וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה מראה סימני חיים

24.4.2004 / 22:40

4 מח' לסיום והקרבות על מקום שני ונגד הירידה מתחממים. נתניה הפתיעה את חיפה, נצרת את בני יהודה ובית"ר את הפועל ת"א. מכבי ת"א, סכנין, ב"ש ואשדוד חילקו נק', מכבי פ"ת ניצחה בדרבי

האלופה תהיה מכבי חיפה, את זה אנחנו יודעים כמעט בוודאות. אבל הקרב על מקומות 2-4 הולך ומתחמם לקראת סיום העונה, כשנותרו ארבעה מחזורים לטקס הנעילה של הליגה. מכבי ת"א (תיקו מאופס ומביש מול סכנין) והפועל ב"ש (תיקו מול אשדוד) שוב איבדו נקודות, אבל שמרו על הסטטוס קוו במקומות השני והשלישי. מכבי פ"ת לקחה עוד דרבי בסטייל ועלתה למקום הרביעי על חשבונה של הפועל ת"א, שהפסידה לבית"ר ב'טדי' במשחק מצוין ורב שערים.

גם התחתית מתחילה לרתוח כשנצרת, שעדיין לא מוותרת על סיכויי ההישארות ועל הכבוד העצמי, ניצחה בשכונה את בני יהודה, שסיימה רשמית את העונה. מכבי נתניה עלתה חדורת מוטיביציה למשחק מול מכבי חיפה ב'קופסא', ויצאה עם ניצחון שני העונה על הירוקים. עכשיו עטר רחוק רק שלוש נק' מסכנין והקו האדום, כשנותרו עוד 12 בקופה.

במחזור הבא (30) מתארחת נתניה אצל הפועל ב"ש, סכנין אצל הפועל פ"ת ונצרת בחיפה. בני יהודה תארח את מכבי פ"ת, מכבי ת"א את בית"ר ירושלים והפועל ת"א את אשדוד. מה שבטוח, צפויה לנו לפחות עוד שבת אחת מעניינת, אולי אפילו יותר.

בני סכנין - מכבי ת"א 0:0

התיקו המאופס בעוד משחק זוועתי ומשעמם עם מעט מאוד אירועים לא מזיק כל כך למכבי ת"א, ששומרת על המקום השני. יהיה עצוב אם האלופה היוצאת, בכושר ובסגל הנוכחי, תייצג אותנו בליגת האלופות. מצד שני, מי יותר טובה ממנה?

עם כל הכבוד לסכנין על חילוץ נקודה נוסף, זה לא ממש מספיק בקרבות התחתית מול נתניה, ואיל לחמן עוד עלול למצוא את עצמו חזרה בליגה השנייה בסיום העונה, כשהפער בין סכנין לקו האדום הצטמק לשלוש נק' בלבד.

מ.ס אשדוד - הפועל באר שבע 1:1

משחק לא רע קיבלנו באשדוד, עם קצב טוב, שהסתיים רק בתיקו. האוירון הפסיק להמריא מאז ששבר את השיא ואשדוד, עם קצת יותר ריכוז ליד השער, יכלה לצאת מנצחת.

המחצית הראשונה היתה שקולה והסתיימה ב-0:0. אחרי שמונה דקות במחצית השנייה באר שבע התעוררה והצליחה לעלות ליתרון - חיים ובן דיין ביצעו דאבל פס בדרך לשער של ויאנדר שבסיומו חיים כבש מקרוב והעלה את האורחים ליתרון. אשדוד הגבירה את הקצב ובדקה ה-77 גם מצאה את שער השוויון - חילופי מסירות בין חזן להולצמן הסתיימו בשער של החלוץ האשדודי המצוין, שקבע 1:1. אוחיון עוד הספיק למצוא את הקורה של ב"ש לפני שריקת הסיום, גם הולצמן היה קרוב לשער שני, אבל זה נגמר בחלוקת נקודות.

ב"ש נשארת במקום השלישי כשהיא שומרת על פער של נקודה מהשניה מכבי ת"א. אשדוד יורדת אמנם למקום התשיעי, אבל יכולה כבר להתחיל להתכונן לעונה הבאה.

בני יהודה -אחי נצרת 2:0

בני יהודה סיימה רשמית את העונה. דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים, הגיע היום הפסד בית לנצרת, שלה יש עדיין על מה להילחם בליגה.

גוסטבו בוקולי, השחקן המדובר ביותר השבוע, העלה את האורחים מנצרת ליתרון בדקה ה-35, ואסי טובי הכפיל אותו בדקה ה-52 וקבע את תוצאת המשחק.

הכתומים עדיין במקום השישי (עם 41 נק'), אבל אין להם בעצם על מה להילחם יותר העונה. אחי נצרת מעלה את מאזנה ל-24 נק', ארבע פחות מנתניה ושבע מתחת לסכנין שמעל הקו האדום. שייע עוד מאמין בניסים.

מכבי נתניה -מכבי חיפה 0:1

במשחק הטוב והמהיר ביותר שראינו העונה, שבו שתי הקבוצות רשמו יותר מ-40 איומים על השער, קיבלנו לבסוף רק שער אחד.

המשחק מול חיפה היה מבחינת 'להיות או לחדול' עבור עטר והיהלומים, שפתחו בסערה וכבר אחרי חמש דקות של לחץ על ניר דוידוביץ' בשער של הירוקים, הצליחו לכבוש את היתרון. אדו, לאחר שתי הזדמנויות מוחמצות בתחילת המשחק, סיבסב את כל הגנת חיפה, כבש מקרוב וקבע 0:1 לנתניה.

הקהל המקומי עודד ללא הפסקה את שחקניו, והם מצידם המשיכו לתקוף מכל הכיוונים, אבל פגשו רק את הקורה, המשקוף ודוידוביץ' בשער של הירוקים. גם חיפה הגיעה למספר מצבים קורצים מול שערו של טאובר, שהיה מצויין והצליח לבלום את כל הכדורים שנבעטו לעברו. בסיום - ניצחון 0:1 קטן גדול, שני העונה של נתניה על החיפאים.

נתניה עדיין במקום הלפני אחרון עם 28 נק', אבל רק שלוש מתחת לסכנין. חיפה שומרת על פער מבטיח של 10 נק' בפסגה.

מכבי פ"ת - הפועל פ"ת 1:2

עוד דרבי של מלאבס הולך למכבי, שרשמה ניצחון שישי בשלוש השנים האחרונות על הפועל, ושני העונה.

אחרי מחצית מאופסת, קובי גנון העלה את מכבי ליתרון בדקה ה-64 לאחר שכדור שבעט מרחוק פגע בשחקן הגנה, הטעה את רפי כהן וחדר פנימה. סלים טועמה, יקיר הלוזונים, הכפיל את היתרון עם שער בדקה ה-70. שמונה דקות לסיום הורחק דוברובין על אגרוף ששלח לפרצופו של גרייב, ואלנתן סלמי הצליח רק לצמק את התוצאה בתוספת הזמן של המשחק.

מכבי פ"ת עולה למקום הרביעי על חשבונה של הפועל ת"א, כשהיא רחוקה רק שלוש נק' מב"ש וארבע ממכבי ת"א. הפועל פ"ת נשארת במקום השביעי, עם הפנים למטה.

בית"ר ירושלים - הפועל ת"א 2:3

איזה משחק מרתק קיבלנו לקינוח ב'טדי'. כשאבי נמני רואה את האדומים של הפועל תל אביב מולו, כל הכישרון שלו פורץ פתאום החוצה בבת אחת. הכוכב החדש של ירושלים, בהופעה הכי טובה שלו השנה עם שער בפנדל ובישול יפהפה לשער הניצחון, סידר לבית"ר ניצחון שני ברציפות ושלוש נקודות שמשאירות אותם באופן מעשי בליגה.

הפועל ת"א היתה זו שעלתה ראשונה ליתרון מפנדל של גרשון, אחרי שקורנפיין הכשיל את כנפו ברחבה. שחקני בית"ר קיבלו זריקת מרץ לאחר שנכנסו לפיגור והצליחו להשלים מהפך עוד לפני המחצית. אופיר עזו הפתיע את אלימלך בכדור קרן מסובב ונמני כבש בפנדל אחרי שחליס הכשיל את פדידה ברחבה.

במחצית השנייה הצליחו האדומים מת"א לחזור למשחק עם שער שוויון של אוגבונה, אבל המילה האחרונה היתה של נמני, שסבסב את קרבליו בצד שמאל והרים כדור מדויק לראשו של תורג'מן, שלאחר מספר החטאות ממצבים קורצים, מצא את השער וקבע 2:3 לבית"ר.

בית"ר עולה למקום השמיני על חשבונה של אשדוד, שמונה נק' מנתניה והקו האדום, ונראה כי הבטיחה סופית את הישארותה בליגה. הפועל ת"א יורדת למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully