וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקווה ללוזונים

אתר ספורט 5 בשיתוף

24.4.2004 / 21:52

ניצחון שני העונה למכבי פ"ת על הפועל בדרבי (1:2). גיא לוזון מתקרב לליגת האלופות, אבל "מרוכז יותר במשחק מול בני יהודה"

למעשה שתי הקבוצות כבר מזמן סיימו את העונה ולשחקנים נשאר להלחם בעיקר על הכבוד בעיר. כדי להפיח חיים בסיום העונה של שתי הקבוצות ולגרום לשחקנים להפסיק לחשוב על השבתות בים הגיע הדרבי הפתח תקוואי שמלבד נקודות מספק משחק על הרבה מאוד כבוד בין שתי היריבות העירוניות. המחצית הראשונה נראתה לא טוב משני צידי המגרש כשמעט מאוד הזדמנויות לכיבוש היו על כר הדשא. בסיום 45 הדקות הראשונות ירדו השחקנים להפסקה בשיוויון מאופס.

המחצית השנייה נפתחה טוב מאוד עבור מכבי פתח תקווה, שבשבועות האחרונים עושה חיים קשים לקבוצות הצמרת. בדקה ה-64 עלתה קבוצתו של גיא לוזון ליתרון 0:1 כשקובי גנון הכניע את רפי כהן, שוער הפועל פתח תקווה. לא עברו שש דקות וכהן הוציא את הכדור השני מהרשת של קבוצתו. סלים טועמה, שחקן הפועל תל אביב לשעבר, הראה שוב כמה הוא חשוב ללוזונים כשהעלה את מכבי ליתרון 0:2. בדקה ה-82 הורחק חלוץ מכבי סטניסלב דוברובין על אגרוף שנתן לפרצופו של גרייב. בתוספת הזמן של המשחק הצליחה הפועל לצמק את התוצאה כשאלנתן סלמי, שפתח בהרכב היום, הכניע את אוהד כהן וצימק ל-1:2.

"זה דרבי כמו בליגה הטורקית והיוונית"

גיא לוזון לוואלה! ספורט: "זה דרבי כמו בליגה הטורקית והיוונית. ובדרבי מי שמגיע יותר אגרסיבי ויותר דרוך זו מכבי פ"ת. זה ניצחון שני שלנו העונה ושישי בשלוש השנים האחרונות". לגבי האפשרות להגיע למקום השני שמוביל לליגת האלופות, אמר לוזון: "אני תמיד מאמין, גם לפני חודש האמנתי, אבל כרגע אנחנו מרוכזים במשחק מול בני יהודה".

הרכב מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, תומר בן-יוסף, מוראד מגמאדוב, סולי צמח, סלים טועמה, קובי גנון, אסי משיח, עומר גולן, סטניסלב דוברובין, רוביל סרסור.

הרכב הפועל פתח תקווה: רפי כהן, ברק בכר, אבי יחיאל, אמיר אלקריף, יוני רוזנפלד, עבד רבאח, נג'ואן גרייב, מנור חסן, אלנתן סלמי, שלומי אדרי, טומיסלב ארצג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully