וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים שמעון ציטרון רוצה את הפועל ת"א

אשר גולדברג

19.4.2004 / 10:53

ערב המשחק מול בני סכנין, תאומים אמור לעזוב את הפועל בסיום העונה וסמי סגול כבר קיבל הצעת רכישה

הערב תשלים הפועל ת"א את משחקי המחזור ה-28, כשתארח בבלומפילד את בני סכנין (20:30, ערוץ 10). ניצחון של הפועל ת"א יעלה אותה למקום השלישי, נקודה אחת פחות ממכבי ת"א שבמקום השני, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. סכנין נמצאת במקום ה-10 עם 29 נק', ארבע בלבד מעל נתניה והקו האדום.

הפועל ת"א מגיעה למשחק עם סגל כמעט מלא, כשלאריה קינסטון פצוע בשריר והוא בספק וקארבליו חוזר לאחר עונש השעיה. אבי דנן צפוי לחזור להרכב סכנין, המגן אטצ'י חולה בשפעת והוא בספק להערב.

קפטן האדומים, שמעון גרשון, אמר אתמול באסיפת שחקנים כי לאחר שיחות שקיים עם ראשי המועדון הובטח לו כי השכר של החודשיים האחרונים ייכנס בימים הקרובים.

אגב, סכנין כבר גברה על הפועל ת"א העונה בבלומפילד, 1:0 במחזור ה-12 משער של לימה. המשחק הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים ב-1:1.

הרכבים צפויים:

הפועל ת"א: אלימלך, חליס, גרשון, חלפון, אנטבי, אבוקסיס, קארבליו, רוזן, אדרי, כנפו, אוגבונה.

סכנין: קמארה , שלאעטה, אטצ'י, אליהו, אבו ריא, עבאס סואן, באסם גנאים, יצ'קביץ', רפי כהן, לימה, אסולין.

איש העסקים שמעון ציטרון רוצה את הפועל ת"א

יממה לאחר שנודע כי משה תאומים, מבעלי הפועל ת"א, מתכוון לעזוב את המועדון בסיום העונה, מתברר כי לסמי סגול, הבעלים העיקרי של הקבוצה, הוגשה כבר לפני מספר שבועות הצעה לרכוש את הפועל ת"א. ההצעה הוגשה לסגול על ידי מספר אנשי עסקים, אוהדי הפועל ת"א, כשבראש הקבוצה עומד איש העסקים שמעון ציטרון, מבעלי חברת האלקטרוניקה א.ל.מ.

הכוונה היא לרכוש את המועדון מארבעת השותפים הנוכחים: סגול, תאומים, מוטי אורנשטיין ורפי עגיב, או לחילופין, להיכנס כשותפים בבעלות על המועדון. בהפועל ת"א אמרו אתמול על ההצעה: "נשמח לקבל כל גוף שרוצה לעזור, לא ידוע לנו על הצעה כזו".

הבעיה המרכזית בנוגע להצעה טמונה בגירעון הגדול של הפועל ת"א - מעל 70 מיליון שקל - חוב לשלושה בנקים. בהפועל ת"א הבהירו אתמול כי אין למועדון חוב כלשהו וכל אחד מארבעת הבעלים ערב באופן אישי לחלקו היחסי על ההשקעה.

סמי סגול שוהה בימים אלו בחו"ל והבטיח לחזור עם תשובה ברורה גם בנוגע לכוונתו של תאומים וגם ביחס להצעת הרכישה. בנושא תאומים, קיימת אפשרות שישמש כאיש הקשר ודוברו של סגול והמועדון. בכל מקרה, תוך שבועיים עד שלושה יבוצעו השינויים הניהוליים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully