וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך: "עכשיו הקהל צריך להיות השחקן מס' 1 שלנו"

איזי עין דור

24.4.2004 / 18:26

קפטן ב"ש הדף את הביקורת על גוטמן אחרי ה-1:1 מול אשדוד, וביקש מאוהדי הקבוצה למשוך אותה לליגת האלופות

אם הפועל באר שבע לא תצליח לסיים את הליגה במקום השני ולקבל כרטיס למוקדמות ליגת האלופות ואפשרות לנקמה בברצלונה, המשחק הזה באשדוד בוודאי יעבור להם בראש. חניכיו של אלי גוטמן כבר הוליכו והיו בדרך לניצחון, אבל אז הולצמן, שחקן שגוטמן הביא בזמנו לבאר שבע ולקח עימו גביע, התעורר, הישווה וכמעט ניצח למארחים את המשחק לבדו.

מהלך המשחק

אחרי פתיחה מהוססת, המשחק נכנס לקצב טוב, כשבדקה ה-22, החליפו דוד רביבו ושהולצמן מסירה כפולה בתוך רחבת ב"ש, אבל האחרון לא הצליח להגיע למצב בעיטה ונחסם בסופו של דבר ע"י ההגנה. לא עברו 8 דקות ובאר שבע הגיעה למצב הראשון שלה. דייגו סיסטון השתלט על כדור 20 מטרים מהשער וירה חזק, אך ויאנדר היה במקום כדי לעצור.

בדקה 35 נפסקה בעיטת עונשין מ-20 מטר לזכות ב"ש לאחר הכשלה של יז'רסקי. ב"ש ניסתה לעשות תרגיל אך הכדור שנבעט לבסוף פגע בחומה ולא הצליח לסכן את שער אשדוד. האורחים התחממו ובדקה ה-40 שוב הגיעו למצב מסוכן, כשהגנת אשדוד לא הצליחה להרחיק כדור שהסתובב ברחבה. יז'רסקי בעט בימין לפינה השמאלית, אך הכדור עבר קרוב לקורה השמאלית של ויאנדר. רגע לפני הירידה למחצית, בעט אלון חזן מ-16 מטר אלכסונית לשער אך הכדור עלה גבוה מעל לשער.

המחצית השניה נפתחה גם היא ביתרון באר שבעי שהשתלם עבורה בסופו של דבר. בדקה ה-53 אופיר חיים פרץ ממרכז המגרש והעביר שמאלה לדדי בן-דיין. המגן החזיר את הכדור למרכז הרחבה וחיים הגיע למסירה וכבש מחמישה מטר כדי לקבוע 0:1 לב"ש.

הקבוצה של גוטמן ירדה קצת אחורה ואיפשרה לאשדודים לחזור למשחק. בדקה ה-57 הולצמן נגח כדור מסוכן הישר לידיו של אסי רחמים. ובדקה ה-77 הוא כבר מצא את הרשת. אלון חזן פרץ לפינה הימנית של רחבת ב"ש ומסר כדור רוחב לשי הולצמן. החלוץ הוותיק דחק מקרוב לפינה השמאלית ופנימה וקבע 1:1.

בדקה ה-82 משה אוחיון בעט כדור אדיר מ-16 מטר שפגע בקורה השמאלית של רחמים ויצא החוצה. דקה מאוחר יותר הולצמן יכול היה לנצח את המשחק לבדו כשהגיע למצב מסוכן עם הגב לשער ובעט בסיבוב לידיו של רחמים.

"כל העונה אנחנו ב-1-4, מגיע לנו להיות באירופה"

סתיו אלימלך, קפטן הפועל באר שבע, התייחס לתוצאה: "כמו שיכולנו לגמור את המשחק מוקדם, יכולנו גם להפסיד כך שזה התקזז. אנחנו רוצים להביא את עצמנו למצב כזה שנגיע לאירופה. אין סיבה שזה לא יקרה, מפני שכל העונה אנחנו במקומות 1-4. מבחינתנו זה קשה. עשינו את הדברים נכון עד השער, לאחר מכן פחות בצורה שבא ביקש מאיתנו המאמן. גוטמן ביקש להמשיך ללחוץ ואנחנו נסוגנו לאחור. קשה לקחת מאותה קבוצה 9 נקודות באותה עונה ואנחנו לקחנו מאשדוד שבע נקודות שזה לא הולך ברגל".

אלימלך התייחס לביקורת של האוהדים, שהניפו במהלך המשחק שלט מחאה נגד צורת המשחק של אלי גוטמן העונה עם הכיתוב 'בשבילך זאת משכורת, בשבילנו זה החיים': "אני רוצה לעדכן את האוהדים. כולנו פה זה עבודה בשבילנו. זה החיים של כולנו. אל להם להיות במקומו של גוטמן. הוא מאוד רציני, מאוד איכפתי, עובד שעות נוספות. אני מזמין את כל מי שרוצה לראות כמה הוא משקיע כשצריך".

אלימלך התוודה כי השחקנים הותיקים סובלים מעייפות ורמז כי הצעירים והקהל הם אלו שיצטרכו לדחוף את הקבוצה קדימה: "שיחקנו היום ובכלל בתקופה האחרונה בלי חמישה שחקני הרכב ועם בונפלד, סיסטון ואחרים ששיחקו פצועים. יש לנו צעירים טובים שבעתיד הקרוב יתנו את הטון, הם אלו שיצטרכו למשוך את העגלה. שים לב לעובדה שבשבועות האחרונים כל הקבוצות הבכירות לא לוקחות נקודות בבית. המאבק הוא רציני, יש עייפות רצינית. העומס נפל על מעט שחקנים העונה, במיוחד אצלנו. כשאנחנו נצמדדים לשיטת המשחק אז אנחנו משיגים תוצאות. כשהקהל יהיה סובלני הוא יהנה וצריך לזכור שאירופה חוזרת הביתה השנה, כך שהם צריכים להיות איתנו. הם צריכים להיות השחקן מס' 1 שלנו בחודש האחרון"

איציק זוהר, שלא שיחק היום בגלל פציעה, אבל עשוי להיות כשיר למשחק הבא נגד הפועל ת"א, כבר בטוח בהישארותה של אשדוד בליגה: "את ההישארות כבר הבטחנו לפני שבועיים בניצחון על נתניה. בסך הכל אנחנו משחקים לא רע, למרות שהיום לא היה משחק גדול. יותר חשוב לנו כרגע הגביע. אנחנו מתכוננים לחצי הגמר בתקווה שנעשה היסטוריה באשדוד".

מ.ס. אשדוד: ויאנדר, אבוטבול (נסים 63), אלפסי, דומב, פאפו, אופיר (אוחיון 57), קאקו, חזן, רביבו, טריאק, הולצמן.

הפועל ב"ש: רחמים, חליבה (חוגג 78), אלול, יפרח, בן-דיין, אלימלך, סיסטון, בונפלד, יז'רסקי (אילוז 67), חיים, מזרחי (ברדה 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully