וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נצרת ושייע לא מוותרים

אתר ספורט 5 בשיתוף

24.4.2004 / 20:03

"נילחם עד הסוף" אמר מאמן נצרת לאחר ה-0:2 על בני יהודה. בוקולי וטובי התקרבו לכדי 7 נק' מסכנין לקראת חיפה בשבוע הבא

במשך כל השבוע דיברו במכבי אחי נצרת על המעבר של חלוצה הברזילאי של הקבוצה, גוסטבו בוקולי. בקבוצה באו בטענות לחלוץ, למכבי תל אביב ולמכבי חיפה על כך שניהלו משא ומתן עללא ידיעת הקבוצה. הקבוצה מהמגזר הגישה להתאחדות בקשה לבטל את תוצאות הקבוצה נגד האלופה לשעבר והאלופה שבדרך, בעקבות השיחות בינן לבין בוקולי.

על המגרש הראה בוקולי כי החשיבות שלו לנצרת רבה מאוד. אחרי 35 דקות מאופסות בשכונה נגד בני יהודה כבש הכניע החלוץ את יניב והבה, שוער בני יהודה והעלה את נצרת ליתרון 0:1. מכבי אחי נצרת שיחקה עם המון נחישות ולמרות שהסיכויים שלה להישאר בליגה הבכירה בישראל קלושים הם נלחמים עד לשנייה האחרונה. בני יהודה, לעומת זאת, כבר מזמן סיימה את העונה והדבר ניכר בתוצאות הקבוצה בסיבוב השלישי. להפסקה ירדו הקבוצות כשאחי נצרת הוליכה 0:1.

המחצית השנייה נפתחה בצורה נהדרת עבור אחי נצרת כשזו הצליחה להשיג את השער השני כבר אחרי 7 דקות. בדקה ה- 52 מלך השערים של הליגה לשעבר, אסי טובי, כבש את השער השני של נצרת במשחק, העלה את הקבוצה ליתרון 0:2 וגרם לוהבה להוציא את הכדור השני מהרשת של הכתומים. בני יהודה לא הצליחה לנצל את המספר המועט של ההזדמנויות אליה הקבוצה הגיעה והמשחק הסתיים בניצחון 0:2 לקבוצתו של שייע פיגנבויים, שרחוקה כעת רק 7 נק' מסכנין הנמצאת מעל לקו האדום. בשבוע הבא הוא יצוא לקרית אליעזר בכדי לנסות ולקלקל שוב לחיפה את חגיגות האליפות.

"אנחנו מציגים את הכדורגל הכי טוב בליגה"

שייע פייגנבוים, מאמן אחי נצרת: "אנחנו מציגים את הכדורגל הכי טוב בליגה ונמשיך לעשות את זה, לא משנה אם נרד או נישאר. ככה אנחנו משחקים. פספסנו נקודות בנתניה וביחד עם ה-3 שלקחו לנו בתחילת העונה יכולנו להתקדם עוד. כמו שהבטחתי כשחתמתי בקבוצה, אנחנו נילחם עד הסוף".

הרכב בני יהודה תל אביב: יניב והבה, מוטי ששון, עמי אזולאי, אדריאן דן גמאן, רוני גפני, קובי דג'אני, טל בנין, איבן מרוסלבץ', מטה בטורינה, כפיר אודי, סרגיי קלצ'נקו.

הרכב מכבי אחי נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימאן, פבריציו בנטו, חאלד סולימן, משה גלאם, דנדי אוקוגו, עבד מועד, דמיטרי אוליאנוב, גוסטובו בוקולי, אסי טובי, עבד טיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully