3 לבית"ר. הבית"רים ירדו להתגונן ולשמור על היתרון, ושחקני ת"א המיואשים והעייפים לא הצליחו למצוא את הדרך לרשת.

"זו בית"ר שכולם רוצים לראות"

אבי נמני אמר ל'שבת של כדורגל': "היום, גם בגלל היריבה, הייתה רמה גבוהה מאוד. אני מאוד מאושר, אלה נקודות חשובות. הוכחנו אופי ובגרות, צברנו שלוש נקודות ועברנו את אשדוד בטבלה. הפנים קדימה, רק לנצח".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי אוחנה: "המחצית השנייה שלנו הייתה המחצית הכי טובה של קבוצה העונה. היה משחק טוב. הפועל חזרה למשחק והיה רושם שהם שולטים, אבל הוכחנו אופי וידענו לנצח. זו בית"ר שכולם רוצים לראות ואני שמח שאנחנו מממשים את הפוטנציאל".

קפטן הפועל ת"א, שמעון גרשון: "כנראה שלא למדנו מהטעויות שלנו. ספגנו יותר מדי שערים. השער הראשון היה לא מובן. נראינו טוב וחזרנו למשחק אבל עלינו למעלה להתקפה וספגנו".

בית"ר י-ם: קורנפיין, קפונה, אינדיו (דרעי 74'), אמסלם, טלקר, היידמן, קלדיירה, נמני, יצחקי, עזו (ששון 69'), פדידה (תורג'מן 39').

הפועל ת"א: אלימלך, חליס, גרשון, חלפון, אנטבי, אבוקסיס, קארבליו, אבוטבול (אוגבונה 46'), קינגסטון, אדרי (קרגולה 86'), כנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully