וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורינה חתם על חוזה חדש וניצח את הפועל פ"ת

אתר ספורט 5 בשיתוף

17.4.2004 / 21:34

מטה בטורינה, שסיכם בשכונה עם בן לוז לעונה הבאה, ניצח בדקה ה-94 באורווה (1:2). פרדי: "חייבים לעשות הכל בכדי לנצח את הדרבי"

הפועל פתח תקווה חשבה בתחילת העונה על השגת הכרטיס לגביע אופ"א. הערב, לא רק שהיא התרחקה משמעותית מהשגתו, אלא שההכנה לקראת הדרבי מול הלוזונים, נפגעה בצורה משמעותית ומעניין כיצד ישפיע ההפסד הדרמטי לבני יהודה בשבת. בינתיים החברים מהשכונה כבר עברו את הפועל פ"ת במקום השישי והשיגו ניצחון שני ברציפות.

המשחק נפתח טוב יותר עבור האורחים מתל אביב כשבדקה ה-27 עלתה בני יהודה ליתרון 0:1 משער יפה של קובי דג'אני, שהפציץ מ-25מטרים כדור שפגע במשקוף ונחת כמה סנטימטרים מעבר לקו. הקוון סימן על שער והיתרון של הכתומים החזיק מעמד עד למחצית ופתח תקווה ירדה להפסקה בפיגור מינימלי.

המחצית השנייה נפתחה מצויין עבור המארחים. כבר אחרי שלוש דקות של משחק, בדקה ה-48, השוותה פתח תקווה. אלנתן סלמי היה זה שהכניע את יניב והבה, עם שער יפהפה משלו מרחוק והשווה את התוצאה ל-1:1. כשנראה היה שהמשחק יסתיים בשיוויון בין הקבוצות, קיבל מטה בטורינה מסירת עומק נפלאה מאלירן עטר הצעיר ולא נכשל. הקשר, שחתם בקבוצה לעונה הבאה, הבקיע את שער הניצחון בתוספת הזמן וקבע ניצחון 1:2 לבני יהודה. שתי הקבוצות למעשה הודחו מהגביע, לא נאבקות לא על האליפות ולא על הירידה ורק מחכות שהליגה תסתיים.

הפועל פ"ת, ששיחקה ללא מנור חסן, נג'ואן גרייב, ברק בכר, ולירון זרקו, תצטרך להשתפר אם היא רוצה בניצחון היוקרתי בדרבי בשבת.

"זה תמיד מאכזב כשמפסידים בדקה ה-94"

ניצן שירזי אמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק: "הרגשה טובה מאוד אחרי הניצחון הזה. הגיע לנו הרבה לפני והשער הזה בתוספת הזמן עושה את הרבה יותר מתוק". לגבי מטה בטורינה, שחתם אתמול על חוזה לעונה נוספת בקבוצה, אמר שירזי: "זה מסוג השחקנים שלא מגיעים כל יום לישראל ואני אומר את זה כל הזמן. כיף לשלם כרטיס בשביל לראות אותו ואני שמח שהוא נשאר בקבוצה. באמצע העונה הוא היה פצוע לחודשיים וחצי וזה פגע בו, כשהוא שיחק פצוע". על בן לוז, שחתם גם הוא לשתי עונות נוספות: "בן חזר להתאמן במכון כושר, אבל העונה הוא כבר לא ישוב לשחק, רק בעונה הבאה".

פרדי דוד, מאמן הפועל פ"ת, אמר לוואלה! ספורט: "זה תמיד מאכזב כשמפסידים בדקה ה-94, אבל נהיה חייבים לעשות הכל בכדי לנצח את הדרבי. היום שיחקנו בלי ארבעה שחקני הרכב וגם מהדרבי ייעדרו טומאסיץ ואוסיבוב המושעים וזרקו הפצוע, אבל עם זה נילחם".

הרכב הפועל פתח תקווה: רפי כהן, אמיר אלקריף, מריו אוסיבוב, אבי יחיאל, עבד רבאח, איגור טומאשיץ', יניב לוזון, יוסי שבחון, מילנקו קובאצ'יץ', אלנתן סלמי, טומיסלב ארצג.

הרכב בני יהודה תל אביב: יניב והבה, איציק עזוז, אדריאן דן גמאן, עמי אזולאי, רוני גפני, קובי דג'אני, טל בנין, איבן מירוסלבץ', מטה בטורינה, כפיר אודי, סרגיי קלצ'נקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully