וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראית האלופה שבדרך

אתר ספורט 5 בשיתוף

17.4.2004 / 20:00

הירוקים שיחקו מחצית בקושי וזה נגמר ב-1:1 ביתי מול אשדוד. האוהדים לא מרוצים, אבל חיפה עדיין ביתרון 11 בפסגה

מוליכת הטבלה יכולה היתה להבטיח את האליפות שלה כבר במחזור הבא אם היתה מנצחת הערב את אשדוד. לאחר ההפסד במהלך השבוע בפנדלים להפועל תל אביב, וההדחה מגביע המדינה, ניסתה הקבוצה של רוני לוי לנצח את חניכיו של יוסי מזרחי, כשהיא יודעת על התיקו המאופס של מכבי ת"א שהוציא הרבה לחץ בכרמל. גם אשדוד הגיעה נטולת לחצים אחרי ה-2:2 בין נתניה לנצרת והעלייה באמצע השבוע לחצי גמר הגביע.

מהלך המשחק

אחרי שמונה עשרה דקות של משחק נפל השער הראשון בקריית אליעזר - עידן טל בעט כדור נהדר מ-25 מטרים שהפתיע את יאני ויאנדר, שוער מ.ס. אשדוד, והעלה את חיפה ליתרון 0:1. מכבי חיפה המשיכה לשחק טוב ולא הצליחה למצוא את השער השני במשחק, אך גם לא נתנה לאשדוד להגיע למצבי הבקעה. בסיום המחצית ירדו השחקנים להפסקה כשהיתרון החיפאי היה מינימלי.

פתיחת המחצית השנייה היתה של האורחים מאשדוד. שחקניו של יוסי מזרחי ראו שהמוליכה נותנת להם חופש יחסי בניהול המשחק והחלו לצאת קדימה בשביל למצוא את השיוויון. בדקה ה-56 מצא אוחיון את דוד רביבו מימין לרחבה, והאחרון שלח כדור רוחב מצוין לשי הולצמן, שמצא מקרוב את הרשת של דוידוביץ' והשווה ל-1:1. אשדוד שיחקה טוב יותר ממכבי חיפה ולא היתה רחוקה מלנצח את המשחק. חיפה הציגה משחק די נרפה בכל הקשור לחלק האחורי של הקבוצה וגם ליד השער של אשדוד לא היתה מספיק מדוייקת. בדקה ה-92 הורחק מגנה של מכבי חיפה, אבישי ז'אנו, לאחר שזה בעט בפראיות ללא כדור בחלוץ מ.ס. אשדוד, אורן ניסים.

"ביום רביעי שיחקנו 120 דקות וזה כנראה השפיע"

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, אמר ל"שבת של כדורגל": "אסור לשכוח שביום רביעי שיחקנו 120 דקות וזה כנראה השפיע עלינו. דווקא במחצית הראשונה שיחקנו די טוב והבקענו. לצערי לא הצלחנו להגדיל את התוצאה". קהל אוהדי מכבי חיפה שר במהלך המחציחת השניה, 'אליפות בלי מאמן'. רוני לוי הגיב על הדברים: "ישנם כמה אינטרסנטים שנוח להם להסיט את הקהל נגדי, אבל זה לא מטריד אותי".

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד: "לבוא מול חיפה ולעשות תיקו זו תוצאה טובה, אבל חבל שהחמצנו הרבה מצבים. עד שלא נשארים, לא נשארים"

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אדורם קייסי, אריק בנאדו, אלון חרזי, אבישי ז'אנו, פאולו אלבס, עידן טל, ג'ובאני רוסו, מיכאל זנדברג, אליניב ברדה, יניב קטן.

הרכב מועדון ספורט אשדוד: יאני ויאנדר, אושרי אלפסי, אסי דומב, ז'אן טלסניקוב, עמנואל פאפו, משה אוחיון, אלון חזן, בלסינג קאקו, דוד רביבו, לאיוש טריאק, שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully