וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הליגה חזרה, גם התוצאות האסטרונומיות

ליאור וייץ

18.4.2004 / 10:44

למרות שעדיין לא קיבלו את מבוקשן, התקיים אמש המחזור העשירי. הדר יוסף קיבלה 23 ממכבי חולון, עירוני חולון רק עשירייה מאס"א

ליגת הנשים חזרה אמש לפעילות אחרי תקופה של יותר מחודש בה לא התקיים אף משחק. ראשי הקבוצות עדיין לא קיבלו מאומה והכל נותר בגדר הבטחות אבל החליטו בכל זאת לשחק כדי לא לייבש את השחקניות שצמאות לכדורגל. ביום שלישי הקרוב יתקיימו גם משחקי חצי גמר הגביע שיפגישו את מכבי חולון מול הפועל פ"ת ואת אס"א ת"א מול עירוני ירושלים.

במחזור העשירי, מחזור אחד לסיום הסיבוב הסיבוב הראשון, ניצחה מכבי חולון המוליכה את הדר יוסף 0:23. גם אס"א ת"א לא ריחמה על חולונית השניה עירוני והביסה אותה 0:10.

בנות הפועל פ"ת, נראות מוכנות לחצי הגמר מול חולון לאחר שהביסו את מרמורק 0:8. על פי אתר 'כחול', במחצית הראשונה ראו את הרעב אצל השחקניות. אולי זה היה בגלל הפגרה הארוכה, אולי בשל מוטיבציה להוכיח לקראת חצי גמר הגביע, אבל מה שבטוח זאת הייתה המחצית הטובה שלהם העונה עם משחק שוטף ושישה שערים לרשת של מרמורק המסכנה. במחצית השנייה כבר הורגשה ירידת המתח אצל הבנות והעייפות (אסור שזה יקרה מול חולון כי גם בפיגור של שלושה שערים הם מסוכנות) והקבוצה הוסיפה "רק" עוד שני שערים.

בנות סכנין השיגו סוף סוף נצחון ליגה ועשו זאת על עירוני אריאל כשניצחו 0:8. בית"ר ב"ש גברה על בת ים 1:7, הפועל ב"ש ניצחה את עירוני ירושלים 1:7.

טבלת הליגה:
1. מכבי חולון 30 נק'
2. אס"א תל אביב 27 נק'
3. הפועל פתח תקווה 21 נק'
4. הפועל ב"ש 18 נק'
5. עירוני ירושלים 15 נק'
6. הפועל מרמורק 13 נק'
7. עירוני בת- ים 10 נק'
8. עירוני חולון 10 נק'
9. בית"ר ב"ש 10 נק'
10. בנות סכנין 6 נק'
11. הדר יוסף 3 נק'
12. עירוני אריאל 0 נק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully