וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר לא נתן לחיפה לחגוג אצלו בבית

אתר ספורט 5 בשיתוף

24.4.2004 / 21:24

ניצחון של הירוקים היה מבטיח להם אליפות, אבל נתניה, שנלחמת בתחתית, ניצחה אותה 0:1. עטר: מקווה שהם יזכו בשבוע הבא

מכבי חיפה לא פתחה היום בחגיגות האליפות לאחר שהפסידה למכבי נתניה 0:1. נתניה הייתה טובה יותר, לחצה על שחקני חיפה ואדו כבש את שער הניצחון כבר בדקה החמישית. חיפה תחכה שבוע נוסף כדי לפתוח את בקבוקי השמפניה. לנתניה עוד יש סיכוי להינצל מירידה, אחרי הניצחון הביתי השני שלה על האלופה שבדרך בתקופה האחרונה.

מהלך המשחק

נתניה פתחה בבליץ על שערה של חיפה וחלוצי נתניה הגיעו להזדמנויות רבות בדקות הראשונות, נגיחות של אדו וצרפתי החוצה קדמו למבצע נהדר של אדו כבר בדקה החמישית, אדו קיבל כדור עם גבו לשער, הסתובב מצוין מול בנאדו, חדר לרחבה והבקיע מקרוב מול דוידוביץ', 0:1 לנתניה. נתניה המשיכה בלחץ, אחרי שלוש דקות הזדמנות טובה נוספת לאדו שנגח מקרוב מעל למשקוף. חיפה החזירה לעצמה את השליטה במגרש ושחקניה החלו לשעוט לכיוון שערה של נתניה, בדקה ה- 16 הזדמנות נהדרת לזנדברג, בירוק הגביה לרחבה וזנדברג, מחמישה מטרים, בעט למשקוף. נתניה ירדה אחורה להתגונן מול הניסיונות של חלוצי חיפה. שחקני חיפה שלטו במרכז המגרש והחזיקו יותר בכדור, אבל לא מצאו את השער של טאובר. שחקני נתניה הצליחו לחשוף את העורף החלש של מכבי חיפה, הגנת חיפה התקשתה להרחיק כדורים, התבלבלה בסגירות על חלוצי נתניה ורק חוסר מזל של לוברסקי ואדו מנע מהתוצאה להיות יותר גבוהה, יתרון מפתיע לנתניה במחצית.

שחקני נתניה פתחו באותו קצב רצחני בו פתחו את המשחק, רוסלן לוברסקי וישמעאל אדו הטרידו שוב ושוב את קייסי, חרזי ובנאדו ונתניה הייתה קרובה לשער השני. בדקה ה- 55 זועזע המשקוף של דוידוביץ' כאשר אדו הגביה מצוין ללוברסקי שנגח מקרוב למשקוף. שתי דקות עוברות והפעם הקורה רועדת, שוב לוברסקי, הפעם הוא הפציץ את הקורה הימנית של דוידוביץ'. המשחק הפך חם. בדקה ה- 60 ביקשו שחקני חיפה פנדל מהשופט משיח לאחר שאוזן הפיל את זנדברג ברחבה. בדקה ה- 70 אדו קיבל כדור נהדר מצרפתי, לא הצליח לכבוש מול דוידוביץ' ועל הריבאונד השתלט צרפתי שמול שער ריק בעט החוצה מ- 16 מטרים. שחקני חיפה שוב נטלו את היוזמה, קטן בעט מקצה הרחבה וטען לנגיעת יד של אוזן שלא התקבלה. אחרי שתי דקות זנדברג בעט מקרוב והגנת נתניה הצילה מקו השער. בעיטה נוספת של זנדברג הנמרץ בדקה ה- 79 עלתה גבוה מעל השער. ז'קיץ' המחליף בעט מצוין בדקה ה- 85 וטאובר הדף נהדר, את הריבאונד שלח יניב קטן החוצה. אורי אוזן שלח כדור עונשין מ- 20 מטרים החוצה. שחקני נתניה העבירו את הזמן עד לסיום וחגגו ניצחון גדול על הירוקים הניצחון השני שלהם העונה על החיפאים.

עטר והחולצות

ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, אמר ל'שבת של כדורגל': "ישבתי השבוע עם רוני דורה, הוא חבר טוב שלי. הוא אמר לי שבן אדם רעב מסוכן יותר מבן אדם שבע. אמרתי את זה לשחקנים. קניתי להם חולצות לבנות שכתוב עליהם "נתניה לא תרד" ואמרתי להם שלא יורידו את החולצות עד לסיום המשחק. אני אוהב את מכבי חיפה. גדלתי שם וחונכתי שם. אני מאחל להם שיזכו בשבוע הבא באליפות. אמרתי לשחקנים שקיבלנו הזדמנות נוספת להישאר בליגה, ונעשה את זה בדרך הכי קשה נגד הקבוצות הכי טובות".

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "נתניה נלחמה, כבשה שער מוקדם ועמדה יפה בלחץ שלנו, אני מקווה שנחגוג את האליפות בשבוע הבא"

הרכב מכבי נתניה: ניקולס טאובר, אמיר שלח, אסף בן-מוחה, אילן בוארון, אורי אוזן, מלאדן קובאצ'יץ', אבי אלפסי, גיא צרפתי (אסי וסיהון 79), ישראל זביטי (אמיר טגה 84), רוסלן לוברסקי, ישמעאל אדו (רביד גזל 75).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אדורם קייסי, אריק בנאדו, אלון חרזי, איתן עזריה, מרקוס אלבס, עידן טל (ז'קיץ 61), שי בירוק, מיכאל זנדברג, יניב קטן, אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully