וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויירי: "אין לי בעיה לעזוב"

אתר ספורט 5

19.4.2004 / 18:45

חלוץ אינטר, שסירב לשבת על הספסל ועלה ליציע בניצחון על בולוניה: "אני אוהב את האנשים באינטר אבל אני לא מתכוון לשבת על הספסל"

איטליה סוערת בעקבות דבריו של חלוץ אינטר, כריסטיאן ויירי. אתמול, במשחק הבית של אינטר נגד בולוניה (2:4 לאינטר), ראה ויירי כי הוא אינו פותח בהרכב של המאמן אלברטו זאקרוני והעדיף לשבת ביציע ולא על ספסל המחליפים.

ויירי אמר: "אין לי בעיה עם זה, אני אוהב את האנשים באינטר אבל אני לא מתכוון לשבת על הספסל". שמו של ויירי נקשר כבר בעסקת העברה ליובנטוס, והחלוץ הוסיף: "אם המאמן יגיד לי שאני לא בתכניות שלו אני אעזוב, ללא בעיה. אשמח לעזוב אם זה המצב".

מאמן אינטר, זאקרוני, שבזמן האחרון מקבל תפוקה מצויינת מצמד החלוצים החדש שלו, אדריאנו-אובאפמי, החליט לוותר על תרומתו של ויירי והכחיש כי הרשה לבובו לעלות ליציע: "הוא אמר לי שהוא לא רוצה להיות מחליף במשחק, לא נתתי לו רשות לעזוב. אני אבחן את המצב החדש שנוצר כאשר לנגד עיני עומדת טובת הקבוצה".

מנכ"ל אינטר, מרקו בראנקה, נדרש להגיב לספקולציות על מעמדו של ויירי בקבוצה בעונה הבאה: "הכל תלוי במאמן. אם זה ירצה שהוא ימשיך, הוא ימשיך". זאקה קיבל אור ירוק להתחיל לפעול להכנת הקבוצה לעונה הבאה וככל הנראה בימים הקרובים יוארך חוזהו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully