וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תישאר בליגה. כנראה שגם ב"ש

אתר ספורט 5 בשיתוף

17.4.2004 / 21:24

שער בודד של ארביטמן, השאיר כמעט סופית את בית"ר בליגה ואולי הרס לגוטמנים את חלום הליגה שלהם - ליגת האלופות

במשחק קצוות בין שתי קבוצות שעדיין רוצות להוכיח משהו העונה, התארחה בית"ר ירושלים בוסרמיל אצל אלי גוטמן והפועל באר שבע. כל מפגש של גוטמן עם קבוצתו הקודמת בליגת העל מוסיף מוטיבציית יתר אצלו ואצל שחקניו. לאחר שבשבוע שעבר התבודד אלון מזרחי בספגת מלכות השערים של הליגה הבכירה בישראל בכל הזמנים, הוא רצה לקבוע רף חדש למי שינסה לשבור את השיא ולפני המשחק אף התקבל בשי מיוחד מקבוצתו על תרומתו.

תקציר המשחק

המשחק עצמו נפתח בקצב טוב, כשבית"ר יכלה לפחות פעמיים לעלות ליתרון. יכולת טובה של שוער הפועל באר שבע, אסי רחמים, הצילה את המארחים מפיגור מוקדם. הפועל באר שבע ניסתה לעלות למקום השני בטבלה ולנצל את התיקו הביתי של מכבי תל אביב עם מכבי פתח תקווה. 12 דקות לסיום המחצית הראשונה כמעט מצאה בית"ר את שער היתרון כשברק יצחקי בעט למשקוף השער של אסי רחמים.

המחצית השנייה המשיכה להיות שקולה אך הפעם הצליחה בית"ר ירושלים למצוא את הרשת של המארחים מהנגב. שלומי ארביטמן הצליח אחרי 9 דקות של משחק במחצית השנייה לכבוש את השער הראשון של ירושלים במשחק ולעלות את קבוצתו ליתרון 0:1.
בית"ר ירושלים היתה לא פחות טובה מהפועל באר שבע ויכלה להגדיל את היתרון. מצד שני, הקבוצה של אלי גוטמנן לא היתה מספיק מדוייקת ליד שערה של ירושלים ונכנסה לדקות האחרונות של המשחק בפיגור.

"פער של שמונה נקודות צריך להספיק לנו"

אלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים, אמר ל'שבת של כדורגל': "אני מקווה שזה נגמר, פער של שמונה נקודות צריך להספיק לנו להישאר בליגה. שיחקנו טוב. אני חושב שהיום זה המשך ישיר ליכולת נגד מכבי חיפה, רק שהפעם ניצחנו. זה היה ניצחון יפה וחשוב. ארביטמן הבקיע שער ניצחון חשוב ואני מקווה שזה יתן לו ביטחון להמשך".

סתיו אלימלך, קפטן הפועל באר שבע: "קשה להסביר את זה. כל מה שאנחנו עושים ומתקנים במשחקי החוץ, אנחנו מקלקלים בבית. אלי הכין אותנו מצוין, אבל התקפה אחת שלהם ובזה נגמר המשחק. זה היה אחד המשחקים היחידים שבהם לא יצרנו מצבים וכשלא מייצרים מצבים, אתה חשוף למתפרצות".

הפועל באר שבע: אסי רחמים, תומר חליבה, מירוסלב וייס, עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך, דיוגו סיסטון, אלעד בונפלד, רמיק יז'רסקי, אופיר חיים, אלון מזרחי.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, קאפונה, דוד אמסלם, עופר טלקר, דניאל היידמן, קלדיירה, אבי נמני, ברק יצחקי, מאור מליקסון ושלומי ארבייטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully