וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון עלולה לא להיות במונדיאל בגלל התלבושת

18.4.2004 / 11:38

פיפ"א הפחיתה ממאזנה 6 נק' ממוקדמות הגביע העולמי. אם לא יתקבל הערעור - לא נראה את קמרון בגרמניה 2006

ההתחכמות של הקמרונים עלולה לעלות להם ביוקר. אחרי שהופיעו באליפות אפריקה האחרונה עם חליפות משחק מלאות (המכנס היה מחובר לחולצה, כשגומי נמתח מפריד ביניהם) בניגוד לתקנון, הם נענשו על כך בחומרה רבה מאד. בפיפ"א מאד לא אהבו את התלבושת ולאחר שכבר הזהירו את הנבחרת מספר פעמים הטילו עליהם קנס בגובה של 150 אלף דולר. בפעם הראשונה הזהירו בפיפ"א את הקמרונים על שימוש בגופיות במונדיאל האחרון, כשרק מאוחר יותר הגיעה הזהרה על שריטות האריה בצידי החולצות (חורים בצדי החולצה שנועדו לאיוורור) והשימוש בחלק אחד בתלבושת הנבחרת, שמהווה למעשה את ההפרה החמורה ביותר על חוקי התלבושת של פיפ"א.

יש לציין כי ההתאחדות הקמרונית הסכימה לקבל מ'פומה', יצרנית החליפה, סכום כסף גדול ביותר תמורת המשך לבישת חליפות המשחק, והיתה בטוחה כי תספוג עונש כספי בלבד. בפיפ"א החליטו ללמד את הקמרונים לקח הפעם והטילו עליהם עונש הרבה יותר משמעותי - מינוס 6 נק' במוקדמות הגביע העולמי

כתוצאה מכך לקמרון לא יהיה כל סיכוי להעפיל למונדיאל הקרוב בגרמניה 2006, אלא אם הערעור אותו הגישה יתקבל. טורניר המוקדמות יחל ביוני הקרוב וקמרון תשחק בבית אחד עם מצרים, לוב, סודן וחוף השנהב. רק הראשונה מהבית תמשיך הלאה ורק נס יגרום לקמרונים לסיים בהפרש של יותר מ-6 נק' מסגניתה (תצטרך לנצח את כל משחקיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully