וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וככה נראית האלופה היוצאת

אתר ספורט 5 בשיתוף

17.4.2004 / 18:44

מכבי ת"א ומכבי פ"ת היו שותפות לאחד המשחקים החלשים ביותר שנראו העונה (0:0). קלינגר: "אני לא מגן על היכולת שלנו"

העונה הנוכחית של מכבי תל אביב תסתיים בכישלון, אם חניכיו של ניר קלינגר לא יצליחו לסיים במקום השני בטבלה. מתחילת העונה לא היה חודש שקט עבור הצהובים, שלא לדבר על בעייות נוספות מורחקים ופצועים שהשפיעו הרבה פעמים על צורת המשחק של האלופה. לשחק הזה לא התלבשו תמיר כהן, אורן זיתוני, ברונו הייס וטל בן חיים. אפילו אבי סטרול, שחזר מפציעה והיה טוב היום, הוחלף בדקה ה-55 על ידי גל פיליאן.

המחצית הראשונה היתה פשוט מאוד מיותרת. מכבי תל אביב שיחקה כדורגל גרוע מאוד ולא הגיעה אפילו למצב אחד משמעותי ליד השער של אוהד כהן. האוהדים שהגיעו לבלומפילד כדי לתמוך באלופה ראו קבוצה מאוד בינונית שלא מצליחה להניע את הכדור בצורה טובה ולהגיע למצבי הבקעה. מכבי פתח תקווה היתה הרבה יותר טובה מהאלופה אך גם זה לא ממש העלה את רמת המשחק. ההזדמנות הטובה ביותר היתה של רוביל סרסור שהחמיץ באמצע המחצית הראשונה מחמישה מטרים ובעט מעל שערו של לירן שטראובר.

במחצית השנייה היתה צריכה מכבי תל אביב להראות כי גם אם היא לא תניף את צלחת האליפות השנה, שיש לה מה להציע גם להמשך. בקבוצה כבר חושבים על הבנייה לעונה הבאה אך לפני שיעשו זאת עליהם היה להתמקד בהעפלה לאירופה ובניצחון ביתי על מכבי פתח תקווה, שהיתה טובה מהם על כר הדשא. הקצב של המחצית השנייה היה משמים כמו זה של המחצית הראשונה. החצאי מצבים שהגיעו אליהם שתי הקבוצות היו מקריים לחלוטין ולא ניתן להגיד שקבוצה אחת היתה הרבה פחות גרועה מהקבוצה השנייה. מכבי פתח תקווה יכלה כמה פעמים לעלות ליתרון, אך גם שחקניה הפגינו משחק חלש ולא מדויק. אם כי, הרבה פחות נורא מזה של שחקני האלופה, מכבי תל אביב. המשחק, שהסתיים בתיקו מאופס, הוריד את שתי הקבוצות מכר הדשא לאחר משחק חלש מאוד.

"המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, בלשון המעטה"

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקווה, אמר ל"שבת של כדורגל": "לא היה כאן שום מעמד מיוחד, זה היה עוד משחק ליגה רגיל. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, בלשון המעטה. שמרנו על המומנטום החיובי שהיינו בו ופנינו לקראת הדרבי בשבוע הבא".

ניר קלינגר, מאמן מכבי תל אביב: "בהתחשב במצב ובסיטואציה שהיתה היום אני חושב שבחמשת המשחקים האחרונים נוכל להציג כדורגל יותר טוב. אני לא מגן על היכולת שלנו אבל אני חושב שצריך לקחת בחשבון ולהבין ששישה או שבעה שחקני הרכב קבועים לא נמצאים. אני לא בא בטענות לצעירים אבל זה הכדורגל שאנחנו יכולים להציג בסיטואציה הזאת. אני מקווה שבשבוע הבא יחזרו שחקנים כמו ברונו, טל בן חיים וזיתוני. מגיע לשחקנים הצעירים קרדיט, אבל זאת לא הרמה שהצגנו בעבר".

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, ג'ון פנטסיל, משה מישאלוב, אבי סטרול (גל פיליאן), ליאור ז'אן, סאלם אבו-סיאם, קובי מוסא, ארז מסיקה, ברוך דגו, אלדו אדורנו, אנדרס פרוחננקובס.

הרכב מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, שי בנאי, מוראד מגמאדוב, תומר בן-יוסף, קובי גנון, סולי צמח, אסי משיח, אבי תקוה, סלים טועמה, רוביל סרסור, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully