וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון השאיר שביב של תקווה לנתניה

19.4.2004 / 20:47

צמד של אסולין (60, 72) כבר סידר לסכנין יתרון 7 מהקו האדום, אבל צמד של גרשון (12 מפנדל ו-88), קבע שיוויון מוצדק

הפועל ת"א כבר בנתה על ניצחון שיעלה אותה למקום השלישי, נקודה אחת פחות ממכבי ת"א שבמקום השני, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. סכנין תכננה על ניצחון שירחיק אותה 7 נקודות מנתניה והקו האדום. בסופו של דבר, הסתפקו שתי הקבוצות בנקודה אחת מוצדקת, שלא הועילה במיוחד לשתיהן. השתיים אגב, עוד עשויות להיפגש בחצי גמר הגביע אחרי שהפתיעו את מכבי ת"א ומכבי חיפה - ההגרלה מחר במשרדי ההתאחדות.

תיאור המשחק

על פי פתיחת המשחק, כולם היו בטוחים שהפועל ת"א הולכת לגמור לבני סכנין את המשחק כבר במחצית הראשונה. בדקה ה-8 מסר יוסי אבוקסיס כדור עומק לנבדל של אוגבונה, הקוון לא הרים את הדגל והחלוץ הניגרי בועט החוצה מול השוער קמארה. הפועל המשיכה ללחוץ בחלק הקדמי ומוקדם יותר זה גם השתלם לה. בדקה ה-12 קראבליו ניסה לעבור את אבו-ריא בקצה הרחבה וכשהמגן הסכניני החליק, ידו נגעה בכדור ולא השאירה יותר מדי ברירות עבור אלון יפת השופט. פנדל, שמעון גרשון, 0:1 להפועל.

רק בדקה ה-18 ראינו את ההתקפה הראשונה של האורחים, כשקראבליו נכנס לעימות עם אסולין בתוך הרחבה. אסולין נפל וחיכה לשריקת פנדל שתתקן את זו שנשרקה רק כמה דקות קודם לכן. המשרוקית של יפת דממה. עד למחצית הפועל המשיכה בשליטה במשחק, אבל לא הצליחה לכבוש.

למחצית השניה עלתה סכנין אחרת. לחמן הצליח להטריף את בהפסקה וקבוצתו הגיעה לכמה מצבים טובים ברחבה של אלימלך. רק בדקה 60 היא קיבלה שכר לעמלה. בעיטה חופשית של ליאור אסולין מ-25 מטרים, פגעה בחומה האדומה, הטעתה את אלימלך ונכנסה פנימה. 1:1. בדקה ה-72 קיבל גבריאל לימה כדור ארוך כמה מטרים אחרי קו מרכז המגרש, הברזילאי הקפיץ מעל אלון חלפון ואסולין המהיר הקדים אותו ואת אלימלך במיאוץ אחריו. מול רשת חשופה לא היתה לו בעיה לקבוע יתרון לסכנין ולכבוש את שערו התשיעי העונה.

בדקה ה-88 הגביה יוסי אבוקסיס כדור קרן מימין. אף אחד לא הצליח להתרומם לכדור שהגיע בסופו של דבר לרגלו של שמעון גרשון, שדחק מקרוב בין רגלי השוער את השיוויון. שער רביעי של גרשון העונה (שלושה מפנדלים) ושני במשחק. 2:2 וחלוקת נקודות מוצדקת.

"אני מאמן קבוצה גדולה אמיתית"

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן לערוץ 10: "מצד יש סיפוק מ-45 הדקות הראשונות בהן שיחקנו כדורגל מצויין. מצד שני יש אכזבה מספיגת השערים ומזה שאתה לא מנצח משחק שהיה בשליטה שלך".

מאמן בני סכנין, אייל לחמן: "אני מאוד מרוצה מהמשחק באופן כללי, אבל לא מרוצה מהעובדה ששוב ספגנו שער ממצב נייח. זה כואב וזה קורה בפעם המי יודע כמה. לכל שחקן היה מישהו אחראי וזה חבל. אבל בכל זאת, סכנין הציגה היום גם אופי וגם משחק מעבר טוב אחרי תקופה ארוכה - מצב כזה גורם לי להרגיש שאני מאמן קבוצה גדולה אמיתית. אני גאה מהבחינה הזאת. זה מעיד על התקדמות".

ליאור אסולין, ממצטייני המשחק: "חבל מאוד שלא סיימנו את הליגה במשחק הזה. נצטרך לעשות את זה בשבוע הבא. אולי אז ננצח ונוכל להתפנות למשחקי הגביע בראש נקי".

הפועל ת"א: אלימלך, חליס, גרשון, חלפון, אנטבי, אבוקסיס, קארבליו, רוזן, אדרי, כנפו, אוגבונה.

סכנין: קמארה , שלאעטה, אטצ'י, אליהו, אבו ריא, עבאס סואן, באסם גנאים, יצ'קביץ', רפי כהן, לימה, אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully