וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרפי אוהב את אולד טראפורד

אתר ספורט 5 בשיתוף

24.4.2004 / 19:19

האיש שכבר ניצח את היונייטד 3 פעמים ב-4 העונות האחרונות, עשה זאת שוב עם 0:1 קטן מפנדל. בלקבורן סיבכה את אברטון

אחרי מחצית ראשונה חלשה, הגיעה הדקה ה-62, אז הכשיל גארי נוויל את סטיבן ג'רארד ברחבת היונייטד. דני מרפי תרגם את הפנדל לשער ניצחון לזכות ליברפול, שהתבססה במקום הרביעי. זה שער הניצחון השלישי של מרפי על היונייטד בארבע השנים האחרונות - כל השערים נכבשו באולד טראפורד. במשחקים נוספים השיגה אסטון וילה ניצחון נוסף בריצה המטורפת שלה מאז הכריסמס (שני הפסדים ב-14 משחקים) וכרגע היא ממוקמת רק נקודה אחת מאחורי ליברפול. ניוקאסל תוכל לעבור את שניהם אם תנצח את שני המשחקים החסרים שלה - הבעיה היא שאחד מהם הוא נגד ארסנל מחר.

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:0

ללא רוד ואן ניסטלרוי ופול סקולס, ניסו חניכיו של אלכס פרגוסון לגבור על האורחים מאנפילד. היונייטד כבר איבדו סיכוי לאליפות אך ניצחון על האדומים של ג'רארד הוייה היה מביא אותם במצב מצויין למפגש נגד צ'לסי שיערך בתחילת מאי. המשחק נערך תחת השמועות שהיו בעיתון ה"סאן" על ניסיון לפיגוע באולד טראפורד מצד אל קעידה במהלך המשחק. הגורמים הרשמיים באנגליה הודיעו שכל הנושא לא היה ולא נברא, אך האבטחה באיצטדיון היתה גדולה מאוד.

המשחק עצמו נפתח בשליטה מוחלטת של היונייטד במגרש, אך ללא הזדמנויות גדולות. ליברפול מילאה בדיוק אחר הוראותיו של ג'רארד הוייה, מנג'ר הקבוצה, ומיעטה בכלל לאיים על מחצית המגרש של טים האוורד, שהיה צריך למצוא לעצמו תחביב כדי להתגבר על השיעמום.

אחרי הפתיחה האדומה של האורחים מאנפילד החליטו בליברפול לנסות ולהתקיף את הגנת היונייטד, שלא שרק בשבוע שעבר הובכה על ידי פורטסמות'. בדקה ה- 25 ריסה ניסה את מזלו בבעיטה חופשית מ-25 מטרים, אך הכדור שבעט חלף מעל שערה של היונייטד. אחרי חצי שעה של משחק הגיע האמאן למבצ בעיטה, אך מ- 17 מטרים אלכסונית משערה של מנצ'סטר יונייטד בעט לשמיים.

גם האלופה של אשתקד לא ממש הציגה כדורגל שניתן היה להתגאות בו. החסרון של פול סקולס ורוד ואן ניסטלרוי בהתקפה היה מורגש מאוד והשדים האדומים מיעטו לאיים על הגנת ליברפול. אחרי 45 דקות ראשונות די משעממות ירדו הקבוצות למחצית כשהתוצאה היתה מאופסת.

המחצית השנייה נפתחה באותה צורה כמו שהראשונה התנהלה בה. המשחק היה בעיקר במחצית המגרש כששתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות ליד השערים. בדקה ה- 62 קיבלה ליברפול הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון כשנוויל הכשיל את סטיבן ג'רארד ברחבת היונייטד. דני מרפי, שרגיל להבקיע מול היונייטד, הכניע את טים האווארד והעלה את ליברפול ליתרון 0:1.

היתרון של ליברפול הכניס במנצ'סטר יונייטד חיים והשדים האדומים היו קרובים להשיג את השיוויון בדקה ה-78. ראיין גיגס, השחקן הוולשי של היונייטד בעט כדור מצויין שהכניע את יז'י דודק אך לא את קורת השער של ליברפול. עד לסיום השדים האדומים לא הצליחו למצוא את הרשת של דודק והיא תצטרך לנצח את צ'לסי בכדי לחזור להתמודדות על המקום השני בסיום העונה. ליברפול לעומת זאת נמצאת במצב טוב במאבק הצפוף על המקום הרביעי.

משחקים נוספים

אברטון - בלקבורן 1:0
רק לפני שבועיים הקבוצה של סונס היתה מועמדת וודאית לירידה והמאמן כבר הודה שהוא מרגיש את הסכין על צווארו. עכשיו, אחרי ניצחון החוץ החשוב, ברחה הקבוצה לכדי 8 נק' מלידס שמתחת לקו האדום. ג'ונתאן סטאד כבש עבור הרוברס את שער הניצחון 10 דקות לסיום המשחק וסיבך את וויין רוני וחבריו בתחתית, שמרוחקים 7 נק' מאותה לידס.

פולהאם - צ'רלטון 0:2
מסביב לקבוצתו של מוחמד אל פאיד יש שמועות לגבי עזיבת השוער אדווין ואן דר סאר בסיום העונה. השוער ההולנדי דיבר על כך שהוא היה מעוניין לשחק בקבוצה מנצחת שמתמודדת על תארים. נגד צ'רלטון לואן דר סאר לא היה על מה להתלונן לאחר שפולהאם ניצחה בבית 0:2 ונשארה עם סיכוי להאבק על הכרטיס האחרון למוקדמות ליגת האלופות. סטיד מלברנק העלה את המארחים ליתרון 0:1 אחרי 18 דקות. שון דיוויס חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-68 כשהעלה ל-0:2 בדרבי הקטנות של לונדון.

לסטר - מנצ'סטר סיטי 1:1
משחק חשוב במיוחד לשתי הקבוצות, שתוצאתו עוד עשויה להוריד את שתיהן לליגת המשנה. מיכאל טארנאט העלה את חניכיו של קווין קיגן ליתרון בתוספת הזמן של המחצית השניה. ג'יימס סקוקרופט, שהיה מעורב בפרשיית נערות הליווי, הישווה בדקה ה-66.

מידלסבורו - אסטון וילה 2:1
השיפור המתמשך ביכולת של חניכיו של דייויד אולירי מאז החזרה מפגרת הכריסמס, עוד עשוי להוביל את הוילה לליגת האלופות בסופו של דבר. בורו כבר הוליכה משער בדקה ה-41 של ג'וב, אבל עוד לפני המחצית הצליח ג'ון בארי להשוות. נולברטו סולאנו, אקס ניוקאסל, הורחק בדקה ה-57 והשאיר את הוילה בעשרה שחקנים, מה שלא הפריע לה לגנוב את שער הניצחון בדקה ה-89 מרגליו של קראוץ'.

סאות'האמפטון - בולטון 2:1
בבולטון מתכוננים להגעה של ריבאלדו ורוצים להגיע לגביע אופ"א. הניצחון הושג רק בדקות האחרונות, אחרי שמריאן פאהרס, חברו לחוד בנבחרת לטביה של אנדראס פרוחננקובס, העלה את הקדושים ל-0:1 בדקה ה-21. נולאן ודייויס, הפכו את התוצאה בשתי דקות (79, 80) וסידרו לבולטון ניצחון חוץ גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully